نکات اصلی در مسافرت به دبی

دبی شهری زیاد بزرگ و مجلل با معماری اندیشه برانگیز در مرز یک صحرای وحشی قرار گرفته است , که شما‌را ترغیب می‌نماید تا اوقاتی خوشی را در بازارهای خرید سرپوشیده آن , پارکهای آبی رنگ و تفرجگاه هایش داشته باشید این شهر با وجود داشتن مرکز ها خرید زیاد بزرگ و ساختمان های دوچندان بلند و با زرق و برق عجیب اش , مضاعف سنتی است . درین شهر امروزی سنتی برای کسانی که قانون ها و نظم را پایین پا بگذارند جریمه های سنگینی موجود است , پس خوبتر است با پی بردن نکات کلیدی در هجرت به دبی خویش را با مردمان محلی تطبیق دهید و در بخش امن قصه قرار بگیرید . 
  
درین نصیب یکسری نکته مسافرتی اصلی برای مهاجرت بدین مقصد پرهیجان را به شما مسافران تور دبی یاد آوری میکنیم : 
آب و هوا
شایسته ترین زمان برای دیدن زیبایی های دبی در بین نوامبر و آپریل است یعنی هنگامی که آب وهوا دوچندان مطبوع است , و دمای هوا پاینتر از ۳۰ رتبه سانتیگراد است . در فصل تابستان , آب و هوای دبی دارنده گرمایی سوزاننده بوده و تا ۴۸ رتبه سانتیگراد عوض می شود . تور ارزان دبی اکثر زمان ها تایم ها در فصل‌تابستان ارائه می شود چون به دلیل نا مساعد بودن حالت آب و هوایی مسافران کمتری به دبی مهاجرت می نمایند مگر اشخاصی که به اقتضاء وضعیت کاری ناچار می‌باشند به دبی مهاجرت نمایند . یک کدام از نکات حساس در مهاجرت به دبی بررسی موقعیت آب و هوایی دبی است . 
پوشش مردمان
دبی یک شهر امیر نشین مسلمان است که به بها های سنتی پایبند است . در دبی پوشش سنتی مضاعف مورد پسند است و قاعده کلی این است که : جامه سوای آستین , موهای سوای پوشش , گریبان گشوده , و دامن کوتاه قدغن است . زنان تنها کنار کنار دریا دریا می‌توانند جامه شنا بپوشند
مصرف الکل
الکل را می توان صرفا از دکان های معاف از مالیات خریداری کرد . شما بعنوان یک گردش گر , صرفا میتوانید در بارها و رستوران ها مشروب مصرف نمایید , البته نوشیدن مشروب در مکانهای همگانی جرم محسوب شده و قادر است شمارا به دادگاه بکشاند .
ابراز عشق ممنوع
ابراز احساسات در ملاء عام کمتر از بزهکاری محسوب نمی‌شود و میتواند شما‌را به دردسر بیندازد , به این ترتیب حرکاتی مانند ناز و نوازش کردن , روبوسی و یا این که بوسیدن در مکانهای همگانی شهر ممنوع و مخالف قانون ها فقهی است .
عکاسی
یکی دیگر از نکات مهم در سفر به دبی فهمیدن این نکته است که عکاسی در محل های توریسم آزاد است , ولی عکاسی از فرودگاه و ساختمانهای مدنی , شرکت ها نظامی و شبیه آن قدغن می‌باشد . همینطور گذشته از عکاسی از اشخاص , علی الخصوص اشخاص ساکن , تصاحب کردن اذن از آنها یک فرمان مودبانه به حساب آورده می شود . 
- مواد مخدر ممنوع
همین قدر کافی است که بگوئیم در دبی قانون ها محکم و رنج برای مصرف یا این که خرید و فروش داروهای غیر مجاز موجود هست . به همراه داشتن چه بسا اندازه ناچیزی از مواد مخدر می‌تواند فرد را تا ۴ سال به زندان بیافکند . افزون بر آن برای پرهیز از هرگونه خطر احتمالی , شما بایستی برای وارد کردن داروهای تجویز شده هم از سفارت اذن بگیرید .
بیمه مسافرتی 
گذشته از هجرت به دبی , مطمئن گردید که بیمه مسافرتی خریداری نموده اید تا از هرگونه خطر احتمالی در امان باشید . در زمان وقتی که در دبی میباشید , شما به راحتی می‌توانید داروهای تجویز شده را از داروخانه ها بخرید . وجود استانداردهای بالای بهداشتی در فروشگاههای موادغذایی , مهیا بودن آب تندرست و بهداشت مواد غذایی تضمین کننده یک هجرت بی خطر برای شماست .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.