هتل مرکزی ibis one دبی

هتل مرکزی ایبیس وان دبی اقامت و رزرو اتاق
هتل مرکزی ایبیس وان دبی بنا شده در خیابان روحانی زاید مطرح شده در تور ارزان دبی و در کنار راءس تجارت جهانی دبی ورلد میباشد . این هتل دارنده یک رستوران موتلفه ی آسیایی , یک کافه توشه با تم و موضوع ی سرزمین کوبا , با سرگرمی های زنده , اتاق کنفرانس و تالار بدنسازی به طور کامل مجهز است . وای فای مجانی و پارکینگ بدون‌پول هم در هتل موجود هست .
  
تمام اتاقهای امروزی در هتل ایبیس وان دبی با رنگهای خنثی پباده سازی شده و مجهز به میز کار , یک سردخانه کوچک , یک صندوق درون اتاق و یک تلویزیون برگه تخت با گلچینی از کانالهای دربین المللی می‌باشند . گرمابه های سری دارنده سشوار و دوش میباشند .
مهمان ها و مسافران می‌توانند از اشکال غذاهای نوآورانه ی مشترک آسیایی در رستوران ووک اند کو لذت ببرند و در کافه توشه و رستوران کوبانو لیتو با آب میوه های مختص و اجرای موسیقی زنده شبی مهیج و شادی بخش داشته باشند . مسافرانی که در هتل اقامت می گزینند , دسترسی راحت و مجانی به استخر بیرونی هتل در راس تجارت جهانی نوووتل در مسافت ی ۵ دقیقه ای هتل , دارا‌هستند . 
این هتل با پای پیاده تا پایانه متروی راءس تجارت جهانی مسافت اندکی داشته و تا فرودگاه فی مابین المللی دبی با خودرو ۱۵ دقیقه مسافت است . این هتل هم در اطراف ساختمان بلند خلیفه , راس خرید دبی , و کنار دریا جمیرا واقع شده است . یک خدمت شاتل ( باربری ) مجانی به مرکز ها حیاتی خرید دبی و سواحل دبی هم موجود هست .
زوجها عشق و علاقه ی خاصی بدین هتل دارا هستند - آنان سکو ی ۸ . ۲ را بدین هتل برای هجرت دو نفره شان اختصاص دادند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.