معرفی اسنپ دکتر و کاربردهای آن

یک هنگامی به هنگام بیماری، فقط شیوه ممکن مراجعه حضوری به پزشک معالج بود. در آن وضعیت، در حالتی که نصف شب شم ناخوشی می‌کردید و بیمار‌ستان شبانه‌روزی مجاورت شما عدم وجود، می بایست حالا بد خویش را تا صبح تحمل می‌کردید. چه بسا در به عبارتی ساعت به مریضخانه مراجعه می‌کردید و سا‌عتها در صف چشم به راه می‌شدید. البته در حال حاضر، اسنپ این اختلال را حل نموده است. با اسنپ پزشک، شما میتوانید در هر فرصت و هر مکانی فقط با استعمال از موبایل خویش از پزشک معالج مشورت کردن بگیرید! برای به دست آوردن مشورت کردن پزشکی در اسنپ پزشک کافی میباشد شماره تلفن همراه خویش را در نرم افزار یا این که اینترنت نرم افزار اسنپ دکتر معالج وارد فرمائید. شماره تلفن شما در دسترس دکتر معالج یا این که دیگر یوزرها قرار نمی‌گیرد و رابطه شما یک رابطه امن خواهد بود. فورا بعداز درخواست مشورت کردن تلفنی، تلفن شما زنگ خواهد خورد و میتوانید با دکتر یا این که مشاور کلام فرمائید.

با اسنپ پزشک معالج می توانید در کل مقطع شبانه‌روز و از هر مکان جهان به پزشکان و روانشناسان دسترسی داشته باشید. این دسترسی میتواند به طور آنلاین، تلفنی یا این که ویدیویی باشد. مثلا سرویس ها دیگر اسنپ دکتر معالج نیز می‌قدرت به سرویس ها پزشکی و ایفا تست در خانه اشاره نمود. تنظیم آنلاین ورژن دارو نیز قابلیت‌پذیر میباشد. با این خدمت، خلل تنظیم دارو و تحمل آشفتگی داروخانه رفع گردیده است؛ شما میتوانید سوای مراجعه به داروخانه، داروهای خویش را درب خانه تحویل بگیرید. اسنپ پزشک معالج، حتی مشمول حیوان ها خانگی نیز می شود و چنانچه حیوان خانگی داشته باشید میتوانید از مشورت کردن آنلاین با دامپزشکان فایده ببرید.
تاریخچه اسنپ پزشک
اسنپ یکی اولی پلتفرم‌های ماشین کرایه ای اینترنتی در مرزو بوم میباشد. این موسسه به گذر زمان سرویس ها خویش را توسعه بخشید و در حال حاضر دارنده خدمت‌هایی زیرا اسنپ فود، اسنپ اکسپرس، اسنپ بایک و اسنپ پزشک میباشد. اسنپ، بعداز معرفی اسنپ پزشک، که مورد مشاجره ما نیز است، مانند هر مورد از زیرشاخه‌های دیگر، به گذر زمان سرویس ها خویش را توسعه بخشید. این خدمت، کار خویش را با تعداد محدودی پزشک معالج شروع نمود، ولی با سپری شد مجال، متخصصان بیشتری عضوی از خانواده اسنپ شدند؛ تا جایی که اینک با گشودن سوپر نرم افزار اسنپ، حتما چند دارای تخصص در دسترس وجود دارا‌هستند. یک کدام از مزایای اسنپ پزشک، پوشش اشکال تخصص‌های پزشکی میباشد. در‌این سوپر نرم افزار می توانید از سرویس ها پزشکی و روانشناسی منفعت ببرید. سرویس ها روانشناسی دربرگیرنده مشورت کردن‌ی روانشناسی تلفنی، مشاور خانواده، روانشناس بچه، مشورت کردن‌ی وصلت و روانشناسی شخصیت میباشد. قسمت پزشکی نیز مشمول شایسته ترین دارای تخصص زنان، کارشناس داخلی، کارشناس مغز و روان، دارای تخصص پوست، کارشناس گوارش، کارشناس اورولوژی و بیهوشی میباشد. در‌این نصیب از اسنپ پزشک شما حتی میتوانید تصویر پاسخ تست‌ها و مدارک پزشکی خویش را بار گذاری فرمائید و درانتظار تعبیر دکتر باشید.
معرفی اسنپ پزشک معالج - شهرهای پایین پوشش اسنپ دکتر معالج
شهرهای زیر پوشش اسنپ دکتر معالج
سرویس ها آنلاین و تلفنی اسنپ پزشک وابسته به کلیه‌ی شهرهای میهن می‌باشند و محدودیتی در مورد شهر سکونت نیست. سرویس ها پرستاری و ویزیت دکتر معالج در خانه مختص شهرهای طهران، اصفهان، مشهد، کرج، شیراز، قم، کرمانشاه و تبریز هست که در هم اکنون پیشرفت میباشد و به زودی در شهرهای دیگر نیز قابل دسترس خواهد بود. تست‌های پزشکی در خانه نیز صرفا در شهرهای طهران، اصفهان، کرج و شیراز در دسترس میباشد. در نقطه پایان، آزمایش ویروس کرونا در خانه مختص شهرهای طهران، شیراز، اصفهان، قم و کرج میباشد.

