آشنایی با خیابان پکینی تفلیس

خیابان پکینی تفلیس

پکینی , خیابانی مشهور برای خرید در تفلیس

مسافر تور ارزان گرجستان هستید؟ میخواهیم شما‌را یک راست به بزرگترین خیابانی که بایستی به آن بروید یعنی ; خیابان پکینی بفرستیم! در صورتیکه برای شما سوال است که چرا میگوییم یک راست بدین خیابان بروید در پاسخ بایستی بگوییم که در خیابان پکینی تفلیس میتوانید اشکال و اقسام مرکز ها خرید گوناگون و دکان های جورواجور و تعداد متعددی رستوران و کافه را در کنار نیز داشته باشید! درین مقاله می‌خواهیم برای شما توضیح دهیم که چرا خیابان پکینی شایسته ترین مورد برای خرید کردن است , چه ساعت هایی بایستی به‌این خیابان بروید تا دست لبریز برگردید , شایسته ترین رستوران ها و کافه های پکینی کدام ها می‌باشند و دست پایان اینکه چطور به‌این خیابان بروید را برایتان توضیح دهیم . خیلی تایم ها نیز اتفاق افتاده که شما به شهری رفتید و برای کشف کردن هرمورد از این جاها وقتتان تلف شده و نتوانستید از سایر مکان های مقصدتان دیدار نمایید . به همین خاطر ما روز جاری در آرشین پرواز می‌خواهیم تا این خیابان کلیدی در تفلیس را به شما معرفی کنیم پس , با ما همراه باشید .

 
 

خیابان پکینی چرا دارای شهرت شد؟

خیابان پکینی ( pekini street ) در شهر تفلیس از آن گونه خیابان هایی است که تمامی چیز را به صورت یک جا در خودش دارااست . از دکان های متعدد و راس تفریحی های متنوع گرفته تا گونه های و اقسام هتل ها و کافه و رستوران ها تمامی با نیز درین خیابان در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و کار کلیه را راحت کرده اند . از این ها که بگذریم فراتر سوال پرسیدیم که به هیچ عنوان چرا مکانی به اسم پکینی در تفلیس دارای شهرت شد؟جواب این سوال را می بایست در میل هر مسافری در مقصدش به خرید و تفریح کردن کاوش کرد .

خیابان مشهور برای خرید در گرجستان

هم اینجانب و نیز شما اساسا اولی انتخابمان این است به جایی برویم که دکان های متمایز مانند جامه فروشی ها , مغازه های کیف و کفش , گونه های دکان های گوناگون فروش صنعت های دستی در گرجستان و چه بسا گونه های طلا جواهرات و جواهر فروشی ها را در کنار همدیگر داشته باشیم . علاوه بر این دکان های متعدد , گونه های رستوران ها و کافه های متفاوت و هتل های متعدد نیز در خیابان پکینی تفلیس می‌باشد , با این اکانت چرا نباید این خیابان به ویژه برای گردشگرها جای معروفی باشد؟!

در خیابان پکینی چه چیزهایی می فروشند؟

درین حوزه‌ از تفلیس میتوانید اشکال و اقسام وسایل وسایل گوناگون را پیدا فرمایید . کالاهای متفاوتی از جامه های محلی و سنتی مردانه و زنانه ی گرجستانی , صنعت های دستی , اشکال جامه های متفاوت زنانه , مردانه و طفل گانه , زیورآلات برند دار و غذاهای خیابانی را خریداری کنید . ولی فروشگاه های خانه کتاب , دکان های اثاثیه الکترونیکی و گوشی و یا این که چه بسا لوازم بازی فروشی نیز در خیابان پکینی برای خرید کردن موجود هست . درین خیابان نمایندگاه برندهای پر اسم و رسم و در بین المللی نظیر ; بنتون , پوما , کالینز و ریباک اشاره کنیم . ولی می‌توانید برندهای ارزان و یا این که مغازه هایی که اجناس متنوع البته با با بها ذیل تری را میفروشند را در اختیار خویش داشته باشید . از دکان های ارزان ارزش تفلیس در‌این خیابان میتوانیم از مغازه I Love Moda Lux را برای شما نمونه بزنیم . از فروشگاه های دارای شهرت پکینی نیز میتوانیم به مغازه طلا و جواهرات و جواهر Mandarina , دکان جامه زنانه ی ORSAY و یا این که رایحه فروشی Voulez - Vous اشاره کنیم .

چه وقتی به‌این خیابان برویم؟

برای رفتن به خیابان پکینی تفلیس شایسته ترین هنگامی که به شما سفارش می‌کنیم , ساعت ۱۰ صبح به آنگاه است چون مغاره ها و مغازه هایی که

در گرجستان کجا خرید کنیم؟

اصولا بیشتر آنها از ساعت ۱۰ صبح تا غایت دربین ۱۰ تا ۱۱ شب گشوده می باشند . ولی کافه ها و رستوران هایی در‌این حیطه وجود دارا هستند که تا ساعت ۱ الی ۲ : ۳۰ پس از نصف شب نیز عمل می نمایند . به کدام رستوران در حوزه‌ ی پکینی برویم؟

یکی‌از خصوصیت هایی که‌این خیابان دارااست و سبب ساز معروفیت آن شده , وجود رستوران ها و کافه های گوناگون و جاذبه های گردشگری گرجستان با منوهای متنوع است که اتفاقا تعدادشان نیز فراوان فراوان و گوناگون است . در‌پی برخی از این رستوران ها و کافه ها را به شما معرفی خوا هیم کرد .

شایسته ترین چیپس و لیمونادهای تفلیس در رستوران گرونر!

رستوران گرونر ( Gruner ) در خیابان پکینی تفلیس اصولا یک رستوران آلمانی در مهم‌ترین حوزه‌ ی منحصر به فرد خرید در‌این شهر است که با تولید محیطی از صمیم قلب و محاوره ای برای مشتریانش تایم ها خیر را رقمی میزند . گرونر برای وعده های ناشتایی , ناهار و شام گشوده است و طبق گفته ی بیشتر افرادی که به‌این رستوران رفته اند , چیپس و لیمونادهای آن خیلی خوشمزه است . نشانی : Gagarini Square ( 41 Pekini Str . ) , Tbilisi , 0160 , Georgia

پیشنهادی برای طرف داران غذاهای ایتالیایی , رستوران گراند ۸۴

رستوران گراند ۸۴ ( Ground 84 ) که در خیابان پکینی تفلیس قرار گرفته , گزینش عالی و مطمئنی برای اشخاصی است که بدشان نمی آید که در قلب تفلیس با تولید یک پارادوکس جالب , غذاهای ایتالیایی و یا این که اروپایی بخورند! این رستوران از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب گشوده است و در وعده های ناشتایی , ناهار و شام سرویس ها غذایی ارائه می‌دهد . نشانی : Pekini Ave , T ’ bilisi 0171 , Georgia

غذای چینی خوشمزه در رستوران سیانگ گان

و البته می رسیم به معرفی مختصر یک رستوران چینی به اسم سیانگ گان ( Siang - gan ) که منویی تماما لبریز شده از غذاهای چینی و آسیای شرقی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.