اطلاعات پروازهای ایران به تایلند

شناخت با داده ها پروازی کشور ایران به تایلند

یکی از پربازدید ترین خطوط پرواز از جمهوری اسلامی ایران به سوی کشورهای فرنگی , در راستای مقصد میهن تایلند است . با اعتنا به قربت روزها عید باستانی درخواست رزرو بلیط و هتل درین مرز و بوم از طرف ایرانیان روز آپدیت بیشتر می شود تا روزها تعطیلات خویش را در جزیره‌ها این مملکت قشنگ بگذرانند . در حالتی که شما نیز تصمیم مهاجرت به تایلند را در آتی خیر چندان به دور دارید , پیرو ی این مقاله با ما در الی گشت همراه باشید تا داده ها پروازی جمهوری اسلامی ایران به تایلند را به واقعه نیز بررسی کنیم.


  

فعلا پرواز های کشور‌ایران به مقصد تایلند به صورت روزمره است . یعنی تا به روز کردن برنامه های نو پروازی , هر روز به غیر از روزهای روز شنبه از تهران به مقصد بانکوک پرواز برای مسافران موجود هست .

اینک همه پرواز ها بوسیله ی کمپانی هواپیمایی ماهان صورت می پذیرد .

ساعت های پرواز فعلا , ساعت ۲۱ : ۴۵ دقیقه به وقت تهران است . فرود هواپیما در ساعت ۷ : ۴۵ دقیقه صبح به وقت محلی بانکوک است و در فرودگاه در بین المللی سووارنابومی به زمین می نشیند .

هواپیمایی که در پرواز جمهوری اسلامی ایران در جهت تایلند مورد به کارگیری قرار می‌گیرد , معمولا هواپیمای ایرباس ۳۱۰ و یا این که ۳۴۰ می‌باشند .

از تهران تا بانکوک , ۳۳۹۶ مایل و یا این که همان دیگر ۵۴۶۶ کیلومتر مسافت ی هوایی است .

غالبا همگی پرواز ها از طرف تهران به مقصد بانکوک است ولی در روز ها های مختص و ویژه ای همچون عید باستانی , پرواز های فول چارتر بدون واسطه به مقصد جزیره ی پوکت در فرودگاه میان المللی پوکت به زمین می نشیند .

برای نوروز ۹۷ تصمیم گرفته اید به کجا مسافرت کنید؟ شما نیز مسافر تایلند هستید؟ ۵ تور متعدد را تا نوروز که عبارتند از : تور بانکوک , تور پاتایا , تور پوکت را

پروازهای کشور‌ایران به تایلند

به تیتر نمونه تور پاکت الی گشت , دربرگیرنده : ۷ شب اقامت با ناشتایی , ترانسفر فرودگاهی , گشت نیم روزی در پوکت , بیمه مسافرتی و یکی سیم کارت برای هر اتاق است . تورهای دیگر نیز به همین منوال است . در تورهای ترکیبی نیز مثل تور بانکوک+ پوکت بدین صورت است که ۴ شب در بانکوک و ۳ شب در پوکت اقامت با ناشتایی , گشت شهری در بانکوک و پوکت به صورت غیروابسته برای مسافران موجود است . برای این‌که موقعیت تورهای متفاوت تایلند تا روز ها عید باستانی را با جزئیات بیشتری بدانید حتما به وبسایت الی گشت راز بزنید و از آن جا حتما تورهای گوناگون را آنالیز فرمایید .

 

به‌این این مسئله دقت داشته باشید که‌این مقاله در مورخ ۱۴ بهمن سال ۱۳۹۶ به حرفه ی تحریر در آمده است و همه ی داده ها درج شده در آن , مطابق با داده ها موثق روز درین مورخ است . برای داده ها بیشتر , به وب سایت الی گشت مراجعه بفرمایید . کشورتایلند یکی مقصدهای جالب برای گردشگران به خصوص اهل ایران محسوب می‌شود . یکی‌از شایسته ترین ایرلاین هایی که مسافران را به مقصد تایلند می‌برد , هواپیمایی تای ایر ویز است که وابسته به مرزو بوم تایلند هست . چنانچه تصمیم دارید که به تایلند هجرت فرمائید , تا انتهای این مقاله با ما در الی گشت همراه باشید تا به حادثه نیز داده ها پرواز کشور‌ایران به تایلند با تای ایر ویز را بررسی کنیم .

اساسا شهرهای توریستی تایلند ۳ شهر بانکوک , پوکت و پاتایا میباشند . البته پرواز ها در فرودگاه فی مابین المللی فرودگاه بین‌المللی سووارنابومی شهر بانکوک به زمین می نشینند . اختلاف وقتی کشور ایران و مرز و بوم تایلند , ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه است . ۶ ساعت و ۲۵ دقیقه ارتفاع میکشد که شما بوسیله ی هواپیما از تهران به بانکوک برسید . مسافت ی هوایی تهران تا بانکوک , ۵۴۶۶ کیلومتر مربع است .

پروازهای تایلندی از جمهوری اسلامی ایران به تایلند

برای پرواز به تایلند بوسیله ی تای ایرویز برای شما ۴ روز پروازی از قرار ; یک‌شنبه , سه‌شنبه , پنج‌شنبه و آدینه تا مورخ ۲۱ مارچ که برابر با روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند می‌باشد , موجود است . در حالتی که مشکلی پیش نیاید , همه این پرواز ها تا مورخ ذکر شده در ساعت ۲۰ : ۴۵ دقیقه به وقت محلی تهران از زمین بلند می شود و در ساعت ۶ : ۴۰ روز بعد از آن به وقت محلی تایلند به زمین می نشیند . هواپیمایی که پرواز به تایلند با آن انجام میگیرد , بوئینگ ۷۷۷ است . دقت داشته باشید که‌این مقاله در طول روز ۴ بهمن سال ۱۳۹۶ به حرفه ی تحریر در آمده است و شما برای داده ها دقیقتر بایستی به تارنما الی گشت مراجعه نمائید .

الی گشت برای مسافرت به تایلند ۵ تور گوناگون را اجرا می نماید . جذاب نیست؟ شما برای رفتن به تایلند و تماشا از جاذبه ها و جالب های این پردیس خوشگل , ۵ تعیین گوناگون دارید . این تورها عبارتند از ; بانکوک , پاتایا , پوکت , تور های ترکیبی بانکوک - پوکت و بانکوک - پاتایا . کلیه پرواز ها در جهت تایلند , ابتدا در بانکوک به زمین می نشینند و بعداز از روش روش های زمینی و یا این که پروازهای داخلی در سمت مسیرهای دیگر می‌روند . به صورت نمونه ; برای پرواز به جهت پوکت با به کار گیری از پرواز داخلی , پرواز شما ۱ ساعت و ۲۵ دقیقه به ارتفاع می انجامد . در وب سایت آرشین پرواز داده ها مرتبط با تور تایلند آرشین پرواز با جزئیات بدون نقص قرار گرفته است . برای داده ها بیشتر به‌این تارنما مراجعه نمائید .


بهترین مناطق تایلند برای غواصی

تفریحات هیجان انگیز تایلند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.