هتل مرکزی ibis one دبی

هتل مرکزی ایبیس وان دبی اقامت و رزرو اتاق
هتل مرکزی ایبیس وان دبی بنا شده در خیابان روحانی زاید مطرح شده در تور ارزان دبی و در کنار راءس تجارت جهانی دبی ورلد میباشد . این هتل دارنده یک رستوران موتلفه ی آسیایی , یک کافه توشه با تم و موضوع ی سرزمین کوبا , با سرگرمی های زنده , اتاق کنفرانس و تالار بدنسازی به طور کامل مجهز است . وای فای مجانی و پارکینگ بدون‌پول هم در هتل موجود هست .
 
ادامه مطلب ...

سوغاتی های قشم


جزیره قشم , اصلی ترین جزیره ای است که در تنگه هرمز جای دارد , و با مساحتی میانگین ۱۵۰۰ کیلومتر تحت عنوان یک کدام از قطب های توریسم مرز و بوم شناخته می شود . جاذبه های تفریحی , مرکزها خرید متعدد , قربت به دریا منجر شده تا اکثری از اشخاص قشم را تحت عنوان مقصد مهاجرت خویش تعیین نمایند , این جزیره در کنار این جاذبه ها صنعت های دستی و محصول ها فراوانی را داراست که مسافران تور قشم می‌توانند تحت عنوان سوغاتی از تولیدها این حیطه خرید نمایند . شناخت با این سوغاتی ها به طور معمول قسمتی از گرفتاری مسافران به اکانت می‌آید . کارایی داریم تا درین مقاله به معرفی تنی چند از سوغاتی های قشم بپردازیم .

 

ادامه مطلب ...

اطلاعات پروازهای ایران به تایلند

شناخت با داده ها پروازی کشور ایران به تایلند

یکی از پربازدید ترین خطوط پرواز از جمهوری اسلامی ایران به سوی کشورهای فرنگی , در راستای مقصد میهن تایلند است . با اعتنا به قربت روزها عید باستانی درخواست رزرو بلیط و هتل درین مرز و بوم از طرف ایرانیان روز آپدیت بیشتر می شود تا روزها تعطیلات خویش را در جزیره‌ها این مملکت قشنگ بگذرانند . در حالتی که شما نیز تصمیم مهاجرت به تایلند را در آتی خیر چندان به دور دارید , پیرو ی این مقاله با ما در الی گشت همراه باشید تا داده ها پروازی جمهوری اسلامی ایران به تایلند را به واقعه نیز بررسی کنیم.


  ادامه مطلب ...

کشتی یونانی کیش؛

 جزیره کیش به یک کدام از هدف های پرطرفدار دربین مسافران تبدیل شده‌است . سواحل گوناگون و تجهیزات تفریحی زیاد , زمان قابل قبولی را برای خوشگذارنی در اختیار گردشگران تور کیش قرار میدهد .

 


ادامه مطلب ...

نکات اصلی در مسافرت به دبی

دبی شهری زیاد بزرگ و مجلل با معماری اندیشه برانگیز در مرز یک صحرای وحشی قرار گرفته است , که شما‌را ترغیب می‌نماید تا اوقاتی خوشی را در بازارهای خرید سرپوشیده آن , پارکهای آبی رنگ و تفرجگاه هایش داشته باشید این شهر با وجود داشتن مرکز ها خرید زیاد بزرگ و ساختمان های دوچندان بلند و با زرق و برق عجیب اش , مضاعف سنتی است . درین شهر امروزی سنتی برای کسانی که قانون ها و نظم را پایین پا بگذارند جریمه های سنگینی موجود است , پس خوبتر است با پی بردن نکات کلیدی در هجرت به دبی خویش را با مردمان محلی تطبیق دهید و در بخش امن قصه قرار بگیرید . 
 
ادامه مطلب ...