از کدام جاذبه ی کیش دیدن کنیم؟

جزیره زیبای کیش یکی لبریز مسافرترین شهرهای کشور ایران است که به دلیل وضعیت اقلیمی دیدنی و منفعت مندی از تجهیزات و تفریحات دارای هیجان در هر فصلی از سال پذیرای سیل مسافران از شهرهای سراسر کشور ایران است .
کیش یکی‌از سرسبزترین جزیره‌ها خلیج عجم هست که در دو ده سال اخیر بیش تر از دو هزار هکتار از زمین های جزیره بیشه کاری شده‌است . بیشتر جاهای جالب جزیره کیش شگفت انگیز است که درختان درطی سال های طولانی آن را به‌وجود آورده و با دست انسان تغییراتی در آن ساخت شده ‌است . از جاهای توریسم کیش سواحل ماسه‌ای , اسکله تفریحی , جاده کرانه , پیست دوچرخه سواری , شهر زیرزمینی کاریز , شهر باستانی حریره , کشتی یونانی , روستای باغو , ورزشهای دریایی کیش , درخت لور , گذر هنرمندان , نخلستان گلشن فردوس , بوستان دلفین , پارک آهوان , پایاب کیش , تیم آوای خلیج عجم , گروه آکواریوم , آب انبار گروه ورزشی المپیک با گونه های زمین های ورزشی فوتبال , تنیس , استخر , والیبال , بسکتبال , شطرنج , اسکواش , بیلیارد , بولینگ مریم و ده‌ها مکان جذاب دیگر می توان یاد کرد .
بدون شک عامل با اهمیت مهاجرت گردشگران به جزیره کیش , وجود جاذبه های مضاعف و جالب در‌این جزیره است . به نحوی که مشاهده از هر کدام آنان , جذابیت مختص خودش را داراست و توده متعددی از گردشگران در مهاجرت به کیش , طوری طرح ریزی می نمایند که بتوانند از همگی جاذبه های این جزیره دیدن نمایند . بعضی از جاذبه هایی که در کیش موجود هست می توان اسکله تفریحی کیش , پایاب کیش , بوستان دلفین ها , گلشن پرنده ها , کشتی یونانی , سافاری کیش , آکواریوم کیش , نمایشگاه خزندگان کیش , تیم درخت سبز , روستای باغو , شهر باستانی حریره , شهر ذیل زمینی کاریز , گذر هنرمندان , حاشیه دریا مرجانی کیش , گلشن اهل ایران , بوستان هنگام , بوستان ساحلی میرمهنا , بوستان مرجان را اسم پیروزی .
وجود تفریحات متفاوت در تور کیش , مسلما سبب شادی بخش خیس شدن مسافرت گردشگران کیش به‌این جزیره می شود

درخت سبز
تیم درخت سبز در نصیب شمالی جزیره در حیطه ای دارای اسم و رسم به دره پرتغالی ها جای‌دارد . این شرکت در حوالی یکی کهنسال ترین طبیعت جزیره موسوم به درخت لور یا این که انجیر معابد تاسیس شده است . این درخت دارای شهرت بیان کننده چیزی حدود 600 سال عمر دارااست .
بوستان دلفین
این موسسه تفریحی 170 هکتاری دربرگیرنده استخر دلفین ها , شیرهای دریایی و نهنگ ها یکی جاذبه های توریسم کیش است که دیدن شان مسلما می تواند تجربه هیجان انگیزی باشد . البته تمام جذابیت های این مجموعه‌ تنها به موجودات دریایی تمام نمی شود و گلشن های دل انگیزی همچون گلشن پرنده ها , گلشن پروانه و گلشن ارکیده و کاکتوس هم برای مشاهده و حظ بردن از کیش به انتظارتان نشسته اند .
جزیره هندورابی
جزیره هندورابی یکی توابع جزیره کیش به شمار می رود که دربین جاذبه های برتر آن قراردارد . این جزیره با وسعتی حدود 23 کیلومتر مربع چه از دید تاریخی چه از دید ارگانیک از رده نیکی برخوردار‌است . هندورابی حدود 28 کیلومتر از کیش مسافت دارااست ولی مطمئن باشید قیمت وقت گذاشتن را داراست . جمعیت فراوان پاره ای دراین جا معاش می کنند که در روستایی به اسم هندرابی بومی می‌باشند و از روش صید ماهی گذران معاش می‌نمایند .
بوستان ساحلی میر مهنا
بوستان ساحلی میر مهنا در حاشیه دریا شمال و شمال غربی جزیره واقع شده و همگی روزه صاحب خانه گردشگران متعددی است که برای سپری کرددن تایم ها فراغت شان به همراه دوستان خوب و خانواده این مکان را گزینش می‌نمایند .
اسکله تفریحی کیش
اسکله‌ تفریحی کیش با ارتفاع 437 متر و پهنا 18 متر با ساختاری چوبی احداث شده‌است و همان گونه که از اسمش معلوم است , اختصاص به تفریح و سرگرمی داراست . باشگاه بولینگ , سینما 4 بعدی , کلوپ تفریحات دریایی , کافه ها , رستوران ها و مرکزها تفریحی علتی بر این داعیه میباشند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.