تور کیش ؛ لذت تفریح و هیجان در آب های خلیج فارس

جزیره‌ی کیش , مرواریدی قرار گرفته در خلیج عجم و از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان , در جنوب کشور ایران است . این جزیره‌ی بیضی صورت , در ۱۲کیلومتری شیبکوه جای‌دارد . جذابیت این جزیره میان گردشگران تور کیش آن‌قدر دوچندان است که هر سال , به صورت میانگین , بیشتراز ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار گردش گر بدین جزیره هجرت می‌نمایند .  

 کیش که یکی‌از مهم ترین مرکز ها توریسم و تجاری مملکت است ; در سال ۱۳۶۱ تحت عنوان اول حیطه آزاد مرزو بوم برگزیده شده‌است . اقتصاد این جزیره , بر پایه‌ی توریسم و تجارت پایدار است . چیزی که بیشتراز تمامی دقت شمارا در جزیره کیش به خویش جلب خواهد کرد هتل‌ها و مرکز ها تجاری و تفریحی زیاد گران قیمت است .
با اعتنا به مقاله ها بیان شده در موضوع شایسته ترین زمان هجرت به کیش , فصل‌زمستان شایسته ترین فصل و شایسته ترین زمان از نگاه آب و هوایی و ارزش و هزینه جهت هجرت به‌این جزیره خوشگل است .
مرکزها تفریحی و تجاری گران قیمت , جاذبه‌های بی‌شمار ارگانیک , مورخ و تمدن مستقر ناحیه , تفریحات متنوع و زیادی همچون سوارکاری , پیست دوچرخه‌سواری , کارتینگ , غواصی , جت‌اسکی , فلای بورد , پاراسل و اسکی روی آب , و هوای بسار مساعد این جزیره در زمستان , کیش را به یک کدام از هدف های دوست داستنی مهاجرت زمستانی تبدیل نموده است .
ساده‌ترین و آسان‌ترین رویکرد مسافرت به کیش , سوار شدن به هواپیماست . در هر روزی و هر ساعتی , ایرلاین‌های اکثری به مقصد کیش پرواز دارا‌هستند . تهیه‌ی بلیط هواپیمای تهران به کیش , فراوان معمولی است .
اعتنا داشته باشید که زمان تحویل به دست آوردن هتل , ساعت ۲ بعدازظهر است . برای گزینش زمان وصال به کیش و تعیین زمان پروازتان , این نکته را مورد علاقه قرار دهید .
در مهاجرت به کیش , بایستی اعتنا داشته باشید که‌این جزیره , یکی هدف های توریسم گران قیمت و لاکچری به شمار می آید .

علاوه بر کیش، قشم هم از جزایر جنوبی کشورمان است که گردشگر پذیر و توریست پذیر است.
جزیره‌ی قشم در استان هرمزگان واقع شده و بزرگ‌ترین جزیره‌ی کشور‌ایران و تنگه‌ی هرمز است . عمر قشم به دوران ساسانی می رسد و در جنوب بندرعباس قراردارد . گویش قشمی‌ها پارسی با لهجه بندری است . کنار دریا بزرگ آن شنی و ماسه‌ای یا این که صخره‌ای است . حاشیه دریا و بیشه و غار و راءس خریدهای رنگارنگ قشم , هر توریسم را خوشحال و خرسند مینماید . خلاصه این که از هر طرف که نگاه فرمایید قشم مقصد مهاجرت جذابی است .
در روزهای فصل بهار و فصل پاییز و همینطور روزهای سرد فصل زمستان که در بقیه شهرهای جمهوری اسلامی ایران هوا چندان مطلوب مهاجرت نیست بخش ها جنوبی‌ کشورمان مضاعف هوای مطلوب و دوست داشتننی ایی را برای هجرت دارا‌هستند . البته ارگانیک است که زمان مسافرت کردن , مدام برای ما آماده نیست و محدویت ‌برنامه‌ریزی و فقدان وقت و هزینه ما‌را از مسافرت کردن در شایسته ترین زمان معذور میدارد ولی عالی است که بدانید این قابلیت را برای شما مهیا کرده تا از بین صدها تاکسی مسافرتی با ارزان‌ترین ارزش و تنوع در زمان‌های گوناگون مسافرت , شایسته ترین تورهای مسافرتی علی الخصوص تور قشم را گزینش کرده و مهاجرت یاد انگیز و دوست داشتنی‌ایی را در شایسته ترین زمان هجرت به‌این جزیره خوشگل برای خویش رقم بزنید . .
ساده‌ترین منش وصال به قشم , تنظیم بلیط هواپیما و پیاده شدن در فرودگاه قشم است . به دلیل آن که شاید برای هجرت به قشم تصمیتان تعیین تور نباشد در‌این‌صورت هم تهیه و تنظیم بلیط اعم از برنامه‌های دوچندان حیاتی مهاجرت است . قشم هتل‌های عالی و راحتی دارااست که پاره ای گران‌تر از سایر می‌باشند ; مثل هتل سورینت , هتل ارم , هتل الوند ۱ , هتل مارینا ۲ , هتل فولتون , پلاژ سیمین یا این که حاشیه دریا طلایی و هتل ژئوپارک .
چیزی که در قشم آخری ندارد , ‌ جذابیت طبیعت آن است . اکثر زمان ها دیدنی‌های قشم از راءس شهر دورند , ولی فارغ از شک و تردید بها وقت گذاشتن و هزینه کردن را دارا‌هستند .

تنگه چاه کوه، تنگه‌ی عالی محمد، لنج سازی و بام قشم را در یک روز سر بزنید. رستوران خانه امینی در روستای طبل گزینه‌ی خوبی برای غذا خوردن است.
غار نمکدان، جنگل حرا، جزایر ناز،‌ منطقه‌ی کاسه سلخ و انجیر معابد بسیار تماشایی هستند. پارک کروکودیل، آکواریوم پروانه طلایی،‌ و اگر اهل ورزش هستید، پرواز با پاراگلایدر،‌ دوچرخه‌سواری و غواصی را فراموش نکنید.
دره‌ی ستارگان، قلعه پرتغالی‌ها، غار تماشایی خربس، گورستان‌های تاریخی و آب انبار بی‌بی هم از جاذبه‌های قشم هستند.
در بندر لافت از بافت سنتی خانه‌ها دیدن کنید و به قلعه نادری و چاه‌های تلا سر بزنید. در هنگام می‌توانید به تماشای شنای دلفین‌ها بروید و در رستوران رفتاری غذا میل کنید.

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.