در سفر به کیش برای خوردن غذا به کدام رستوران ها بریم؟

جزیره‌ی کیش , مرواریدی قرار گرفته در خلیج فارس و از توابع شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان , یک کدام از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین هدف های توریسم داخلی کشور‌ایران است .
کیش جزیره ای به صورت بیضی است که در ۱۲کیلومتری شیبکوه جای‌دارد , این جزیره در سال ۱۳۶۱ تحت عنوان نخستین منطقه آزاد سرزمین برگزیده شده‌است . جزیره ی کیش فعلا اقتصادش , بر پایه‌ی توریسم و تجارت پایدار است .


 

 

جزیره ی زیبای کیش در استان هرمزگان جای دارد که در فصول سرد سال و بویژه ایام عید نوروز مسافران زیادی بدین شهر سفر می نمایند و استان پر گردش گر هرمزگان در مساحت ۶۸ هزار مترمربع و وجود جزایر مختلف که از مهم ترین و محبوب‌ترین آنان می‌توان به جزایر کیش و قشم اشاره نمود . این جزایر قسمتی از مقاصد دوستداشتنی است .

آب و هوای کیش با میانگین دمای ۲۷ درجه و رطوبت دست‌کم ۱۹ و حداکثر ۱۰۰ درصد است . جزیره ی کیش یکی پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در هرمزگان است که هرساله بازدیدکنندگان زیادی از سراسر مرزو بوم و چه بسا گردشگران خارجی به تماشا از این جاذبه ی خوشگل و جذاب می‌آیند . داشتن اطلاعاتی از چگونگی مسافرت به‌این جزیره‌ی قشنگ , گذشته از مهاجرت , منجر می گردد که مسافرت جالب‌تری داشته باشید .
فصل زمستان بهترین فصل و بهترین زمان از نظر آب و هوایی و قیمت و هزینه جهت مسافرت به‌این جزیره خوشگل است . اما که تور ارزان کیش را در تابستان می‌توانید رزرو کنید . بیشتراز همه توجه شما‌را در جزیره کیش به خود جلب خواهد کرد هتل‌ها و مرکز ها تجاری و تفریحی بسیار گران‌قیمت است . شما با جستجویی آسان میتوانید در نهایت ارزان‌ترین تور کیش را انتخاب نمایید و سفری ماندگار از جزیره ی زیبای کیش داشته باشید و از جاذبه‌های گردشگری و آب و هوای فراوان مطبوعش لذت ببرید .

همان طور که می دانید یکی از بخش های سفر به هر شهر و دیاری خوردن غذاهای محبوب و محلی آن شهر است که در ادامه به معرفی بهترین رستوران های کیش برای شکم گردی پرداخته ایم:

معرفی محبوبترین رستوران های جزیره ی کیش

رستوران نهنگ سفید از محبوب ترین رستوران های جزیره  است و همانطور که از نامش پیدا است این رستوران به شکل یک نهنگ و بسیار زیبا طراحی شده است.
فضای زیبا و لوکس رستوران باعث محبوبیت آن شده و شما می توانید در این مکان نشسته و از انواع غذاهای دریایی محللی و بین المللی که بسیار خوش طعم نیز هستند، نوش جان کنید.
رستوران کرال یکی از رستوران های محبوب جزیره کیش است که در برج صدف واقع شده است. این رستوران محیطی بسیار شیک و تمیز دارد و  انواع غذاهای خوشمزه برای وعده های صبحانه، نهار و شام را به همراه نوشیدنی ها و سالادها ارائه می دهد.
خانه برگر یکی از جذاب ترین مکان ها در جزیره ی کیش است و اگر دوست دارید در سفر به جزیره کیش از فست فودها و انواع ساندویچ های خوشمزه نوش جان کنید می توانید سری به خانه برگر بزنید. در این مجموعه انواع فست فود با خوشمزه ترین طعم ها ارائه می شود.
فودکورت دامون یکی از بهترین رستوران های کیش  است. این رستوران در مرکز خرید دامون کیش واقع شده است.  این فودکورت حدودا ۱۲ غرفه وجود دارد که هر کدام از آن ها انواع مختلفی از غذاهای ایرانی، سنتی و بین المللی ارائه می شود.
رستوران انرژی یکی از رستوران های ساحلی و بسیار زیبا در جزیره کیش  است. این رستوران فضای بسیار زیبایی دارد و انواع بسیاری از غذاهای ایرانی، سنتی، محلی، فرنگی و ملل و دسر های خوشمزه در منوی این رستوران وجود دارد.
پایاب یکی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش است، همه کسانی که به این جاذبه گردشگری سر می زنند پس از آن حتما غذایی را در رستوران زیبای این مکان نوش جان کرده و بازدید خود را از این مجموعه دیدنی و تفریحی کامل می کنند.
رستوران سالود یکی دیگر از رستوران های محبوب جزیره کیش است. این رستوران انواع غذاهای دریایی، کباب ها، غذاهای سنتی و خوراک های خوشمزه را ارائه می کند.
رستوران بابا قدرت کیش یکی  از شعب رستوران بابا قدرت است. این رستوران در شهرهای بزرگ دیگری چون تهران و مشهد نیز شعبه دارد. برای طرفداران غذاهای سنتی این رستوران یکی از بهترین رستوران هایی است که غذاهای سنتی ارائه می کند.
رستوران بختیاری از رستوران هایی است که در جزیره کیش است و طبخ غذاهای بین المللی و سنتی اش معروف است.
رستوران کلبه درویش از رستوران های خوب جزیره کیش که غذاهای سنتی بسیار خوشمزه ای را طبخ می کند، است. در این رستوران طعم کوبیده های ایرانی را از دست ندهید.
رستوران میرمهنا یکی از پرطرفدارترین رستوران های جزیره کیش است. اگر طرفدار و علاقه مند به خوردن غذاهای دریایی هستید می توانید به این رستوران که لذیذترین غذاهای دریایی و غذاهای بین المللی را ارائه می دهد مراجعه کنید.
فودلند کیش یکی از متفاوت ترین رستوران های جزیره کیش است که انواع بسیاری از غذاهای متنوع را طبخ می کند و محیط شیک و آرامی برای انواع سلیقه ها و ذائقه ها ارائه می دهد.
رستوران شاندیز صفدری  تنوع بالای غذاها در منوی رستوران و کیفیت غذاهای ارائه شده است که، بسیار محبوب می باشد. یکی از امکانات این رستوران پخش موسیقی زنده است.
رستوران دریایی عمو اکبر شاید نسبت به سایر رستوران های جزیره کیش لوکس و مدرن نیست و اگر انتظار فضایی مدرن را دارید به این رستوران نروید و همیشه یکی از شلوغ ترین رستوران های این جزیره بوده است.
رستوران رویال استار یک رستوران لاکچری و رنگارنگ با معماری خاص است که در جزیره کیش قرار دارد. این رستوران فضایی شیک و مدرن دارد و با وجود تراس و استفاده از نورپردازی مدرن فضای دلنشینی را ایجاد کرده و همواره انتخاب مناسبی برای خانواده هایی است که کودک دارند.

مطالب مرتبط:

هتل 4 ستاره بوتیک ایرمان قشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.