معرفی کشتی گردشگری کیش

جزیره ی زیبای کیش همواره مقصد مهاجرت گردشگران داخلی بوده است . با اعتنا به این که در تعطیلات عید هستیم و بیشتر هموطنانمان به بخشها متعدد سرزمین مهاجرت کرده اند ; کیش نیز یکی‌از مسیرهای پر بازدید برای تعطیلات نوروزی است و جزیره‌ها جنوبی کشورمان از جمله نقاط دوستداشتنی برای تفریح و گشت و گذار در روزها عید است .
به طور کلی جزیره‌ها خلیج عجم مقصدی ایده آل برای توریسم است و روز آپدیت به تجهیزات این جزیره ها خوشگل افزوده می شود , در‌این روز ها یکی اخباری که در حوزه توریسم منتشر شد و خرسند کننده بود , به آب انداخته شدن او‌لین کشتی توسعه یافته توریسم اهل ایران با حضور نائب رئیس مدیر جمهوری و مدیریت استدلال حیطه آزاد کیش در آب های خلیج عجم بود .
او‌لین کشتی توریسم در جزیره ی کیش
در جهت تقویت و توسعه و گسترش صنعت توریسم دریایی جزیره کیش , این کشتی توسعه یافته توریسم به ناوگان اتوبار دریایی این جزیره بیش تر شد .
در شامگاه 3 فروددین ماه 98 اولی کشتی توسعه یافته توریسم اهل ایران با حضور نائب رئیس مدیر جمهوری آقای سورنا ستاری و مدیرعامل حیطه آزاد کیش آقای غلامحسین مظفری در کنار دریا جزیره کیش به آب انداخته شد .
این کشتی توریسم اهل ایران که تاپ تورز اسم داراست بوسیله مهندسین و متخصصان کاردان و توانای کمپانی اروندان خرمشهر تاسیس شده است .
این کشتی بزرگ ترین و توسعه یافته ترین کشتی مسافربری مرزوبوم به شمار می‌آید که از مال آلومینیوم تاسیس شده است .
کشتی تاپ تورز دارنده تاییدیه در بین المللی است که گنجایش جابجایی آن برای انتقال مسافر نزدیک به 220 نفر است . علاوه بر انتقال مسافر , این کشتی گنجایش انتقال 80 بدن توشه و 10 ماشین را دارااست که قادر است از روش دو محل ورود , بارگیری و تخلیه نماید .
کشتی تاپ تورز سرعت و قابلیت و امکان دریانوردی در وضعیت جوی‌بار گوناگون را داراست که جزء خصوصیات شایان توجه این کشتی است.

منبع: https://bit.ly/2Pp26Jm

لارا ورلد هتل آنتالیا


هتل لارا ورلد آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که 3 دقیقه پیاده با کنار دریا لارا مسافت داراست . هتل لارا ورلد یک ناحیه ساحلی محرمانه درفش آبی‌رنگ با صندلی ها و چترهای آفتابی 200 متر دورتر داراست . این هتل دارنده یک استخر شنا و یک گرمابه سنتی و اتاق های این هتل دارنده تی او ال سی دی متصل به ماهواره و وای فای مجانی میباشند . تور آنتالیا مجال قابل قبولی برای تجربه اقامت درین هتل است .
 
ادامه مطلب ...

هتل 5 ستاره ریکسوس آنتالیا

هتل ریکسوس آنتالیا ( بنا شده در حیطه بلک ) عضو گروه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی‌از دارای شهرت ترین و شایسته ترین هتل های آنتالیا است . این هتل که دارنده بوستان آبی رنگ منقطع و نمایش منحصربه‌فرد دلفین است و با دارا بودن بیشتراز 900 نفر کارکنان و 769 اتاق متنوع همگی نیازهای شمارا مهیا میاورد . این هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده‌است . هتل ریکسوس آنتالیا از آن هتل هایی است که می‌تواند هجرت به آنتالیا را به یاد ای مستمر برای شما تبدیل نماید . 
 
ادامه مطلب ...