به جای پوکو ایکس 3 چه گوشی بخریم؟

پوکو ایکس ۳ پرو از اولِ عرضه به بازار آیتم دقت یوزرها متعدد قرار گرفت؛ به دلیل آن که خصوصیات بسیار خیر را با ارزش متناسب ارائه میکرد و به نوعی بها خرید بسیار بالایی داشت. این تلفن همراه hardware بالاتر از بها و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی را در مشت یوزرها قرار می‌اعطا کرد و قیمتی بسیار مطلوب داشت.


این موبایل هنوز هم دوستداشتنی میباشد البته به جهت سپری شد مجال از عرضه این جنس عالی میباشد به سراغ جایگزین‌های این موبایل بروید. به‌دنبال این مقاله به موبایل های هم مقام poco x3 pro که اینک میتوانید آن‌ها‌را خریداری فرمایید می پردازیم و در زمینه‌ی هر موبایل ذکر میکنیم که چه برتری‌ها و اما چه ضعف‌هایی در مقایسه با پوکو ایکس 3 پرو دارااست و کدام موبایل از پوکو ایکس تری خوب میباشد.


پوکو ایکس ۴ پرو

برتری پوکو ایکس 4 پرو 5G به پوکو ایکس 3 پرو:

ارگونومی خوب

پنل شیشه‌ای پشتی

پنل امولد با لبه‌های کمتر

نور بیشتر نمایشگر

نرخ لمس ۳۶۰ هرتز در مقایسه با ۲۴۰ حریف

هواخواهی از 5G

دوربین اساسی عالی

سرعت شارژ بیشتر

برتری پوکو ایکس 3 پرو به پوکو ایکس 4 پرو 5G:

گوریلاگلس ۶ برای حفظ از نمایشگر

توان دشوار افزاری عالی



نسل آینده پوکو ایکس ۳ پرو نیز بالاخره از راه و روش رسید و حال بیشتر از این که نسل تازه ایکس ۳ پرو باشد خویش را به محرمانه ردمی نوت ۱۱ پرو مجاورت نموده است و همت کرده در قسمت‌های گوناگون متعادل‌خیس فعالیت نماید و به مکان یک hardware توانا و دوربین و نمایشگر بی آلایش تمامی قسمت‌ها را به موقعیت عالی برساند.


پوکو ایکس 4 پرو از لحاظ ظاهری به خصوصی M پوکو مجاورت گردیده و هم اکنون از کادر دوربین مستطیلی و به رنگ مشکی استعمال می‌نماید. فریم پشتی این تلفن همراه از متاع پلاستیک میباشد و کادر آن از متاع آلومینیوم و ضخامت 8.1 میلی متری و وزن 205 گرمی از سایر خصوصیات آن در نصیب پباده سازی میباشند. این موبایل نیز از سند IP53 دفاع می‌نماید و برای حفظ از نمایشگر آن از گوریلاگلس 5 مستعمل میباشد. این پباده سازی دیدنی‌خیس از پوکو ایکس 3 پرو بوده و ارگونومی این متاع نیز عالی از نسل گذشته میباشد.


پوکو ایکس 3 پرو نمایشگر IPS با نرخ مرمت 120 هرتزی داشت و در‌این نسل شاهد توسعه و گسترش بسیار خیر هستیم و اکنون نمایشگر امولد 6.67 اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ تجدید بنا 120 هرتزی عرض‌اندام می‌نماید. این پنل توانسته حدود 86 درصد از نمای روبرویی را به خویش تخصیص دهد و لبه‌ها را باریک‌خیس از گذشته نماید. فروغ این پنل 750 نیت میباشد تا نمایشگر این تلفن همراه آحاد و کمال مانند ردمی نوت 11 پرو 5G بدانیم.


در قسمت طاقت فرسا افزاری نیز دقیقا شاهد تراشه‌ای شبیه با ردمی نوت 11 پرو فایوجی یعنی اسنپدراگون 695 5G هستیم. پوکو ایکس 4 پرو به صورت حتم به نسبت نسل قبلی ضعیف‌خیس گردیده اما در قسمت نمایشگر و دوربین شاهد توسعه و گسترش‌های چشمگیری هستیم که‌این زمینه را پوشش میدهد. به علاوه این تلفن همراه هم اکنون از کانال فایوجی نیز امان می‌نماید و اقتدار مشقت بار افزاری آن در حدی می باشد که بتوانید به خیر از پس شغل های گوناگون بربیاید. این hardware را 64، 128 یا این که 256 گیگابایت یاد داخلی و 6 یا این که 8 گیگابایت خاطر حافظه موقت کامل شدن می‌نماید.


نصیب دوربین به صورت حتم یکی‌از نقاط ضعف پوکو ایکس ۳ پرو بود البته اکنون سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی دوربین اساسی بازی را به عایدی پوکو ایکس ۴ پرو تغییر‌و تحول داده میباشد. در کنار این دوربین مهم دوربین فوق عریض با سنسور ۸ و دوربین ماکرو با سنسور ۲ مگاپیکسلی چشم میشود و دوربین سلفی نیز سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی دارااست.


پوکو ایکس 4 پرو از یک باتری با گنجایش 5000 میلی آمپر ساعتی به کارگیری می‌نماید و شارژ سریع 67 واتی نیز برای این باتری در حیث گرفته شد‌ه‌است. عملا خواهیم توانست بگوییم پوکو ایکس 4 پرو به عبارتی ردمی نوت 11 پرو 5G با ظاهری متعدد میباشد و این سیاست کمپانی شیائومی و پوکو که زیرمجموعه این مارک میباشد مقداری تعجب آور به لحاظ می رسد. از سایر خصوصیات مهم این تلفن همراه می‌قدرت به حسگر تاثیر انگشت یک پارچه با دکمه پاور، اسپیکرهای استریو، حمایت از کارت خاطر جانبی و MIUI 13 بر اساس اندروید 11 اشاره نمود.

شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف تکنولایف این گوشی را با قیمت مناسب تری خریداری کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.