پارک مشرف دبی

طبیعت و محیط ارگانیک امارات مضاعف سبز است و صرفا به زمین های چمن و گیاهان سبز خاتمه نمی گیرد . بوستان مشرف دبی که نزدیک مردیف است , دارنده گروه ای خوب از گیاهان و طبیعت مستقر هست . در عمق ناحیه ی بزرگ پشت دبی پوشیده از شن , این بوستان منزلگاه طبیعت مستقر است و تحت عنوان شایسته ترین بوستان از دید بازدید و نظاره ی پرنده ها است . 
 
 
بیش تر از ۱۰۰ نوع درخت و یک جور مضاعف نادر از جغد نیز درین بوستان چشم شده و ثبت شده‌است . دیگر پرنده ها شکاری نیز چشم گردیده اند که در اکنون ضرروزیان زدن بوده اند اما اذن ندهید این قضیه شمارا از رفتن به پیکنیک منصرف نماید . چیزهای خیلی بیشتر غیر از پرنده ها در پارک مشرف دبی برای دیدن و لذت بردن موجود هست و شما بایستی منزل های سنتی که دربرگیرنده نوع های جهانی میباشند را وقتی که در دبی می باشید , ملاحظه کنید . یک راءس اسب سواری , اراضی و پیست های ورزشی نیز موجود است که‌این مکان را به یک بوستان بی نقص تبدیل مینماید . محل ورود ۳درهم برای هر نفر , ۱۰درهم برای ماشین است .
بازگشایی : روز شنبه تا ۴شنبه ۸صبح تا ۱۰شب , ۵شنبه تا روز شنبه ۸صبح تا ۱۱شب .
بوستان مشرف دبی که وسعتی به میزان ۵٫۲۵ کیلومتر مربع داراست , نزدیک حوزه‌ ی بالایی مردیف و خوانیج واقع شده‌است و دارنده سرگرمی هایی نظیر ناحیه ای که منزل های متفاوتی از اطراف جهان را نشان می دهد , که دربرگیرنده یک دسته از یک منزل ی زراعی آلمانی , یک منزل تایلندی و یک منزل ی آبی رنگ به حالت قارچ است .
تجهیزات : استخر , حیطه ی سرپوشیده , راءس اسب سواری , شتر سواری , باربیکیو , زمین های بازی , پیست دوچرخه سواری , زمین بستکبال , والیبال و هندبال .
دکان یا این که کیوسک : غذاهای فست فودی در رستوران ملک برگر , اما ما توصیه می‌کنیم که وسایل پیکنیک با خویش بیاورید .
فضای سبز : گیاهان و نخل های صحرایی , طاووس , شتر , اسب , تپه های سنگی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.