تور قشم؛ سفر به جزیره ای بکر و آرام

قشم جزیره ای بکر و سرشار از جذاب های ارگانیک است که علاوه بر زیبایی های ارگانیک و بکرش , خرید در بازار های زیبای آن هم دیدنی و جالب است .



 

ادامه مطلب ...

رستوران کوه سنگی؛ رستورانی در دل کوه

در جهان صرفا ۴ ناحیه موجود هست که درصد اکسیژن خالص آنان نسبت به بقیه نقاط زمین دوچندان است . خوشبختانه یکی این بخش ها در مرز و بوم عزیزمان کشور‌ایران قرار گرفته است . جزیره کیش یک کدام از آن ۴ ناحیه به شمار میاید . تور کیش و وجود فضاهای توریستی مطلوب و تجهیزات تفریحی و جاذبه های مضاعف دیگر , رستوران های کیش در جزیره متنوع  سبب ساز رونق اقتصادی این جزیره شده‌است . در کنار گشت و گذار و تماشای این جاذبه ها , گزینش یک رستوران عالی برای صرف خوراک مدام صحبت نخستین را می زند!


  ادامه مطلب ...

پارک مینیاتوری از جاذبه های دیدنی مشهد

شهر مشهد جاذبه های متعددی برای دیدن و گشت و گذار داراست . در‌صورتی‌که شما نیز مسافر تور شهر مشهد می‌باشید احتمال دارد که در‌پی جاذبه هایی برای گشت و گذار در شهر مشهد باشید . در بین جاذبه های توریسم شهر مشهد , بوستان ها از مکان های پربیننده است .

 


ادامه مطلب ...

پارک تفریحی کوهسنگی در مشهد

کوهسنگی یکی‌از دیرین ترین بخش ها توریسم تور شهر مشهد است که بعداز بوستان جنگلی ملت , دومی بوستان جنگلی و تفریحی و علمی مشهد مقدس به حساب آورده می شود .

  ادامه مطلب ...

هزینه های سفر به مشهد؛ سفر با تور به صرفه تر است!

مشهد یکی شهرهای زیارتی سیاحتی کشور‌ایران است که به واسطه ی حضور مقبره امام رضا ( ع ) , هر ساله صاحبخانه بیشتراز ۲۰ میلیون گردش گر است . یکی‌از مهم‌ترین قسمت های مهاجرت به شهر مشهد مقدس برآورد ارزش تور مشهد مقدس است که کارداران متعددی آن را زیر تاثیر قرار میدهد . درپی داده ها ضروری برای مدیر هزینه ی مهاجرت به شهر مشهد مقدس را ارائه خوا هیم اعطا کرد .
اعم از عواملی که بر قیمت تور مشهد تاثیر گذار است , زمان مسافرت به مشهد مقدس است . هر ساله بالغ بر ۳۰۰ میلیون زائر برای زیارت ثامن الحجج , بدین شهر هجرت می نمایند و در کلیه فصول سال شهر مشهد صاحبخانه مسافرین است .

  ادامه مطلب ...