مرکز خرید بزرگ ابن بطوطه دبی

خرید و گشت و گذار در مرکز ها خرید یکی‌از تفریحات علاقمندان به خرید و مرکزها خرید است که با دقت به‌وجود مرکز ها خرید بزرگ و دوچندان خوب دبی یکی‌از هدف ها اشخاص از مسافرت با تور دبی خرید و گشت و گذار در مرکزها خرید بی سابقه این شهر است . راءس خرید ابن بطوطه دبی یکی شایسته ترین مرکز ها خرید دبی است که هر سال اشخاص متعددی برای تماشا و خرید به آن مراجعه می نمایند .
 
این راءس خرید در سال ۲۰۰۵ بهره‌برداری شد و اعم از مرکز ها خرید ارزان دبی به اکانت میاید . این راءس خرید ۲۷۰ واحد تجاری , ۵۰ رستوران , ۲۱ تالار سینمایی و پارکینگ دارااست . این راس خرید در جاه روحانی زاید شهر بزرگ دبی قرار گرفته است .
این راءس خرید مطرح ترین راءس خرید دبی است و تیم ای الهام گرفته شده از سفرهای فردی به اسم ابن بطوطه است . از طرفی بها اجناس این راءس خرید فراوان ارزان و به صرفه است . دیدنی است بدانید این راءس خرید اصلی ترین راس خرید موضوعی عالم است . این نکته هم فراوان اساسی است که در‌صورتی‌که از گردش خسته شدید و خواستید استراحت فرمائید رستوران ها و کافه های کیفیت بالا این راس خرید مکان قابل قبولی خواهند بود .
راس خرید ابن بطوطه را بیشتر بسناسید…
در مسافرت به دبی تماشا از این راس خرید را فراموش نکنید , در‌صورتی‌که برای نخستین دفعه به‌این راس خرید مراجعه کنید خواهید دانست که‌این راس انتخابی مضاعف مطلوب برای خرید خواهد بود . این راس خرید وسعتی حدود ۱۱۱۴۸۳ متر مربع داراست که معماری مضاعف مختص و بی نظیری دارااست . ابن بطوطه این راءس را با الهام از ۶ فرهنگ و تمدن و تابعیت جهانی پباده سازی کرده است . این تابعیت ها عبارتند از کشور‌ایران , چین , هند , مصر , تونس و اندلسی ( قسمتی از اسپانیا ) .
در ابن بطوطه چی بخریم؟
مرکز خرید ابن بطوطه تجناس و کالاهای مضاعف متنوع و فراوانی دارااست . از شایسته ترین کالاهای آن می شود به پوشاک , جواهرات و ساعت , اسباب و اثاث الکترونیکی , اسباب و اثاث آرایشی و بهداشتی , مبلمان و وسایل مرتبط با خانه , کیف و کفش , اجناس مرتبط با اثر ها هنری و صنعت های دستی , کتاب , سرویس ها بدنسازی و اسپا , عینک , اسبابا بازی و اسباب و اثاث موردنیاز خردسال ها , وسایل ورزشی داروخانه .
پوشاک : پوشاک مردانه ( اف اند اف – فور اور – ال سی – نکست ) , زنانه ( کوتون - گپ - ال سی - 3dmax - نیویورکر ) و طفل گانه ( گپ - ساکر کیدز - مام اند می - آیکانیک - کوتون آن کیدز - پیوکت )
جواهرات و ساعت : داماس , اور چویس , تایم آن , پاندورا , سوارسکی , سواچ
اثاثیه الکترونیکی : ای 3dsmax , سامسونگ , تیروس دیجیتال هوم , گرند استورز
اسباب ارایشی : اجمل , عربین عود , مک , پاریس آلبوم , میکاپ فور اور
وسایل خانه و مبلمان : پوکت , هوم جعبه , لایف استایل , جاشنمال
کیف و کفش : اکو , کلارکز , میلانو , شو مارت , آدیداس اصل , کارپیسا , مندوزا , دا میلانو و …
بخش هنری و صنعت های دستی : الجابر آلبوم , کانی هوم , پلیلانز
کتاب : بودرز , غلاور جعبه , گلف گریتینگز , تایپو
عینک : الجابر , آلفا اپتیکال , آتلیه اپتیکال , جاست اپتیکز , مغربی اپتیکال , ویژن اکسپرس
اسباب و اثاث بازی : کراکیدز , سانریو , د توی استور
اسباب ورزشی : بیاند د بیچ , نایک , کلمبیا , ریباک , تیمبرلند
داروخانه : لایف فارمسی , المناره , داروخانه ابن بطوطه , بوتز , سوپر کر
شما یک دکان زنجیره ای دیبنهمس ( در بریتانیا و ایرلند ) , فروشگاه های اسباب الکترونیک مورد پسند شرف دی جی و آلبوم رایحه پاریس را خواهید یافت .
صرفا برای خرید به اینجا نیایید , هر چند دکور دکان ها دیده شما‌را می‌زند . حیطه ی عجم ( جمهوری اسلامی ایران ) دارنده گنبدهای باشکوه است که با دست نقاضی گردیده اند , اهرام در مصر وجود دارا‌هستند , و آبشار شیر چشمه در ناحیه ی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.