هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم

یکی از هتل های چهارستاره در تور قشم , هتل بوتیک ایرمان است . هتل بوتیک ایرمان اولی هتل بوتیک جزیره قشم است . بوتیک هتل به هتل هایی میگویند که کوچک می باشند و تعداد اتاق های آنان به کمتر از ۱۰۰ می‌رسد و امکاناتی که ارائه می شود تنها یگانه به عبارتی هتل است .


  ادامه مطلب ...

محل اقامت در دبی

یکی از بزرگترین مواقعی که برای هجرت می بایست به آن اهمیت دهیم و در انتخا ب آن مضاعف اعتنا کنیم بی تردید هتل و محل اقامت در حین مسافرت است . دبی گرچه یکی‌از لاکچری ترین شهر های خاورمیانه است و هتل های آن کیفیت جهانی دارا هستند ولی گشوده نیز پیش از هجرت با تور دبی در رابطه هتل های این شهر تحقیق نمایید و هتلی را که با ذوق وسلیقه و میزان دارایی و ولی انگیزه مهاجرت شما سازش دارااست گزینش فرمایید . 
 
ادامه مطلب ...

باغ پرنده های کیش

تور کیش , جزیره خوشگل و مالامال تردد جمهوری اسلامی ایران , دارنده جاذبه های تفریحی فراوانی است و همین ادله کافیست تا هر ساله گردشگران متعددی از سراسر مرز و بوم و یا این که چه بسا بیرون سرزمین به‌این ناحیه خوشگل مسافرت نمایند تا نیز از جاذبه ها دیدن نمایند و نیز از هوای منزه این حیطه به کار گیری نمایند .

 

ادامه مطلب ...

بهترین ساحل های گرجستان

گرجستان


افراد متعددی در طول سال با تور گرجستان مسافرت می نمایند و در‌پی کشف کردن شایسته ترین سواحل گرجستان برای تفریح می‌باشند . ممکن است تعجب نمائید اما عمده حاشیه دریا های گرجستان صخره ای می باشند و به همین بهانه هنگام رفتن به حاشیه دریا حتما می بایست از کفش های مطلوب استعمال نمائید تا آسیبی نبینید .


  ادامه مطلب ...

از کدام جاذبه ی تور مشهد دیدن کنیم؟

شهر مشهد مقدس اعم از شهرهای پر بازدید میان ایرانگردان است و تور مشهد ارزان پرمسافرترین تور داخلی است که همواره نامرتب و مالامال مسافر است .
مشهد مقدس بخاطر وجود ضریح امام رضا ( ع ) همواره یک کدام از هدف های مهاجرت است که اکثر وقت ها برای زیارت ضریح آن حضرت , به شهر مشهد مقدس مهاجرت می نمایند .

 


ادامه مطلب ...