اوت لت دیپو آنتالیا

بدون تردید خرید برند‌های لوکس برای همه‌ی مسافرانی که با بودجه‌ای معین مکانی را گزینش می‌نمایند , مقرون به صرفه نیست . اوت لت استورها گزینه‌های قابل توجهی می‌باشند که میتوانید در آنان خریدهای عالی و مقرون به صرفه‌ای انجام دهید .
   پیش‌تر شما‌را در مطلبی غیروابسته با معنی اوت لت آشنا کردیم . مزیت اوت لت استورها درین است که می‌توان اکثر زمان ها مجموعه‌هایی از برندهای متفاوت را که اینک پاره ای کهن شده‌اند و به اصطلاح مد روز محسوب نمی شوند , با قیمت‌هایی وسوسه‌انگیز و استثنایی خریداری کرد .

امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی‌‌ناپذیر از فرهنگ وتمدن خرید مردمان تبدیل شده‌اند . بعضی از افراد صرفا برای سرگرمی از این مرکزها دیدن و خرید میکنند , کما اینکه بخش اعظمی از اشخاص به دلیل نداشتن توان مالی مضاعف , برای خرید‌ , صرفا این مرکزها را تعیین می‌کنند . در هر حال نمی توان از پرورش روز افزون و اثر بسیار اوت لت استورها بر اقتصاد جهانی چشم‌پوشی کرد .
در اکثری از شهر‌های پرگردشگر اوت لت‌ها رده خاصی پیدا کرده‌اند . آنتالیا که به دلیل برخورداری از جاذبه‌‌های توریسم متعدد از جمله اثر ها تاریخی , سواحل قشنگ , مرکز ها خرید , رستوران‌ها و آب و هوای مدیترانه‌ای در کانون دقت گردشگران در مرحله عالم قرار گرفته است , از این قاعده جدا نیست .

اوت لت دیپو

اوت لت دیپو که در سال ۲۰۰۴ میلادی بهره برداری شد , امروزه به مطرح ترین و معروف‌ترین اوت لت آنتالیا آوازه دارااست . هر ساله به صورت میانگین ۵ میلیون نفر از این اوت لت مشاهده میکنند که حدود ۲۵ % مشاهده کنندگان را گردشگران فرنگی تشکیل میدهد . معماری بی‌نطیر این اوت لت آوازه آن را دو چندان نموده است . این راءس خرید بیضی صورت که یکی پروژه‌های شگفت‌انگیز تیم معماری دی ان ای بوده , به سبک قلعه قرنها وسطایی و به رنگ نارنجی رنگ پباده سازی و ایجاد شده است .
۱۵ کافه و رستوران , ۵ سینما , ۳۰۰۰ مترمربع محیط برای کارتینگ ( یک کدام از رشته‌های هیجان انگیز اتومبیل‌رانی ) , ۵۰۰ متر مربع زمین بازی برای کودک ها , از جمله تجهیزات راس خرید دیپو است . علاوه بر این , در اوت لت دیپو دو فضای متنوع برای خودروها دربرگیرنده پارکینگ مسقف با ظرفیت ۵۰۰ دستگاه خودرو و پارکینگ رو گشوده با ظرفیت ۱۰۰۰ دستگاه خودرو , در لحاظ گرفته شده‌است .

اجناس هر ۹۰ مغازه‌ی مو جود این شرکت , مشتمل بر تخفیف‌های چشمگیری است که نمی توان به راحتی از کنارشان گذشت . برند‌های معروفی زیرا پیرکاردین ( Pierre Cardin ) , ماوی جین ( Mavi Jeans ) , پولو ( US Polo ) و تامی هیلفیگر ( Tommy Hilfiger ) در مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا نمایندگی‌های فعال دارا‌هستند . به دلیل قربت این راس به فرودگاه , با طیف وسیعی از برند‌های داخلی و بین‌المللی روبه رو خواهید شد که نیاز شمارا برای خرید اشکال اجناس برآورده می کند .
این راءس دقیقا روبه‌روی فرودگاه آنتالیا واقع شده‌است . براین اساس چنانچه از خیابان کلیدی هتل لیبری لارا سوار خط ۵۱۱ اتوبوس گردید , روبه روی اوت لت دیپو پیاده خواهید شد . اوت لت دیپو همگی روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب صاحب خانه شما خواهد بود .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.