محل اقامت در دبی

یکی از بزرگترین مواقعی که برای هجرت می بایست به آن اهمیت دهیم و در انتخا ب آن مضاعف اعتنا کنیم بی تردید هتل و محل اقامت در حین مسافرت است . دبی گرچه یکی‌از لاکچری ترین شهر های خاورمیانه است و هتل های آن کیفیت جهانی دارا هستند ولی گشوده نیز پیش از هجرت با تور دبی در رابطه هتل های این شهر تحقیق نمایید و هتلی را که با ذوق وسلیقه و میزان دارایی و ولی انگیزه مهاجرت شما سازش دارااست گزینش فرمایید . 
  
با ماه همراه باشید تا شما‌را با بعضی هتل های دبی آشنا کنیم .
SKY WAYS
هتل SKY WAYS از خوشگل ترین هتل های دبی است و در مسافت ۱۵ دقیقه ای از راءس خرید دبی واقع شده‌است . همینطور پایانه مترو baniyas در مسافت مقداری از این هتل قراردارد و با ۵ دقیقه رانندگی می شود به مترو رسید . واحدها با کاشی و فرش مرتب گردیده اند .
این هتل در مسافت ۱۵ دقیقه ای از ساختمان بلند خلیفه واقع شده‌است و مسافت فرودگاه تا این هتل ۸ کیلومتر است . هتل برای خردسالان پایین ۵ سال که نیازی به تخت نداشته باشند بدون پول است . 
سرویس ها : سیستم تهویه , صندوق امانات و گاوصندوق , مجله , سرویس ها خشکشویی , ماساژو اسپا , امانات چمدان ها , واکس , سرویس ها توریسم و گشت شهری و…

رویال گاردن

این هتل یکی هتل های ۲ ستاره و مقرون به صرفه و پاک در دبی است . در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع , خزینه با دوش , تلویزیون , سیستم حرارت مرکزی , پنجره رو به دریا و سرویس ها ۲۴ ساعته در اتاق است . 
تالار محل ورود و لابی پاک و مطلوب , دارنده پارکینگ برای مسافران و بالکن و ایوان , تالار بدنسازی برای اشخاص و اجاره خودرو در هتل برای مسافران و استخر سرپوشیده و سرویس ها رختشویی و تجهیزات ورزشی مطلوب برای مسافران عزیز , این هتل تجهیزات مطلوب برای مسافران عزیز را مهیا می نماید تا خاطرات خوشی به یادگار داشته باشند.
این هتل در حوالی راءس خرید ساختمان بلند های دوقلو و موزه دبی و راءس خرید الغریر قرار گرفته است . اتاق های این هتل در ساعت ۱۲ تا ۱۳ به مسافران تحویل داده می شود .
هتل اونیو avenue
اونیو یک کدام از هتل های ۴ ستاره دبی است . پایانه مترو الریکا هم در حوالی این هتل قرار گرفته است . کلیه اتاق های این هتل دارنده سیستم تهویه , تلویزیون برگه تخت , استخر روباز با نمای ۳۶۰ سکو به شهر و مینی توشه و بخش اعظمی تجهیزات دیگر است . 
هتل سیتی سیزنز city seasons
سیتی سیزنز یکی هتل های ۴ ستاره دبی است که در حیطه تجاری دیره قرار گرفته است و تعیین قابل قبولی برای کسانی است که برای تجارت و خرید به دبی هجرت می نمایند . این هتل دارنده امکاناتی همچون استخر روباز , حیاط آفتاب , تهویه هوا , تلویزیون , مینی توشه , صندوق امانات و … است . این فرودگاه تا فرودگاه دبی ۱۰ دقیقه مسافت داراست .
هتل دلمون delmon
دلمون یکی هتل های ۳ ستاره و بهینه اقتصادی است که در اطراف پایانه متروی الریکا جای دارد . این هتل دارنده امکاناتی همچون استخر روباز , رستوران , مینی توشه , چای ساز و قهوه ساز و سونا , جکوزی و… است . این هتل همینطور در حوالی راءس خرید قوریر قرار گرفته است . 
هتل ریکسوس پرمیومrixos premium
ریکسوس پرمیوم یکی هتل گران‌قیمت و ۵ ستاره دبی است که در کنار دریا بی سابقه جمیرا قرار گرفته است . این هتل دارنده حاشیه دریا منحصر است . همینطور این هتل دارنده تجهیزات ورزش های آبی رنگ هم است . این هتل تعیین زیاد قابل قبولی برای اشخاصی است که برای استراحت و به کارگیری از حاشیه دریا به دبی مسافرت می نمایند .
سرویس ها : وب بی سیم مجانی , تهویه هوا , استخر , تلویزیون , رستوران , راءس اسپا و پارکینگ منحصر به فرد و… است .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.