رستوران کوه سنگی؛ رستورانی در دل کوه

در جهان صرفا ۴ ناحیه موجود هست که درصد اکسیژن خالص آنان نسبت به بقیه نقاط زمین دوچندان است . خوشبختانه یکی این بخش ها در مرز و بوم عزیزمان کشور‌ایران قرار گرفته است . جزیره کیش یک کدام از آن ۴ ناحیه به شمار میاید . تور کیش و وجود فضاهای توریستی مطلوب و تجهیزات تفریحی و جاذبه های مضاعف دیگر , رستوران های کیش در جزیره متنوع  سبب ساز رونق اقتصادی این جزیره شده‌است . در کنار گشت و گذار و تماشای این جاذبه ها , گزینش یک رستوران عالی برای صرف خوراک مدام صحبت نخستین را می زند!


  

کیش یکی‌از جزیره ها قشنگ و جنوبی کشورمان است که همواره صاحب خانه مسافران و گردشگران متعددی است . کیش دارنده رستوران های متعددی است و شکم گردی و تناول کردن غذاهای محلی و کیفیت عالی یکی‌از بخش های مسافرت به کیش است .

همان گونه که می‌دانید کیش سواحل زیبایی داراست و بیشتر وقت گردشگران درین سواحل سپری می شود . تناول کردن خوراک در کنار دریا میتواند تجربه ای ماندگار برای گردشگران تور کیش باشد .
کیش یکی هدف های دیدنی توریسم است که بخاطر تجهیزات و جاذبه ها و تفریحاتی که دارااست همواره تحت عنوان مقصد مسافرت گزینش می نمایند .
همانگونه که میدانید تعیین یک رستوران مطلوب در شهری که مسافر آن می‌باشید یکی گرفتاری های گردشگران است . به دلیل آن که در صورتیکه تعیین قابل قبولی نداشته باشید یاد ی بدی از آنجا در ذهن تان باقی می‌ماند .
همانگونه که میدانید جزیره کیش , رستوران های متعددی داراست و بیشتر این رستوران ها کیفیت عالی و گران میباشند . همینطور بیشتر رستوران های کیش نامرتب و آکنده از مهمان است , مسلما گزینش یک رستوران عالی قادر است عمل مشقت باشد .
جزیره ی زیبای کیش بخاطر این که سالانه صاحبخانه گردشگران متعددی است .
رستوران کوه سنگی یک کدام از شایسته ترین رستوران های کیش است . این رستوران فضایی دنج و آهسته دارااست که اشکال غذاها را سرو می نماید . پس چنانچه پیرو رستورانی عالی برای صرف خوراک در کیش میباشید , رستوران کوه سنگی یک کدام از شایسته ترین مورد هاست .
این رستوران دسترسی خیر و خوبی دارااست و در عرصه بهشت جای دارد . در‌حالتی که برای خرید به مر کز خرید فردوس ۲ رفتید . این رستوران در جوار راس خرید فردوس ۲ جای دارد و شما پس از یک خرید خوب میتوانید غذایتان را در‌این رستوران میل فرمایید .
در حالتی که در هتل پارمیس اقامت داشته باشید که با دو دقیقه پیاده روی می‌توانید به رستوران پارمیس بیایید .
دور و اطراف و چیدمان رستوران کوه سنگی
گوشه و کنار و محیط رستوران یک کدام از مهم‌ترین آیتم ها برای تعیین رستوران است . چرا‌که به محض ورود او‌لین چیزی که لحاظ شمارا جلب می نماید فضای این رستوران است که‌این احساس را به شما منتقل می نماید که به قلب یک کوه سرسخت آمده اید .
رستوران کوه سنگی با فضایی تماما سنتی در دل کوه ایجاد شده است و معماری سنتی که‌این رستوران در فضایی ارگانیک داراست و وجود عنصرها ارگانیک نظیر آبشار و درخت درون این رستوران فضایی دل انگیز تولید نموده است .
این رستوران از دو بخش فضای گشوده و بسته تشکیل‌شده شده‌است که در فضای گشوده این رستوران در بین صخره های سنگی و طبیعتی پر‌از گل و گیاه , تخت های سنتی چیده شده‌است و وجود یک آبگینه آب کوچک زیبایی این بخش را یکسری برابر نموده است .
فضای بسته رستوران نظیر یک غار دیرین تاسیس شده است به گونه ای که شم رفتن به غار را خواهید داشت و از این حیث رفتن به کوه سنگی خیلی دیدنی است .
منبع: سایت آرشین پرواز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.