اطلاعاتتان را قبل از سفر به استانبول به روز کنید!

نکاتی که پیش از مهاجرت به استانبول حتمی است بدانید
مسافرت به استانبول تجربه ای ماندگار و یاد انگیز برای طرف داران به گردش و هجرت است .
تور استانبول تعیین بیشتر گردشگران است و تماشای زیبایی های سواحل و جزیره ها خوشگل در کنار بناهای تاریخی و گرمابه های ترکی است .

 

ادامه مطلب ...

بهترین هاستل های تایلند

قطعا سفر به تایلند همان سفری است که همه ما دوست داریم حتی برای یک بار هم که شده آن را امتحان کنیم و خود از نزدیک شاهد این کشور و زیبایی های آن باشیم اما در این بین افرادی هستند که بیشتر تمایل دارند تا با بودجه ای مناسب سفری با کیفیت اما ارزان تر را تجربه کنند به همین دلیل سلام پرواز قصد دارد تا با معرفی بهترین هاستل های تایلند سفری ارزان تر و مقرون به صرفه تر را با تورهای لحظه آخری تایلند در پیش روی شما عزیزان قرار دهد اما به نظر می رسد بهتر است قبل از این که به سراغ معرفی هاستل های مناسب و عالی تایلند برویم کمی با معنا و مفهوم هاستل بیشتر از قبل آشنا شویم ، همان طور که می دانید در هر شهر و کشوری علاوه بر هتل های 5 ستاره و درجه یک اقامتگاه ها و خوابگاه هایی وجود دارند که تا حدودی شبیه به هتل هستند و می توانند نیازهای افراد برای یک اقامت راحت و آسان را بر طرف کنند و در مقابل برای این اقامت هزینه ای بسیار کم از افراد دریافت نمایند و به این اقامتگاه ها هاستل می گویند .

  
ادامه مطلب ...

قدیمی ترین پارک دبی, پارک صفا

پارک ۶۴ هکتاری صفا , پارکی محلی است که در خیابان روضه خوان زاید در شهر دبی و امارات متحده عربی جای‌دارد . این بوستان در سال ۱۹۷۵ در حومه‌ی شهر دبی ساخته شد . جایی که در آن زمان , محل معاش مهاجران غیر رسمی جنوب آسیا بود . این مهاجران در خانه‌هایی فعلا و سوای آب‌شرب معاش می‌کردند . در آن زمان دولت دبی اعتنا خویش را بر نیاز مبرم این اشخاص برای کار قرار بخشید . این مهاجران بعد‌ها مورد عفو وبخشش قرار گرفتند البته در آن زمان حوزه‌ تخت گاز برای ساخت بوستان , تخلیه شد .
 
ادامه مطلب ...

لذیذ ترین غذاهای گرجستان

شایسته ترین غذاهای گرجستان

یکی از فاکتورهای اساسی در هر سفری که قادر است برای هر مسافری دارای اهمیت باشد غذای آن میهن است و همانگونه که می‌دانید غذاهای هر شهر نصیب مهمی از تمدن و پیشینه هر شهر و دیار به حساب آورده می شود و در‌صورتی‌که بخواهید گردشی خوشمزه در مورخ و قبل مردم آن شهر داشته باشید حتما غذاهای آن جا را آزمایش فرمائید و شما در تور گرجستان میتوانید با آزمون کردن غذاهای این مرز و بوم فرهنگ وتمدن مختص آن را لمس فرمائید و با دقت به این‌که گرجستان با پیشینه تاریخی یک میلیون سالی که داراست طبیعتا طیف متنوعی از غذاهای محلی و سنتی را پیش روی شما دوستان عشق مند بدین نوع تجربیات قرار میدهد پس با همراه باشید .


   ادامه مطلب ...

حمل و نقل عمومی در استانبول

شاید برای تمام ایرانیان علاقمند به مسافرت با تور استانبول باربری همگانی در استانبول قضیه فراوان مهمی باشد .
از آنجایی که بخش اعظمی از ایرانیان سفرهای فراوانی به استانبول دارا هستند اتوبار و جابجایی به صرفه در استانبول برایشان اهمیت فراوانی دارااست .
از طرفی سیستم کارآمد و دوچندان منظم اتوبار همگانی استانبول هم اشخاص را تشویق به به کارگیری از این سیستم می نماید .

 

ادامه مطلب ...