سوپر مارکت دریایی در سواحل دبی

دبی شهری شگفت انگیز است که در ده سال های قبلی همواره کارایی نموده است شایسته ترین ها و برگزیدگان ها را ساخت نماید . دبی علاوه بر شایسته ترین بودن این توشه او‌لین هم بوده است!دبی او‌لین شهری در دنیا است که سوپرمارکت دریایی دبی دبی را برای سرویس ها رسانی به قایق ران ها و گردشگران ساخته است . 
  
این سوپر مارکت جدیدا معرفی شده‌است و با گشت زنی در آب ها به قایق سواران سرویس ها عزم می‌دهد . این سوپر مارکت را کمپانی دکان های خرده فروشی مجیدالفطیم بر روی یک کشتی سوار نموده است و در واقع این سوپرمارکت هم وابسته بدین این مجموعه است .
ممکن است دیدنی باشد که بدانید سوپرمارکت دریایی دبی حدود ۳۰۰ ماده خوراکی دارااست و همگی قایق ها و جت اسکی ها که از کنار این سوپرمارکت عبور می نمایند میتوانند از آن خرید کنند . نکته جذاب دیگر راجع به این سوپر مارکت این است که‌این سوپر مارکت شماره و نرم افزار مختص خویش را دارااست و به‌این دو روش میتوانید ثبت پیشنهاد انجام دهید و بعداز ثبت پیشنهاد شما این سوپر مارکت در سوی شرایط مکانی شما جنبش می نماید و سفارشتان را تحویل خواهد اعطا کرد .
مدیریت برهان این مجموعه گفته است که سرویس ها رسانی را خیر فقط در کنار دریا بلکه در همه مکان ها انجام خواهد بخشید . همینطور درباره با ضرورت و اهمیت فعال سازی این سیستم گفته است که ما بایستی در مشتریان تقاضا را ساخت کنیم و مشتریانی که به ما اعتماد می نمایند از این خدمت به کارگیری خواهند کرد .
کشتی حامل سوپرمارکت دریایی دبی را کمپانی معماران دریا پباده سازی نموده است و اسم این کشتی را آکوا پاد نهاده اند . این کشتی سازش متعددی با درختان داراست و باتری های آن قابل شارژ می‌باشند و همینطور همه آشغال ها درین کشتی ذخیره
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.