تور مشهد؛ از جذاب ترین تورهای داخلی


مشهد در شمال غربی مملکت قرار گرفته است و به‌خاطر وجود بقعه امام رضا ( ع ) گردشگران تور مشهد و زائران متعددی را جذب میکند . درین شهر هتل و هتل آپارتمان‌های متعددی موجود هست که می‌توانیم باتوجه به بودجه‌ی سفرمان از فی مابین آن ها لاکچری تا ارزان‌قیمت را پیداکنیم .  

  و مانند هر شهر دیگری رستوران‌های گران‌قیمت و مجلل و یا این که غذاخوری‌های جمع‌وجور و ارزان‌تر دارااست . و ولی از سوغات رنگارنگش نمیشود گذشت .
خیلی‌ها بارها به مشهد مقدس هجرت میکنند تا گذشته‌ از دیدنی‌های ارگانیک و تاریخی آن , به زیارت بقاع امام رضا ( ع ) بروند . احتمال دارد با برنامه‌ریزی فردی و با وسایل نقیله متفاوتی همچون هواپیما،  قطار و یا این که اتومبیل و اتوبوس برای هجرت به‌این شهر مبادرت نمائید . ولی مسافرت کردن با تور مشهد قطار گزینه‌ی دیگری‌ است که می تواند مهاجرت متفاوتی برای ما به ارمغان بیاورد . با تور که مهاجرت کنیم , نگران رفت‌وآمد , برنامه‌ریزی و هزینه‌ها نیستیم , زیرا تمامی چیز از پیش مشخص و معلوم شده‌است .


این ایام که هزینه‌های هجرت خیلی بسیار شده , میتوانید دنبال مناسب‌ترین قیمت‌ها و تورها باشیم .

  به ما یاری می کنید تا بتوانیم یک هجرت برنامه‌ریزی شده و با کیفیت و اما با مناسب‌ترین ارزش داشته باشیم . از مزایای تور  این است که ارزان‌ترین تورها به هدف های متعدد داخلی و فرنگی را از در بین ده‌ها تاکسی مسافرتی دارای اعتبار جمع‌آوری و مقایسه نموده است و ما تنها بایستی با دقت به بودجه‌ی مهاجرت و سلیقه‌مان , با جستجویی بی آلایش از در بین آن ها گزینش کنیم .
در صورتی‌که نخواهیم با تور شهر مشهد مقدس مسافرت کنیم , ‌ گزینه‌ی راحت بعدی این است که بلیط هواپیما بخریم و ساعتی سپس در فرودگاه مشهد مقدس پیاده شویم . از فرودگاه شهر مشهد مقدس می توانیم با تاکسی‌های فرودگاه , اتوبوس یا این که مترو به هر کشور دیگری در شهر برویم . مترو از حدود ساعت ۷ صبح کارش را استارت مینماید .
مهم‌ترین آن ها بقعه امام هشتم , امام رضا ( ع ) است که مسافران متعددی را در همه‌ی فصل‌های سال در جهت خودش می‌کشاند .
بوستان جنگلی وکیل‌آباد ,بوستان ملت ,بوستان کوهسنگی , ‌ باغ‌وحش وکیل‌آباد , بوستان علمی پروفسور بازیما , گلشن ملی و گلشن گیاهشناسی برای گشت‌وگذار و پیک‌نیک خوب می‌باشند . از پارک‌های آبی رنگ نیز نباید غافل شویم که در شهر مشهد زیادند .
آرامگاه نادرشاه در مجموعه‌ی گلشن موزه نادری , آرامگاه فردوسی در شهر توس , ‌ آرامگاه مهدی اخوان ثالث که در محوطه‌ی آرامگاه فردوسی بروز می کنیم , بنای هارونیه که نزدیک بقاع فردوسی قرار گرفته , گرمابه مهدی قلی بیک که به موزه مردم‌شناسی شهر مشهد مقدس تبدیل شده , آرامگاه پیر پالاندوز , موزه نان که در جاده‌ی مشهد مقدس به چناران جای دارد و موزه شه لافتی یک‌سری دیگر از جاذبه‌های توریسم شهر مشهد مقدس میباشند .
دیدنی‌های اطراف شهر مشهد دوچندان و تماشایی میباشند . ییلاق طرقبه نیز آب‌وهوای خیر و خوبی دارااست و نیز رستوران‌های معروفی . نمی شود تا طرقبه برویم و شیشلیک و دیزی را آزمون نکنیم . روستای ییلاقی شاندیز پاره ای دورتر است ولی با داشتن رودخانه و گلشن و رستوران‌های کیفیت خوب , میتوانیم یک روزمان را به گشت‌و‌گذار در آن اختصاص دهیم . بندگلستان و روستای زشک نیز باصفا و جذاب میباشند .
بخش هیجان‌انگیز مهاجرت به شهر مشهد خرید کردن است . بازار رضا , مجتمع الماس شرق , راس خرید کاسپین مد , راءس خرید آرمان , راءس خرید پروما , مجتمع تجاری رسیدن , زیست خاور , فردوسی و ساختمان بلند آلتون مملو‌از مغازه‌هایی می باشند که پوشاک , اسباب چرمی , اثاثیه آرایشی و بهداشتی و سوغاتی‌های شهر مشهد مقدس را می فروشند .
هزینه‌ی خورد و طعام در شهر مشهد تفاوت چندانی با شهرهای بزرگ دیگر ندارد . بها کباب‌ها از حدود ۲۲ هزار تومان استارت میشود و به ۶۰ هزار تومان می رسد . پیتزا را از حدود ۲۶ هزار تومان به بالا می توانیم توصیه دهیم . برگرها از حدود ۱۵ هزار تومان استارت میگردند و به بالای ۳۰ هزار تومان می‌رسند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.