هتل قصر دبی


هتل القصر دبی در قلب مدینه جمیرا ( Medinat Jumeirah ) , در ۳۰ کیلومتری راءس دبی واقع شده‌است . اطراف این هتل ۵ ستاره را آب فراگرفته و جزیره‏ای ساختگی از آن به‌وجود آورده که منظره‏ای جالب و رویایی را در قبال چشمان دعوت شدگان تداعی می نماید . هتل به کلیه جاذبه‏های تفریحی و تجاری دبی نزدیک است .
  
تا نزدیکترین راءس خرید ۱۰ دقیقه با خودرو و تا بوستان آبی رنگ وایلد وادی ( Wild Wadi ) حدود ۲۰ دقیقه پیاده مسافت است . همینطور هتل القصر دبی تا فرودگاه تنها ۲۵ دقیقه مسافت داراست . هتل به سبک عمارتی مجلل تشکیل‌شده و دارنده ۲۹۲ اتاق و سوییت خوب میباشد . اتاق‏های هتل القصر دارنده بالکن , خزینه منحصر با سشوار , گاوصندوق , وب سرعت بالا , مینی‏بار و تلویزیون کابلی‏هستند . از سایر وام ها این هتل می شود به خط گوشی تلفن بدون واسطه , آشپزخانه‌ی کوچک , اسباب و اثاث تهیه‌ی چای و قهوه و سیستم تهویه مطبوع جداازهم اشاره نمود . چند رستوران رتبه یک در هتل موجود هست که با ارائه اشکال غذاهای کالیفرنیایی و میان المللی از گردشگران عزیر پذیرایی می نمایند . چند توشه هم موجود هست که مکانی مطلوب برای استراحت به شمار می‏آیند , از جمله توشه محبوبی که روی بام هتل قراردارد و با اشکال آبمیوه و چشم‏انداز زیبای غروب از مهمان ها پذیرایی می‏کند , از سایر تجهیزات دیدنی این هتل میباشد . سرویس ها سرو خوراک هم در اتاق هتل القصر ارائه می‏شود .


هتل القصر دبی با قبول ۲۴ ساعته , همواره مهیا سرویس رسانی به گردشگران عزیز می‌باشد . صرافی و بالا بر , کافه , توشه و رستوران هم درون مجتمع جای دارد ; پارکینگ هتل نیز در اختیار مهمانانی است که با اتومبیل مهاجرت می‏کنند . هتل القصر دبی دارنده ۷۵ دکان , استخر بزرگ روباز , مجموعه‌ی اسپا و ماساژدرمانی ( Six Senses Spa ) با سونا و کنار دریا است ; شرایط مکانی ایده‌آل این هتل ۵ ستاره دسترسی به جاذبه‏های جذاب هتل را هم آمادهکرد.

همانطور که از نام این هتل معلوم است القصر نظیر جواهری در تاج باشکوه مدینت جمیرا میدرخشد . هتل القصر با الهام از منزل های روضه خوان ها و امیران عربی و تلفیقی از معماری سنتی و امروزی پباده سازی شده‌است . با عبور از منش سرسبز اشراف شده با فضای سبز و مجسمه های اسب عربی به هتل القصر نزدیک می‌شوید , جاییکه زیبایی وصف ناپذیر آن نفستان را در سینه حبس و روح و روانتان را نازونوازش می کند . هتل القصر نشانه شکوه و گران‌قیمت بودن است و مکانی فراوان مطلوب برای تجربه اقامتی مضاعف رویایی است . این هتل در مدینت جمیرا در جاده جمیرا بیچ قرار گرفته و صرفا 15 دقیقه تا فرودگاه میان المللی دبی مسافت داراست . این هتل با حاشیه دریا منحصر به فرد دو کیلومتری , دسترسی به 44 رستوران و توشه در هتل و اطراف آن و همینطور تجهیزات فوق العاده ای مثل دسترسی به وب بیسیم بدون پول از شما برای تجربه اقامتی زیاد گران قیمت در دبی , دعوت می نماید . با اقامت در‌این هتل به صورت مجانی به بوستان آبی‌رنگ وایلد وادی جاییکه بوسیله رویکرد آبی‌رنگ به مدینت جمیرا متصل میشوید دسترسی خواهید داشت . در حاشیه دریا منحصربه‌فرد این هتل هم همراه با سرویس ها ارائه حوله و میوه های جدید به استراحت بپردازید و در اسپا با به کارگیری از سرویس ها ماساژ درمانی از شر تنش ها و استرس های معاش روزمره رهایی یابید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.