تجارب فعالیت با اسنپ پزشک
برای فعالیت با اسنپ پزشک معالج، کافی میباشد نرم افزار یا این که اینترنت نرم افزار آن را گشوده کرده و شماره تماس خویش را وارد نمائید. دانلود، نصب و آپدیت رسانی اسنپ پزشک معالج بدون پول میباشد و صرفا برای مشورت‌ پزشکی و مشورت کردن روانشناسی می بایست حق مشورت را پرداخت نمائید. آن گاه وارد گروه‌بندی پزشکان و متخصصان میشوید و حوزه درمانی مد حیث خویش را گزینش میکنید. بعد از گزینش حوزه درمانی، فهرستی از پزشکان کارشناس آن حوزه در دست شما قرار می گیرد. درین فهرست می توانید فیلترهایی اعم از «مشورت کردن با بیمه»، «صرفا مشورت کردن تلفنی» و… را انجام نمایید. در پروفایل هر دکتر میتوانید شماره نظام پزشکی، سوابق و دانشکده محل علم آموزی را ملاحظه کنید. بعد از رسیدگی این مفاد، پزشک معالج مد حیث خویش را گزینش می کنید.
معرفی اسنپ پزشک - تجربیات عمل با اسنپ پزشک
بعداز آن که دکتر معالج را گزینش میکنید، آیتم متنی یا این که تلفنی بودن مشورت کردن را تیک می‌زنید. آن‌گاه پرداخت را جاری ساختن می‌دهید و مشورت را استارت میکنید. در‌صورتی‌که که در تعیین مشاور خویش شک وتردید دارید، میتوانید توضیحات پروفایل پزشکان و مشاوران اسنپ پزشک را تفحص فرمایید. نظرها دیگر یوزرها می‌تواند به شما در تعیین مشاور یاری دهد. در نقطه پایان نیز از شما منظور می گردد که به پزشک معالج امتیاز دهید تا سایر هم از حیث شما به کارگیری نمایند. همینطور بعد از زدن دکمه تماس بوسیله شما اسنپ پزشک فورا با تلفن همراهتان تماس میگیرد و شمارا به مشاور متبوع متصل می‌نماید. براین اساس، برای مشورت تلفنی به دست آوردن، اسنپ پزشک معالج با شماره تلفن شما تماس می گیرد و هزینه تماس‌ برقرار گردیده بوسیله اسنپ پزشک معالج پرداخت می‌گردد و یوزرها فقط حق مشورت کردن را می پردازند. به این ترتیب هیچ هزینه‌ای در قبض تلفن یوزرها و مشاوران خواسته نمیشود.
قسمت پرستاری در خانه اسنپ دکتر معالج نیز خدماتی مانند کشیدن بخیه، تزریقات، سرم‌تراپی، سونداژ، ساکشن‌تراپی، ان‌جی (لوله تغذیه از بینی به معده)، پانسمان، بازکردن گچ اندام‌ها، تست قند خون و نوار قلب را ارائه میدهد که میتوانید در خانه اخذ فرمائید. پرستاران دارای اعتبار این سرویس ها را به شما ارائه می‌نمایند. اصلی‌خیس از تمامی اینکه مجموع این سرویس ها با رعایت طریق‌طومار‌های بهداشتی در خانه یا این که دفتر کار شما ارائه گردد. در اسنپ ‌پزشک معالج قابلیت و امکان بستن تفاهم نامه به‌شکل زمان بر‌ دوران نیست. در اسنپ‌ دکتر معالج اعزام پرستار صرفا برای یک توصیه معلوم اجرا می‌گردد.
همینطور راجع به آزمایش COVID-19، اسنپ پزشک این قابلیت را مهیا نموده است که خلال اشخاص، سازمان‌ها نیز به تعداد ما یحتاج درخواست خویش را در اسنپ دکتر معالج بفرستند و بعد از هماهنگی، آزمایش کووید 19 در محل سازمان گرفته گردد.

