هزینه سفر به گرجستان

هزینه مسافرت به گرجستان

گرجستان یک کدام از هدف های دوست داستنی توریسم فرنگی ایرانیان , خصوصا در تابستان است . احتمال دارد شما نیز بخواهید بدانید هزینه هجرت با تور ارزان گرجستان چقدر است . گرجستان جزء کشورهایی است که هزینه مهاجرت به آن برای ایرانیان , چندان فراوان نیست و کسانی که بضاعت مالی متوسطی دارا‌هستند , به راحتی می توانند با تور گرجستان به‌این میهن هجرت نمایند . سنجیده بودن هزینه هجرت به گرجستان سبب ساز شده‌است که دو شهر بزرگ و کلیدی این میهن یعنی تفلیس و مجسمه عشق به یکی محبوب‌ترین هدف های توریسم فرنگی برای ایرانیان تبدیل شود . در حالتی که قصد مسافرت بدین مملکت را دارید و نمی‌دانید هزینه مهاجرت به آن چقدر است , این مقاله می تواند راهنمای نیکی باشد . به دنبال هزینه‌ مسافرت به گرجستان را از بعد ها گوناگون بررسی می کنیم.

  


هزینه هتل و راءس اقامت

هزینه اقامت در هاستل‌های این مرزو بوم ( چه بسا تفلیس که پایتخت آن است ) مضاعف ارزان بوده و در بین ۵ تا ۲۰ دلار است . هزینه هتل نیز در مسافرت میانگین و اقتصادی میان ۲۵ تا ۴۰ دلار و در مهاجرت لاکچری فراتر از ۸۰ دلار است .

به‌طور میانگین هزینه اقامت یک هتل سه ستاره در گرجستان ۵۸ دلار , هتل چهار ستاره ۱۰۴ دلار و هتل پنج ستاره ۲۸۸ دلار است .

در تفلیس , پایتخت این سرزمین ارزش هتل‌های ۲ ستاره از ۳ دلار تا ۹۱ دلار , هتل‌های ۳ ستاره از ۱۹ تا ۲۴۷ دلار , هتل‌های چهار ستاره از ۴۳ تا ۱۵۸ دلار و بها هتل‌های پنج ستاره نیز از ۱۳۹ دلار تا ۲۷۶ دلار متغیر است .

برای شناخت بیشتر با هتل‌ های تفلیس می توانید آنان‌را در کجارو ملاحظه کنید و اطلاعاتی از قبیل ارزش , نشانی مرتبط با آن را بدست آورید .

ارزش هتل‌های ۲ ستاره شهر ساحلی از ۲۵ تا ۱۷۹ , بها هتل‌های سه ستاره از ۱۸ تا ۱۴۹ , هتل‌های چهار ستاره از ۵۵ تا ۱۷۹ دلار و هتل‌های ۵ ستاره از ۹۸

هزینه مشاهده از مرزوبوم گرجستان

هزینه خوراک و رستوران

رستوران های تفلیس ارزش غذاهای معمولی و ارزان‌قیمت در‌این شهر از ۳ دلار آغاز میگردد . بها یک وعده طعام در رستوران‌های میان‌رده این شهر از ۶ تا ۱۵ دلار متغیر است . همینطور در یک رستوران خیر چندان گران‌قیمت , یک وعده طعام با ارزش ۵ دلار نیز عرضه می‌گردد و بها یک وعده طعام برای دو نفر همراه با دسر و پیش‌غذا , ۲۰ دلار است .

ارزش یک وعده غذای فست‌فود ترکیبی در رستوران‌های مک دونالد یا این که رستوران‌های شبیه ۴ دلار است .

خاجاپوری

دیدنی است بدانید که در گرجستان رستوران‌هایی پیدا می شوند که غذای اهل ایران نیز سرو می کنند ; به‌عنوان نمونه ارزش یک پرس چلوجوجه یا این که چلوکباب از ۷ تا ۱۱ دلار گوناگون است .

