باغ پرنده های کیش

تور کیش , جزیره خوشگل و مالامال تردد جمهوری اسلامی ایران , دارنده جاذبه های تفریحی فراوانی است و همین ادله کافیست تا هر ساله گردشگران متعددی از سراسر مرز و بوم و یا این که چه بسا بیرون سرزمین به‌این ناحیه خوشگل مسافرت نمایند تا نیز از جاذبه ها دیدن نمایند و نیز از هوای منزه این حیطه به کار گیری نمایند .

 

 

یکی‌از این جاذبه های جالب که دوچندان پرطرفدار است , گلشن پرنده ها است . گلشن طیوران کیش , در گروه تفریحی بوستان دلفین قرار گرفته است . درین گلشن زیاد خوشگل ۵۷ دسته از پرنده ها مثل , لک لک , درنای تاج دار , طاووس و فلامینگو نگه داری می شود .

گلشن پرنده ها کیش مساحت این گلشن حدود سه هکتار است ک , از سال ۱۳۸۰ آغاز به عمل نموده است و زیستگاه انواع متفاوت طیوران است . به دلیل تنوع بالای طیوران هر ساله گردشگران متعددی به‌این گلشن رمز می زنند تا از این طیوران و شیوه معاش آن‌ها در طبیعت آشنا شوند .
در گلشن پرنده ها کیش , پرنده ها در دو نصیب منقطع نگه داری میگردند , نصیب اولیه مرتبط با یک مسیر زیاد قشنگ و سرسبز با پباده سازی فوق العاده ای است که در سراسر مسیر پرندگانی در باطن قفس ها به همراه اطلاعاتی از پرنده ها و گونه تغذیه , زیستگاه و خصوصیت های آن‌ها برای راهنمای گردشگران تور ارزان کیش درج شده شده‌است . نصیب دوم مرتبط با یک فضای گشوده است که حدود دو هکتار است . این نصیب دارنده فضای گشوده است تا پرنده ها به راحتی بتوانند دراین مکان پرواز نمایند .
اشکال پرندگانی که درین بوستان نگه داری می گردند , جور هایی از سراسر دنیا نظیر آفریقا , ایالات متحده و آسیا می‌باشند . گونه های طوطی های سبز , کاسکو , قرقاول چینی , توکان و مرغ شاخدار اعم از این طیوران میباشند که درین بوستان فراوان قشنگ معاش می نمایند و شما میتوانید به راحتی ان ها را از نزدیک ببینید،

منبع: باغ پرنده های کیش

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.