سرگذشت اسنپ، قوی ترین استارتاپ ایران

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که ساعات کنار خیابان درانتظار آژانس باشید یا این که برای ارسال کردن بسته‌ای برای عزیزانتان در نقطه دیگری از شهر، دردسرهای متعددی را کشیده باشید. امروزه با تکوین استارتاپ‌های آنلاین در حوزه حمل و نقل، می‌اقتدار اذعان کرد دیگر این موضوعات مکان نگرانی ندارد و به راحتی می توانید هر کجا که می خواهید بروید و یا این که هر بسته‌ای که دلتان خواست را منتقل فرمائید. اسم آشنا‌ترین نامی که در‌این حوزه وجود داراست، اسنپ میباشد.

اسنپ چه گونه اسنپ شد؟

مطلقا اسنپ از به عبارتی آغاز بدین پرآوازگی و بزرگی نبوده میباشد. اسنپ با ساخت‌و‌ساز یک استارتاپ و با داشتن ۵ کارمند آغاز به عمل کرده‌میباشد البته امروزه آن را به رقم بالای ۱۰۰۰ کارمند و چیزی حدود ۳۰۰ هزار راننده فعال در سطح کشور‌ایران رسانده میباشد.

قصه تبدیل شدن اسنپ بدین اسم پرآوازه از سال ۱۳۹۳ به وسیله گروهی از جوان ها اهل ایران رقم خورد. در آن سال شهرام شاهکار به یار و همدم دوست خویش ژوبین علاقمند مبادرت به احداث این موسسه اینترنتی در کشور‌ایران کردند. اسنپ در بالا با اسم آژانس یاب استارت به عمل کرد و پایین دسته تیم وب جمهوری اسلامی ایران بود. وب کشور‌ایران جزو یکسری کمپانی رفیعتر در حوزه استارتاپی در کشور‌ایران میباشد که پروژه‌های موفقی نظیر اسنپ‌مارکت، اسنپ فود، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌هیت و بامیلو گردیده است.


رفته رفته با به دست آوردن برخورد از مشتریان، وب جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۴ مبادرت به احداث قانونی اسنپ کرد و از همانجا کار قانونی آن صورت گرفت. بعد از آن رشدهای نجومی اسنپ شروع شد به گونه ای که در سال ۹۵ پرورش ۱۰۰ درصدی را تجارب کرد و بعد از آن، کمپانی‌های بزرگی همانند ایرانسل از آن نگهبانی کردند و سبب پرورش سریع خیس و یکسری برابری آن شوند. اسنپ رفته رفته نصیب‌های مختلفی را به نرم افزار و کار خویش اضافه نموده است که در‌پی به تحقیق مختصری از آن ها میپردازیم

اسنپ مارکت

با اعتنا به ارتقا روز افزون جمعیت در پهناور شهرها و همینطور ارتقاء آلودگی و ترافیک، دسترسی به مرکز ها خرید بازه مجال بیشتری را از اشخاص میگیرد. به همین استدلال اسنپ و هایپر استار که یکی کمپانی‌های تبارک در مسئله کالاهای تند مصرف میباشد، مبادرت به احداث اسنپ‌مارکت کردند.

غرض احداث اسنپ‌مارکت، ضمن رساندن محصول به دست مشتری و امداد به حمل و نقل داخل شهری، آن میباشد که کالاهایی با ارزش مطلوب و اقتصادی را به دست مشتریان خویش برساند.اسنپ مارکت سعی در این دارااست که مجموع اجناس مو جود را با تخفیف به مشتریان ارائه نماید ، ولی نکته دارای اهمیت این است که کد تخفیف اسنپ مارکت نیز برای این خدمت در حیث گرفته شد‌ه‌است.

با این درحال حاضر در بازار رقابتی ، اسنپ یک حریف جدید ای در موضوع سوپرمارکت آنلاین پیدا نموده است. اُمال یا این که به عبارتی اسمان کوروش با ورود به‌این عرصه و ایجاد کد تخفیف اکالا برای سرویس ها خویش سعی بر ساخت و ساز یک رقابت تخفیف دار کرده است. با این وضعیت بایستی روئت کرد که کدام یک از این برندها درین رقابت برنده خواهند بود.

اسنپ فود

در سال ۱۳۹۶، کمپانی اسنپ و کمپانی زودفود که نامی آشنا میان سامانه های توصیه آنلاین طعام میباشد، مبادرت به احداث اسنپ‌فود کردند. اسنپ‌فود حالا با دارابودن ۱۵۰۰ رستوران دارای اعتبار در نرم افزار خویش، توانسته میباشد گوی رقابت را از سایرافراد برباید.

