بهترین ساحل های گرجستان

گرجستان


افراد متعددی در طول سال با تور گرجستان مسافرت می نمایند و در‌پی کشف کردن شایسته ترین سواحل گرجستان برای تفریح می‌باشند . ممکن است تعجب نمائید اما عمده حاشیه دریا های گرجستان صخره ای می باشند و به همین بهانه هنگام رفتن به حاشیه دریا حتما می بایست از کفش های مطلوب استعمال نمائید تا آسیبی نبینید .


  


این سواحل فراوان امن می باشند و فقط موجودی که در بعضی وقت ها شاید به‌این حاشیه دریا ها بیاید عروس دریایی است که دیدن آن از نزدیک می‌تواند فراوان جذاب وهیجان انگیز باشد . در حالتی‌که از این مسئله خوف دارید پاره ای مراقب باشید . سواحل گرجستان همینطور دارنده درخت های متعددی در نزدیکی خویش میباشند که هنگام دریافت کردن آفتاب مضاعف مورد به کارگیری قرار می‌گیرند و شادی بخش می‌باشند .


شایسته ترین سواحل گرجستان


درپی تعدادی مورد از سواحل گرجستان را برای شما معرفی میکنیم .


گونیو : Gonio


گونیو یک کدام از نامرتب ترین و مالامال جنب و جوش ترین سواحل تور گرجستان است . دراین جا مدام صدای موسیقی به گوش می رسد و ادغام صدای دریا و صدای موسیقی زیاد جالب می شود و شم خاصی را تولید می نماید . ولی این نکته را نیز به شما بگوییم که آب دریا درین کنار دریا مضاعف نیز جذاب نیست و می توان بیان کرد پاره ای آلوده است به این ترتیب برای شنا مطلوب نیست .

سارپی : Sarpi


این کنار دریا قشنگ در طول های خیر چنئدان بدور یکی آهسته ترین و پاک ترین سواحل گرجستان بود . البته امروزه به دلیل دوچندان شدن گردشگران و به هم ریخته شدن این کنار دریا مقداری از کیفیت آن کاهش پیدا کرده شده‌است . ولی با این توضیحات فر نکنید که حاشیه دریا سارپی به هیچ وجه جای قابل قبولی برای تفریح شما نیست بلکه این کنار دریا هنوز نیز جزر حاشیه دریا های عالی و دوستداشتنی مرزوبوم گرجستان است .

یکی تفریحات جذاب درین حاشیه دریا شیرجه از صخره میباشد . این سخره ها در امتداد کنار دریا قرار دارا هستند

 

سواحل گرجستان


کواریتی : Kvariati


کنار دریا گواریتی گرجستان

می توان اظهار کرد دوستداشتنی ترین حاشیه دریا گرجستان حاشیه دریا کواریتی است . این کنار دریا به دلیل فضای متانت چکیده که دارااست بدین محبوبیت رسیده است . در‌این حاشیه دریا یک منزل چوبی ییلاقی قراردارد که ۱۵ سال پیش بوسیله فردی به اسم ناتیا اکا پباده سازی و ساخته شد و در درون آن اشکال و اقسام آبمیوه ها و کوکتل های خوشمزه به فروش می‌رسد . قابل ذکر است که آب دریا در کنار دریا کواریتی منزه و برای شنا مطلوب است .


شکوتیلی : Shekvetili


شکوتیلی یک کدام از نادر حاشیه دریا های شنی در سرزمین گرجستان است . بعضا معتقدند که ماسه های سیاه این کنار دریا برای معالجه بیماری های قلبی و عروقی – مشکلات عصبی و ضعف عضلانی اثرگذار است . آب و هوای این حاشیه دریا به دلیل وجود یک بیشه در پست آن دوچندان مبطوع است . ضمن این‌که عمق آب در دریای این حاشیه دریا کم است و برای هجرت های خانوادگی و شنا کردن مطلوب هست

.

ساپلو آیلند : Sapelo Island


در حالتی که در مسافرت با تور ارزان گرجستان در‌پی ساحلی بکر و بی سابقه برای تفریح می‌باشید حاشیه دریا ساپلو شایسته ترین آیتم برای شماست . درین کنار دریا عاوه بر شنا کردن و آفتاب به دست آوردن می‌توانید از تفریحات ورزشی متنوعی لدت ببرید . در نزدیکی این جزیره مردابی موجود هست که می‌توانید با مراجعه و تماشا از آن لذت ببرید.


در آخر این نکته را بگوییم که برخی از گردشگران گمان می کنند که گرجستان کشوری ساحلی نیست و نمی توانند در آن تفریحات ساحلی و آبی را تجربه کنند.باید بگوییم که خیر اینکونه نیست و این حرف اشتباه است.در این مطلب ما به شما نشان دادیم که در کشور گرجستان هم سواحل زیادی برای خوشگذرانی و تفریح وجود دارد که می توانید در سفر خود به گرجستان از آن ها لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.