تور قشم؛ سفر به جزیره ای بکر و آرام

قشم جزیره ای بکر و سرشار از جذاب های ارگانیک است که علاوه بر زیبایی های ارگانیک و بکرش , خرید در بازار های زیبای آن هم دیدنی و جالب است .



 

 

بین هدف های توریسم داخلی , قشم جاهای جذاب اکثری دارااست که هر توریسم رغبت دارااست تا از سواحل و بیشه و غار و مراکزخرید رنگارنگ قشم دیدن نماید . در واقع قشم جاذبه های متعددی برای دیدن دارااست ; جاذبه های تاریخی قشم به قدری مضاعف است که چنانچه تمام زمان سفرتان با تور قشم را بگذارید , گشوده هم‌زمان کم می‌آورید . علاوه بر این جزیره ی زیبای قشم مملو‌از جاذبه ی ارگانیک است که تماشای هر یک از این جاذبه قادر است درحال حاضر و هوایتان را عوض نماید .
در حالتی که به کیش هجرت کرده باشید , می‌دانید که‌این جزیره یکی مقاصدی است که لاکچری و لبریز زرق و برق است و مسافران تور کیش سفری لبریز هزینه خواهند داشت . ولی قشم در مقایسه با کیش مقصدی ارزان به شمار می‌آید و شما سفری ارزان به‌این جزیره ی خوشگل در خلیج عجم را می‌توانید تجربه نمائید . همینطور جزیره ی زیبای قشم , جزیره ای است که آرامشی بی سابقه را به شما کادو می نماید .
جزیره ی زیبای قشم فی مابین جزیره‌ها خلیج عجم , مطرح ترین جزیره است که در تنگه هرمز و در استان زیبای هرمزگان جای‌دارد .
جزیره قشم در جنوب بندرعباس قراردارد و گویش مردمان ترکیبی از پارسی , بندری , عربی , هندی و انگلیسی با زبان بندری است .
قشم با وسعتی برابر ۱۴۹۱ کیلومتر و جمعیتی نزدیک به ۱۴۹ هزار نفر , مردمانی مسلمان با مذهب سنی شافعی دارااست .
جزیره قشم قدمتش به عصر ساسانی بر می شود و وضعیت جغرافیایی آن از شرق به جزیره لارک , از شمال شرق به جزیره هرمز , از شمال به بندر عباس , از جنوب به جزیره هنگام و از جنوب غربی به جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی می رسد.
این جزیره قشنگ آب و هوایی گرم و مرطوب داراست و در گرمای فراتر رطوبت آن هم دوچندان ارتقا می‌یابد و به صورت کلی بیشترین دمای قشم ۴۶ مرتبه و کمترین دمای آن ۱۶ درجه‌ی سانتیگراد ثبت شده‌است .
مهاجرت با تور قشم عمدتا در فصول سردتر سال سفارش می شود و در فصل‌تابستان مسافرت به قشم زیاد دشوار خیس از دیگر فصول است و با ارتقاء دما رطوبت هوا هم بیشتر می شود .
به صورت کلی گرمترین فصل این جزیره از میانه تیر تا میانه شهریور است و سردترین ماه های این جزیره نیز دو ماه دی و بهمن می باشند .
بدین ترتیب شایسته ترین زمان مهاجرت به قشم , بهار و ماه انتها فصل‌زمستان است .
شایسته ترین و معمولی ترین خط مش برای مسافرت به قشم تنظیم بلیت هواپیما و پیاده شدن در فرودگاه قشم است .
زمان زمان مهاجرت هوایی به قشم یک ساعت و نیم است .
ولی که مسافرت زمینی به قشم نیز طرف داران یگانه خویش را داراست .
برای مسافرت زمینی به قشم حتمی است بدانید که مسافت بندرعباس از تهران ۱۲۷۶ کیلومتر است و برهه زمانی وقتی که تا بندرعباس در منش میباشید ۱۴ ساعت است .
برای مهاجرت زمینی با قطار این زمان به ۱۹ ساعت میرسد .
پس از وصال به بندرعباس میتوانید به اسکله ی شهید حقانی بروید و به وسیله اتوبوس دریایی به قشم بروید .
در صورتی‌که به قشم با خودرو فردی مهاجرت نمایید ; می‌توانید با بوستان کردن اتومبیل در بندر عباس , با اتوبوس به قشم بروید .
همینطور می‌توانید تا بندر پل رانندگی فرمائید و با سپردن خودرو به لندینگ کرافت و بعداز وصال به لافت و رانندگی تا درگهان به قشم بروید .
این اتوبوس ها از ساعت شش صبح تا یازده و نیم شب از بندرعباس به قشم و از ساعت شش و نیم صبح تا آبادی شب از قشم به بندر
عباس و از ساعت شش و نیم صبح تا ده شب از قشم به بندر عباس مسافر می برند.


مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.