شما با این سامانه قابلیت و امکان تصویب توصیه از ۵۰ شهر مرز و بوم را دارید. این سامانه بر طبق معیارهای متعدد نظیر لوکیشن به شما رستوران‌های مجاورت را معرفی می‌نماید و بعد داده ها کاربردی نظیر منو رستوران، ساعت‌کاری، حیث سایر درباره این رستوران و طرز‌های پرداخت حضوری و آنلاین را به شما عرضه می‌نماید.

تیم اسنپ برای ساخت‌و‌ساز احساس رقابت در میان عرضه کنندگان سرویس ها خلال خدمت گذشته ، کد تخفیف اسنپ فود را نیز نظر کرده تا یوزرها بتوانند با رضایت بیشتر و اقتصادی خیس خرید کنند.

اسنپ تریپ

از سال ۹۴ استارتاپی به عنوان پین تا پین صورت گرفته بود که رفته رفته و با توسعه و گسترش کاری آن، این مجموعه تحت عنوان یک کدام از زیرمجموعه‌های اسنپ، به اسم اسنپ تریپ شد. اسنپ‌تریپ یک کدام از شایسته ترین سامانه های آنلاین رزور هتل، بلیط و … میباشد. شما هرآنچه که برای سفرهای داخلی و فرنگی را نیاز دارید، می توانید در اسنپ تریپ پیدا نمایید و نگران هیچ چیز نباشید.

یک کدام از شایسته ترین خصوصیت‌های اسنپ‌تریپ، قابلیت رزور انلاین هتل‌های فرنگی سوای پرداخت هیچ سیرتکامل هزینه دلاری میباشد و شما برای پرداخت کردن هزینه رزرو کردن این هتل‌ها نیازی وجود ندارد به‌دنبال پی پال، مسترکارت و … باشید.

همینطور شما با هر توشه خرید از این سامانه، کد تخفیف اخذ خواهید کرد که برای نوبت آجل می توانید از آن استفاد فرمائید و در هزینه‌های خویش نیز صرفه حویی فرمایید

اسنپ روم

برای رزور مسافرخانه و مهمانپذیرهای ارزان، یکی شایسته ترین مورد‌های پیش رو به کار گیری از اسنپ‌روم میباشد. شاید با خویش تصور کنید که اسنپ روم با اسنپ تریپ چه تفاوتی داراست که آن‌ها‌را از هم جداگانه کرده‌اند. می بایست بیان‌کنم تریپ (trip) همان طور که از اسم انگلیسی آن معلوم میباشد، به معنای مهاجرت میباشد و از صفر تا 100 هر چیزی که برای هجرت نیاز دارید را برای شما مهیا می نماید. این در اکنون میباشد که روم(room) به معنای اتاق میباشد و فقط برای اجاره هتل، مهمانسرا و مسافرخانه کاربرد داراست.


استارتاپ زودروم که از سال ۹۶ عمل خویش را استارت کرده بود، امروزه با اسم اسنپ روم شناخته میگردد. این سامانه به شما امداد می نماید تا یک هجرت امن، بی گرفتاری و باخیال سهل وآسان را تجربیات نمائید. سوای اینکه نگران محل اقامت خویش در شهرهای گوناگون کشور‌ایران باشید.


اسنپ پزشک معالج

اسنپ پزشک روشی امن، مطمئن و فارغ از معطلی برای رابطه ۲۴ ساعته با پزشک معالج و رواشناس میباشد. شما می‌توانید به راحتی شماره تلفن همراه خویش را در اپلیکشن وارد نمائید و بعداز درخواست، فورا یک دکتر معالج با شما تماس خواهد گرفت و به وی با بحث بنشینید. تلفن شما در دسترس پزشک معالج یا این که هیچ فرد دیگری قرار نخواهد گرفت و شما با ذهنی سهل و آسان میتوانید با دکتر مرتبط با خویش کلام فرمایید.

حوزه مشورت پزشکان و روانشناسان اسنپ، بسیار زیاد میباشد و به راحتی در تمامی مسئله‌های معاش نظیر توفیق تحصیلی، زناشویی، فرزندپروری و … میتوانید با مشاوران و پزشکان اسنپ دکتر معالج حرف فرمائید.

یک کدام از خصوصیت‌های کاربردی این خدمت این میباشد که به طور آنلاین میتوانید پزشکانی که همین الان باطن اپلیکشن میباشند و قابلیت رابطه به آن ها میباشد را ملاحظه کنید و با نظارت تخصص آنها و همینطور ایده ها دیگر کاربرها، از میان آن ها مبادرت به گزینش دکتر و مشاور برای خویش فرمایید.

امروزه به طور تقریب در هر جنبه معاش به کار گیری از سرویس ها اسنپ را برای خویش و اطرافیانمان می بینیم و می توانیم بگوییم اسنپ یکی‌از استارتاپ‌های بسیار برنده در کشور‌ایران بوده میباشد که قیمت الان آن چیزی حدود ۱/۷ میلیارد دلار میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.