دغدغه انتخاب هتل در دبی

 
دبی یک مقصد خاورمیانه دارای هیجان است , ولی ممکن است , برای شما دشوار باشد که تصمیم بگیرید در کجای دبی اقامت داشته باشید . شما دو مورد با اهمیت دارید : یا این که در راس شهر یا این که در اطراف مارینا و کنار دریا قرار بگیرید .

 
جاذبه هایی مثل Burj Khalifa بلندترین ساختمان عالم , در راس شهر دبی واقع شده‌است و بخش اعظم نقاط جالب در همین حوزه‌ میباشد . ناحیه اطراف دبی مارینا , مناظره زیبایی از دریا داراست و بعضی از شایسته ترین مرکزهای خرید در اینجا جای‌دارد و حاشیه دریا جمیرا مقصد ساحلی امارات است . دبی همینطور یک مکان با یکی تحت ترین نرخ های جرم و جنایت توریسم در دنیا است . خانواده ها با طفل های کوچک خودشان میتوانند در آخرها شب در کنار کنار دریا , سوای هیچ نگرانی گام بزنند و شناگران در‌این کنار دریا , سوای هیچ نگرانی کیف های خویش , گوشی تلفن ها و کیف پول را در حاشیه دریا جا می‌گذارند و به شنا میروند . 

برای اقامت لاکچری کجا بروید؟
پالم جمیرا افسانه ای , شبه جزیره ای تصنعی و مصنوعی که به دست آدم تشکیل‌شده که همانند برگ های درخت نخل است , هتل های ساحلی از برندهای لاکچری به شما توصیه می‌دهد . برای سبک معماری معاصر عربی , سرویس ها فردی و محل خوب , Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah دارنده یک تجربه گران‌قیمت از دبی است .
غایت گران‌قیمت بودن در دبی و یا این که هر کشور دیگری در دنیا , تنها Burj al Arab Jumeirah , فقط هتل هفت ستاره به صورت کلی جهان است . از هلی پد در پشت بام تا خدمتکاران فردی در اتاق ها تا آکواریوم لابی , این مثال فوق العاده ای است
در حالتی‌که همراه با خانواده خویش می‌خواهید یک تجربه لاکچری داشته باشید به هتل Atlantis , The Palm بروید ; یک هتل گران قیمت با بوستان آبی رنگ , آکواریوم و بوستان تفریحی مخلوط شده‌است .
اگر شما نیاز دارید در راءس دبی داشته باشید , هتل Shangri - La چشم انداز زیبایی از دبی را به شما ارئه می‌دهد . سرویس ها و تجهیزات برابر یا این که خوبتر از هر هتل لاکچری دیگر درین شهر می‌باشند , ولی ارزش هتل های دیگر بیرون از این محدوده ها , به مراتب خیلی ذیل خیس میباشد . 

برای یک قیمت خوب در کجا اقامت داشته باشیم؟
برای شایسته ترین بها تور دبی , شما می بایست تامل بخشها ساحلی و نمای ساختمان بلند های بزرگ را فراموش فرمایید . ناحیه Al Barsha , که میان دبی مارینا و راس دبی و در کنار جاده روحانی زاید قراردارد , با اکثری از هتل های متفاوت , جداگانه و از برندهای دوست داستنی مالامال شده‌است . هتل Four Points by Sheraton Sheikh Zayed Road دقیقا در میان دبی مارینا و راءس دبی و حاشیه دریا جمیرا قرار گرفته است . این هتل در ناحیه ای قرار گرفته است که آکنده‌از ساختمان بلند های قشنگ و تعجب آور است و در شرایطی که به رستوران هتل ( پشت بام ) در طبقه 43 بروید , چشم انداز زیبایی از این ساختمان بلند ها و حوزه‌ Al Barsha خواهید داشت .
Conrad Dubai ( اسم تجاری مارک گران‌قیمت هیلتون ) است که در حوالی Mall of Emirates جای‌دارد , صحیح در جاده روحانی زاید . این محل مدام نرخ خوب دارااست و اکثر زمان ها ارزان خیس از هتل های مارک هیلتون در بخش ها دیگر است .
DoubleTree by Hilton Hotel and Residences Al Barsha یک هتل بزرگ دوست داستنی میان مسافران تور دبی است . درین هتل باشگاه 24 ساعته , استخر قشنگ و ترانسفر بدون پول به راس خرید و کنار دریا جمیرا موجود است . به جز شایسته ترین ارزش برای هتل در دبی , این هتل دقیقا روبروی Mall of the Emirates است .
هتل Ibis Al Barsha , هتلی فراوان منزه , معمولی با بها خیلی تحت میباشد که میتواند یک مورد زیاد خوب درین حوزه‌ باشد
اگر می خواهید اطلاعات بیشتر درباره اینکه در تور دبی چه هتلی برویم داشته باشید با ما همراه باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.