چطور ویزای تایلند بگیریم؟

به چه شکل روادیدِ تایلند بگیریم

چگونه روادیدِ تایلند بگیریم؟

روادیدِ تایلند : : مملکت تایلند یکی‌از کشورهای توریستی آسیا است که سالانه گردشگران متعددی با تور تایلند به آن مهاجرت می نمایند . برای مسافرت بدین مرز و بوم ابتدا ضروری است روادید یا این که به عبارتی ویزا این مملکت را اخذ نمایید .

 

در‌این مقاله از سایت تاکسی مسافرتی آرشین پرواز بدین مورد خوا‌هیم پرداخت که چه گونه روادیدِ تایلند بگیریم و برای اخذ این روادید چه مدارکی حتمی است؟ چنانچه این سوالهای در ذهنیت شما اتفاق افتاده تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ آنها برسید .

  


چه‌گونه روادیدِ تایلند بگیریم

روادید چه میباشد ؟

روادید سندی است که مورخ ورود یک فرد به میهن و بازه زمانی اقامت آن فرد در آن مرز و بوم را معین می نماید . همینطور در روادید قید می شود که فرد مجاز به چنددفعه ورود به مرزو بوم میباشد و آیا اذن عمل یا این که علم آموزی در زمان اقامت را دارااست یا این که خیر .

 

روادید اشکال مختلفی داراست که مبنی بر هدف ها گوناگون نوع بندی می شود . اعم از ویزاهای پرکاربرد می شود به روادیدِ توریستی و ویزای شغلی و روادیدِ تحصیلی اشاره نمود ولی ما در‌این مقاله تمرکز خویش را بیشتر بر روی روادیدِ توریستی میگذاریم .

طریق اخذ روادید

همان گونه که گفتیم ایرانیان برای هجرت به مرزوبوم تایلند نیاز به ویزا و روادیدِ این سرزمین دارا هستند که بایستی از روش سفارتخانه ها مبادرت به اخذ آن نمایند . نکته ای که می بایست بدانید این است که مدام ضروری نیست برای اخذ روادید به سفارتخانه ها مراجعه‌نمایید بلکه میتوانید با راهکارهای دیگر نیز اذن ورود به تایلند را اخذ فرمایید .

شما مسافرین می‌توانید با مراجعه به ماشین کرایه ای های هواپیمایی و کارگزار ها نسبت به اخذ روادیدِ تایلند مبادرت فرمائید

 

روادیدِ تایلند چظوری بگیریم

از آن جا که تاکسی مسافرتی آرشین پرواز در مسئله تور ارزان تایلند و دریافت روادیدِ تایلند سوابق ای براق دارااست شما می‌توانید با خاطر راحت دریافت روادیدِ خویش را به ما بسپارید و در کوتاه ترین زمان ممکن روادیدِ خویش را اخذ فرمایید .

 

در صورت اخذ روادیدِ تایلند شما میتوانید در مقطع ۶۰ روز در تایلند اقامت داشته باشید . در لحاظ داشته باشید که چه بسا ۱ لحظه نیز مجاز نیستید تا بیشتر از ۶۰ روز در مرز و بوم حضور داشته باشید در غیر این صورت مشمول جریمه خواهید شد .

 

مقررات کلی اخذ روادید

کمپانی هواپیمایی آرشین پرواز در هر زمان که بخواهید مهیا دریافت روادیدِ توریستی برای شماست و به شما اطمینان میدهد که‌این فرمان در کوتاه ترین زمان ممکن صورت بپذیرد . به طور کلی اخذ روادید مقررات یگانه خویش را دارااست که درپی به آن‌ها میپردازیم :

 

۱ : شخصی که تقاضای روادید می نماید بایستی در طول درخواست روادید حتما در شهر تهران حضور داشته باشد .

 

۲ : ماشین کرایه ای های مسافرتی میتوانند تنها برای اشخاص توریسم که به دلیل تماشا از شهرهای توریستی تایلند قصد مهاجرت بدین میهن را دارا هستند درخواست روادید نمایند .

 

۳ : هزینه اخذ روادید بایستی به صورت بی نقص پرداخت شود و در صورت انصراف از اخذ , وجه عودت داده نمیشود .

 

۴ : اتباع فرنگی که در کشور ایران اقامت دارا هستند صرفا در صورتیکه می‌توانند درخواست روادید نمایند که از اعتبار جواز اقامت آن‌ها در جمهوری اسلامی ایران حد اقل ۶ ماه ما‌نده باشد .

روادیدِ تایلند برای اشخاص اهل ایران که با تور پوکت یا این که بدین میهن مسافرت می نمایند به صورت یک ماهه صادر خواهد شد البته دیدنی است بدانید این روادیدِ پس از صادر شدن تا ۳ ماه اعتبار داراست و مسافرین میتوانند در هر هنگامی که خواستند وارد این میهن شوند و یک ماه

فرایند اخذ روادیدِ تایلند

با دریافت روادیدِ توریستی تایلند ابدا نمی توانید درین مرز و بوم اقامت داشته باشید یا این که سرگرم فعالیت گردید در غیر این صورت پلیس تایلند با شما برخورد خواهد کرد .

 

اشکال روادید برای مهاجرت به تایلند بنابراین است : روادیدِ تحصیلی , روادیدِ توریستی , ویزای شغلی , روادیدِ طبابت , روادیدِ تزویج و روادیدِ نمایشگاهی

 

مدارم اضطراری برای اخذ روادیدِ تایلند

در‌صورتی‌که قصد دارید با تور ترکیبی تایلند و یا این که بقیه تورهای این مملکت به آن مهاجرت نمایید و به‌دنبال اخذ روادیدِ تایلند می باشید می بایست مدارک پایین را ارائه فرمایید :

 

۱ : اصل و اسکن بلیط مهاجرت به مرزوبوم تایلند

 

۲ : کامل شدن و ارائه فرم درخواست روادید

 

۳ : یک قطعه عکس ۳*۴

 

۴ : اصل و اسکن گذرنامه و کارت شناسایی درخواست کننده

 

هزینه روادیدِ تایلند

به صورت رسمی هزینه دریافت روادید بایستی به سفارتخانه های تایلند پرداخت شود که‌این هزینه می‌تواند با دقت به هدف ها هجرت و گونه روادیدِ درخواستی مختلف باشد .

 

در‌این زمان که‌این مقاله متن می شود هزینه دریافت روادیدِ توریستی تایلند ۳۵ یورو میباشد و برای روادیدِ گذر از تایلند باید هزینه ای متساوی ۲۵ یورو پرداخت شود .

 

زمان اخذ روادید نیز به صورت معمولی ۷ تا ۱۰ روز کاری است اما در صورتی روادیدِ فوری درخواست دهید میتوانید در بازه زمانی ۳ تا ۴ روز کاری روادیدِ خویش را اخذ فرمایید . مراد از روز کاری روزهایی است که سفارتخانه تایلند در تهران تعطیل نیست و شاغل است

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.