هزینه سفر به گرجستان

هزینه مسافرت به گرجستان

گرجستان یک کدام از هدف های دوست داستنی توریسم فرنگی ایرانیان , خصوصا در تابستان است . احتمال دارد شما نیز بخواهید بدانید هزینه هجرت با تور ارزان گرجستان چقدر است . گرجستان جزء کشورهایی است که هزینه مهاجرت به آن برای ایرانیان , چندان فراوان نیست و کسانی که بضاعت مالی متوسطی دارا‌هستند , به راحتی می توانند با تور گرجستان به‌این میهن هجرت نمایند . سنجیده بودن هزینه هجرت به گرجستان سبب ساز شده‌است که دو شهر بزرگ و کلیدی این میهن یعنی تفلیس و مجسمه عشق به یکی محبوب‌ترین هدف های توریسم فرنگی برای ایرانیان تبدیل شود . در حالتی که قصد مسافرت بدین مملکت را دارید و نمی‌دانید هزینه مهاجرت به آن چقدر است , این مقاله می تواند راهنمای نیکی باشد . به دنبال هزینه‌ مسافرت به گرجستان را از بعد ها گوناگون بررسی می کنیم.

  ادامه مطلب ...

استانبول مقصدی ارزان برای سفر خارجی

و ضمنا در شرایطی‌که قصد دارید تمام جاذبه های جالب و توریسم استانبول و همچنین شهرهای توریستی اطراف ترکیه مانند : آنتالیا , آنکارا , بورسا , مارماریس , ازمیر و شهر زیبای کاپادوکیا ترکیه که جدیدا دوچندان مورد اعتنا جهانگردان و گردشگر ها در عالم قرار گرفته است را مشاهده کنید بایستی به شما بگوییم روی تعطیلات فراتر از 10 روز اکانت نمایید چون همانند شهر اصفهان ما هر چه بیشتر در استانبول بمانید بیشتر دلداده این شهر با فرهنگ و متمرکز تاریخی خواهید شد , پس کارایی نمایید حتما در مساجد حساس این شهر که زیباترین مناره های دنیا را داراست نظیر مسجد ایا صوفیه , شاه احمد , سلیمانیه , مسجد آبی‌رنگ استانبول , رستم پاشا و اورتاکوی چرخی بزنید.

 

ادامه مطلب ...

چطور ویزای تایلند بگیریم؟

به چه شکل روادیدِ تایلند بگیریم

چگونه روادیدِ تایلند بگیریم؟

روادیدِ تایلند : : مملکت تایلند یکی‌از کشورهای توریستی آسیا است که سالانه گردشگران متعددی با تور تایلند به آن مهاجرت می نمایند . برای مسافرت بدین مرز و بوم ابتدا ضروری است روادید یا این که به عبارتی ویزا این مملکت را اخذ نمایید .

 

در‌این مقاله از سایت تاکسی مسافرتی آرشین پرواز بدین مورد خوا‌هیم پرداخت که چه گونه روادیدِ تایلند بگیریم و برای اخذ این روادید چه مدارکی حتمی است؟ چنانچه این سوالهای در ذهنیت شما اتفاق افتاده تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ آنها برسید .

ادامه مطلب ...

مرکز خرید بزرگ ابن بطوطه دبی

خرید و گشت و گذار در مرکز ها خرید یکی‌از تفریحات علاقمندان به خرید و مرکزها خرید است که با دقت به‌وجود مرکز ها خرید بزرگ و دوچندان خوب دبی یکی‌از هدف ها اشخاص از مسافرت با تور دبی خرید و گشت و گذار در مرکزها خرید بی سابقه این شهر است . راءس خرید ابن بطوطه دبی یکی شایسته ترین مرکز ها خرید دبی است که هر سال اشخاص متعددی برای تماشا و خرید به آن مراجعه می نمایند .
 
ادامه مطلب ...

آرامگاه فردوسی

آرامگاه ابوالقاسم فردوسی , در میان افرادی که شهر مشهد مقدس را تحت عنوان مقصد مسافرت خویش تعیین می نمایند , دوچندان آشناست و اما تحت عنوان یکی جاذبه های جذاب مشهد مقدس , هم موردپسند بخش اعظمی از گردشگران تور مشهد ارزان قرار می‌گیرد .


  ادامه مطلب ...