هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم

یکی از هتل های چهارستاره در تور قشم , هتل بوتیک ایرمان است . هتل بوتیک ایرمان اولی هتل بوتیک جزیره قشم است . بوتیک هتل به هتل هایی میگویند که کوچک می باشند و تعداد اتاق های آنان به کمتر از ۱۰۰ می‌رسد و امکاناتی که ارائه می شود تنها یگانه به عبارتی هتل است .


  این هتل در قسمتی از بافت سنتی شهر واقع شده و دارنده معماری سنتی و امروزی است , در پباده سازی طبقات این هتل اکثری از هنرمندان غالب دست ملی و در میان المللی شرکت کردن داشته اند که ادب را به هر تماشاچی ای القا می نماید , هتل بوتیک ایرمان یک هتل نوساز است که در سال ۱۳۹۶افتتاح شد . این هتل در ۵ طبقه ایجاد شده است و ۳۸ واحد اقامتی داراست , این هتل در حالت خیر از جزیره جای دارد و دسترسی خیر به بازار های قشم دارااست .

اتاق های هتل بوتیک ایرمان قشم :
هتل بوتیک ایرمان , واحدهای اقامتی مختلفی داراست , اتاق دو تخته دبل , اتاق دو تخته توئین , آپارتمان یک خوابه دو نفره , اتاق سه تخته , واحدهای اقامتی هتل می باشند که تجهیزات مختلفی هم برای اقامت راحت دعوت شدگان در حیث گرفته شده‌است , روم خدمت , ناشتایی , یخچال فریزر , پاور سوئیچ , مبلمان , دراور , چایساز , آباژور , آب بدون پول , رخت آویز , کمد دیواری جامه , تلویزیون , خزینه , بعضا اسباب و اثاث بهداشتی , کفش تابستانی گرمابه , صندل روفرشی , صندل سرویس بهداشتی , صندوق امانات در اتاق هاف سیستم گرمایشی و سرمایشی , وب در اتاق طبق تعرفه هتل , قفل درب با کارت , توالت خارجی در اتاق از تجهیزات باطن اتاق ها می‌باشند .
تجهیزات هتل بوتیک ایرمان قشم :
هتل بوتیک ایرمان , تجهیزات شاخصی را برای اقامت مهمان ها در حیث گرفته تا سفری شادی بخش بدین جزیره را تجربه کنند , یکی این تجهیزات منحصر تلویزیون اینترنتی و یا این که سیستم iptv است , وب سرعت بالا نامحدود در سراسر هتل , لابی , آژانس خدمت , سیستم اعلام آتش , آسانسور , اتاق چمدان , سرویس ها تور , پارکینگ روباز بدون‌پول با گنجایش بوستان ۴۰ ماشین , قبول ۲۴ ساعته , دستگاه واکس کفش , سرویس ها منزل داری , مینی توشه با هزینه , تلویزیون در لابی , توالت اهل ایران و خارجی در لابی , ترانسفر رفت و رجوع , از تجهیزات این موسسه است .
رستوران و بقیه تجهیزات رفاهی هتل بوتیک ایرمان قشم :
این هتل دارنده تالار ناشتایی خوری است که در طبقه همکف قرار گرفته است و حدودا ۶۰ نفر گنجایش داراست , ناشتایی از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرو می شود و در صورت تقاضا برای صرف ناشتایی بعداز سا‌عتها ذکر شده , سرو ناشتایی به صورت روم خدمت و با هزینه انجام می شود .
کافی شاپ هتل بوتیک ایرمان , هم درین این شرکت عمل داشته و با اشکال آب میوه های متنوع از مدعوین پذیرایی می نماید . در اطراف هتل رستوران بادیل هم قراردارد که میهمانان می‌توانند برای صرف خوراک از این رستوران نیز به کارگیری نمایند .

موقعیت جغرافیایی و دسترسی های هتل بوتیک ایرمان قشم:

هتل بوتیک ایرمان در خیابان پژوهش جای‌دارد , با دقت بدین وضعیت مطلوب , دسترسی خیر و خوبی به کنار دریا و بعضا بازارهای اساسی جزیره اعم از سیتی سنتر داراست , برای رفتن به حاشیه دریا دریا میتوانید در زمان زمان ۱۰ دقیقه با پای پیاده خویش را به حاشیه دریا برسانید , مجتمع تجاری سیتی سنتر فقط ۳ دقیقه با اتومبیل از هتل مسافت دارااست , بازار دربین المللی ستاره که از بازارهای پرطرفدار قشم است ۴ دقیقه با اتومبیل از هتل بوتیک ایرمان مسافت داراست , بازار دیر باز قشم و بازار دیرباز درگهان هم به ترتیب ۸ و ۲۶ دقیقه از هتل مسافت دارا‌هستند . بازار فردوسی و بهشت هم از بازارهای نزدیک هتل میباشند .

به جز بازارهای قشم , جاذبه های قشم نیز یکی‌از عوارض مهاجرت گردشگران تور قشم بدین حیطه می‌باشد ,

هتل بوتیک ایرمان یکی هتل هایی است که در اطراف کنار دریا جای دارد . این هتل ۵ ستاره است و او‌لین هتل بوتیک جزیره است که تعداد اتاق های آن کمتر از ۱۰۰ هست و سرویس ها آن تنها یگانه هتل است .
هتل بوتیک ایرمان در بافت سنتی قشم جای‌دارد و در پباده سازی آن از معماری سنتی و امروزی بوسیله هنرمندان حرفه ای داخلی و فرنگی سود کرده شده‌است . این هتل نوساز است و در سال ۹۶ بهره برداری شده که در ۵ طبقه و مشتمل بر ۳۸ واحد اقامتی است .
این هتل قسمتی از هتل های تاپ به شمار میاید که تجهیزات ویژه ای را برای میهمان ها در لحاظ گرفته است . اعم از تجهیزات شاخص این هتل می توان تلویزیون اینترنتی و یا این که سیستم iptv و وب سریع نامحدود در سراسر هتل را اسم موفقیت .
تالار ناشتایی خوری این هتل از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح با گنجایش ۶۰ نفر و برای بیرون از این ساعت خدمت دهی با اخذ هزینه صورت میگیرد .
این هتل در خیابان پژوهش قراردارد و دسترسی خیر به بازارهای اصلی قشم و همینطور کنار دریا دارااست . جدای از بازارها , جاذبه هایی زیرا قلعه پرتغالی ها , غارهای خربس و بیشه های دریایی حرا در اطراف این هتل قراردارد .
به جز بازارهای قشم , جاذبه های قشم نیز یکی‌از عوارض مهاجرت گردشگران تور قشم به‌این حیطه است , با اقامت در هتل بوتیک ایرمان می‌توانید در طول قابل قبولی و به راحتی به مشاهده از این جاذبه ها بپردازید , قلعه پرتغالی ها فقط ۵ دقیقه با خودرو از هتل مسافت داراست , غارهای خربس که از جاذبه های ارگانیک قشم است صرفا ۱۰ دقیقه از هتل مسافت دارااست . برای رفتن به بیشه های حرا هم به زمان زمان یک ساعت نیاز دارید .
مسافت هتل بوتیک ایرمان قشم تا فرودگاه ۵۵ دقیقه هست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.