هزینه اتوبار همگانی

بها بلیط یک طرفه مترو در شهر تفلیس ۰٫۲۰ دلار است . کرایه آژانس از ۱ دلار استارت می‌گردد و به ازای هر کیلومتر ۰٫۲۰ دلار و برای هر ساعت در اختیار , ۲ دلار است . نرخ کرایه تصویب شده ماشین کرایه ای از فرودگاه تفلیس تا راءس شهر ۱۰ دلار است .

هزینه مشاهده از شایسته ترین جاذبه‌ها

جذاب های تفلیس ; با معماری ترکیبی از اروپایی آسیایی

میانگین هزینه به کارگیری از تفریحات و مشاهده از دیدنی‌های تفلیس ۶۶ دلار است . ارزش ارزان‌ترین جاذبه تفلیس ۹ دلار ( تور پیاده‌روی و تله‌کابین تفلیس ) و گران‌ترین تفریح تفلیس ( که در واقع تور پیاده‌روی در نصیب کهن شهر است ) ۲۲۰ دلار است . محبوب‌ترین تفریحات تفلیس مشتمل بر تور یک روزه تماشا از تفلیس و نصیب سابق آن با بها ۴۰ دلار و شهربازی متاتسمیندا با بها ۲۳ دلار میگردد .

شما می توانید لیست جامعی از جاهای جذاب تفلیس رامشاهده کنید و ضمن شناخت بیشتر با آنان برنامه‌ریزی شایسته ترین برای مهاجرت خویش داشته باشید . همینطور می توانید تور تفلیس را در کجارو کاوش کرده و از دربین تورهای ده‌ها ماشین کرایه ای مسافرتی دارای اعتبار , مناسب‌ترین تور گرجستان آرشین پرواز با هجرت به گرجستان چه هزینه هایی دارد؟

در شهر ساحلی نیز مشاهده از گلشن گیاه‌شناسی شهر ساحلی را که هزینه مشاهده از آن برای بزرگسالان ۱۲ دلار , برای دانش‌آموزان ۶ دلار و برای خردسال ها پایین ۱۲ سال مجانی است , از دست ندهید . از سایر تفریحات مجسمه عشق می‌توان به دلفیناریم شهر ساحلی اشاره نمود . هزینه تماشای نمایش دلفین‌ها در طول روز ۱۴ لاری و عصر ۱۶ لاری بوده و هزینه شنا با دلفین‌ها برای خردسال ها ۳ تا ۱۶ سال ۱۰۰ لاری و برای اشخاص بزرگ‌تر ۱۵۰ لاری است .

شما همینطور میتوانید لیست جامعی از جاهای جذاب مجسمه عشق را در کجارو تماشا کرده و با جذاب های آن آشنا گردید .

هزینه گوشی تلفن و مکالمات در گرجستان , هر دقیقه مکالمه با گوشی در تور گرجستان چقدر هزینه دارد؟

به‌صرفه‌ترین کار درباره‌ی به کار گیری از گوشی خرید یک سیم‌کارت گرجی در فرودگاه تلفیس است . سه اپراتور گوشی به نامهای بی لاین ( Beeline ) و جئوسل ( Geocell ) و مگتی کام ( MagtiCon ) در گرجستان سرگرم عمل می باشند که کیفیت آنتن دهی کمپانی مگتی کام خوب تر از سایرین است . هزینه مکالمه داخلی برای هر دقیقه 530 تومان و هر وب نامحدود با سرعت 60 مگابایت حدود 115 . 000 تومان خواهد شد .

سوغاتی گرجستان , در تور گرجستان سوغاتی چی بخریم؟

تنوع متعددی برای تنظیم سوغات از گرجستان خواهید داشت . صنایع‌دستی رنگارنگی مثل گونه های مربا و چای , زیورآلات نقره و میناکاری شده , شال‌های پشمی , رومیزی‌های سنتی , ظروف دکوری سرامیکی و ادویه‌جات . بها صنایع‌دستی در گرجستان مطلوب است البته شایسته ترین تصمیم این است که خرید خویش را از بازارچه‌های خیابانی و بازارهای دوره‌ای انجام دهید تا فرصتی برای چانه‌زنی و تخفیف دریافت کردن داشته باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.