پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد از تیم بوستان های دیرین و وسیع مشهد به شمار می رود. این بوستان با مناظر بی نظیری که دارااست، سبب گردیده تا اکثر گردشگران مشهد و مسافرانی که با تور مشهد هجرت می‌کنند، بی تردید از این بوستان پهناور دیدن کنند. بوستان نماینده قانونی آباد این بوستان در هشت کیلومتری شمال غرب مشهد واقع شده‌است و از سال 1348 تاکنون یکی تفرجگاه های مردم مشهد و مسافران تور ارزان مشهد به حساب آورده می شود.

 

ادامه مطلب ...

پارک موضوعی بازیما

پارک موضوعی پروفسور بازیما او‌لین بوستان موضوعی جمهوری اسلامی ایران میباشد که در مشهد بهره‌برداری شد و فضایی تخیلی و علمی دارااست.این بوستان خیر صرفا برای خردسال ها جالب میباشد برای بزرگسالان نیز جذابیت خودش را داراست.بوستان موضوعی مشهد به موضوعات مرتبط با تن بشر می‌پردازد.در مسافرت به مشهد بازدید از این بوستان را فراموش نکنید.

  ادامه مطلب ...

صبحانه در سفر به آنتالیا


تجربه فوق العاده لذیذ ناشتایی در آنتالیا حتما می‌تواند یک صبح مختلف و روزی فوق العاده خوب برای شما در مسافرت به آنتالیا رقم بزند و این‌که آنتالیا با سواحل نیلگون و اماکن تاریخی نظیر شهر سابق کالیچی که اساسا از هدف های توریسم پرطرفدار و دیدنی تابستانی میهن ترکیه به شمار می ‌رود , میشناسند و این شهر با سواحل جذاب و ویرانه ‌های تاریخی خویش هر تماشاچی ای را شگفت ‌زده و کدر خویش می ‌کند و به جرئت می توان اظهار‌کرد که بیشتر گردشگران به عشق و علاقه ناشتایی های منحصربه‌فرد ترکی این شهر را گزینش می نمایند و شما هواداران در حالتی‌که برای مشاهده از اینجا صرفا 24 ساعت یا این که یک روز زمان داشتید ناشتایی ای خوشمزه در آنتالیا از دست ندهید و اما کجا خوب تر از آنتالیا ! جایی که در رستوران هایش شایسته ترین غذاهای سنتی ترکیه را سرو می نمایند و برای ناشتایی هایشان طیف وسیعی از گونه های پنیر , گوجه های باغی , چای ترکی , زیتون و . . . منفعت می‌برند که در کنار نمایی بی سابقه دریا و درختان قادر است فوق العاده شادی بخش به حیث رسد و سوال حساس بیشتر مسافران و گردشگر ها این است که لذیذترین صبحانه در تور آنتالیا را کجا بخوریم ! نگران نباشید با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال شمارا با جزئیات بگیرید .
 
ادامه مطلب ...