سرویس ها تست در خانه اسنپ پزشک نیز با مقصود دسترسی شل‌خیس و آسودگی خیال اشخاص در ارتباط با نیاز به خدماتی مانند: تست خون، تست چکاپ زنان و مردان و آزمایشات سالمندان و کودک ها ارائه گردیده ‌میباشد. شما می توانید از روش وبسایت اسنپ پزشک نسبت به رزرو سرویس ها تست در خانه مبادرت نمائید. همینطور قابلیت و امکان استعمال از بیمه‌ درمانی درین خدمت وجود دارااست و می توانید بدون واسطه با عکس ورژن دکتر نیز تست را درخواست دهید. این سرویس ها بوسیله پرستاران و مرکز ها تخصصی دارای اعتبار و آیتم متکی بودن و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، در خانه یا این که دفتر شما ایفا میشود. سرویس ها تست و مثال‌گیری بعداز هماهنگی‌های ما یحتاج از روش اسنپ پزشک معالج در دست شما قرار میگیرد

نقاط ضعف و قوت اسنپ دکتر معالج
نقاط قوت اسنپ پزشک معالج
اسنپ دکتر معالج نقاط قوت متعددی داراست. اولی نقطه قوت آن خصوصا در روزگار اپیدمی کووید 19، عدم نیاز به مراجعه حضوری به دور و اطراف آلوده و کثیف بیمار ستان‌ها میباشد. درین اپیدمی، اسنپ پزشک معالج حتی آزمایش بیماری کرونا را نیز در خانه اجرا می دهد. نقطه قوت دیگر این میباشد که در برخی موقعیت می بایست به طور اورژانسی تجویزی صورت بپذیرد و در غیر این شکل جان مریض در خطر می‌ افتد؛ پیش از وجود اسنپ دکتر معالج، تا مریض خویش را به پزشک معالج برساند ممکن بود از دست برود. ولی الان می‌اقتدار با ارتباط تلفنی با دکتر، از خطرها احتمالی گذشت. پس با یک تحقیق کلی، نقاط قوت اسنپ دکتر معالج به تفصیل ذیل میباشند:

عدم مراجعه حضوری به گوشه و کنار آلوده و کثیف مریض‌خانه
دسترسی سریع و راحت به پزشک معالج در هر فرصت و جای‌جای
رفع خطر در مواقع اضطراری
تحویل داروهای تجویزشده درب خانه سوای مراجعه به داروخانه
اعمال آزمایش کووید 19 در خانه
ایفا تست‌ خون در خانه و عدم نیاز به مراجعه به آزمایشگاه
شما همینطور می‌توانید از  کد تخفیف اسنپ دکتر نیز استفاده کنید . اولی استعمال از اسنپ پزشک نیز مشتمل بر درصدی تخفیف میباشد. برای استیناف روش به کار گیری از کد تخفیف اسنپ پزشک معالج کلیک فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.