نظر بیچ هتل 3 ستاره آنتالیا

هتل سه ستاره نظر بیچ آنتالیا ( Nazar Beach Hotel ) یک هتل میانگین در‌این شهر به اکانت می‌آید که در حوزه‌ لارا میهن ترکیه جای‌دارد . هتل به صورت کلی ۱۰۸ اتاق دارااست و صرفا ۱ دقیقه با کنار دریا مسافت دارااست , در واقع حالت ظریف قرار به چنگ آوردن آن صخره هایی در کنار دریای کاسپین است 
  
سرویس ها رفاهی هتل لحاظ بیچ آنتالیا
از جمله تجهیزات هتل می شود به سرویس ها تمیز کاری روزمره , داشتن پارکینگ بدون پول فارغ از نیاز به رزرو گذشته و وب بی سیم بدون‌پول در همگی نقاط هتل اشاره نمود . اعتنا داشته باشید که ورود حیوان ها خانگی به هتل ممنوع است . به کار گیری از تجهیزات اداری آن نظیر دستگاه فاکس و فتوکپی نیازمند پرداخت هزینه غیروابسته می‌باشند . اتاق ساعت ۲ عصر در اختیار میهمانان هتل قرار خواهد گرفت و برای پس تحویل دادن آن تا ساعت ۱۲ ظهر زمان خواهند داشت . ولی در صورت مسافت زیاد با زمان پرواز می‌توانید وسایل خویش را در انبار چمدان قرار دهید . کارکنان هتل به لهجه های ترکی , روسی , آلمانی و انگلیسی سخن می نمایند .
شاتل فرودگاه ( با هزینه )
تهویه هوای مطبوع
مغازه
استند فروش سوغاتی
گاو صندوق ( با هزینه طولانی تر )
بالابر
تجهیزات برای اشخاص دارنده محدودیت های حرکتی
اتاق های سیگار کشیدن ممنوع
خدمت اتاق
قبول ۲۴ ساعته
سرویس ها خشکشویی و اتوشویی ( با هزینه )
تجهیزات تفریحی هتل لحاظ بیچ آنتالیا

سرگرمی های متنوعی برای مهمان‌ها هتل درنظر گرفته شده‌است که از جمله آن‌ها می شود به ایوان آفتاب , کنار دریا محرمانه , گلشن , استخر شنا , استخر فضای گشوده فصلی , خزینه ترکی و راءس بدنسازی اشاره نمود . هتل لحاظ بیچ آنتالیا دارنده آهنگ زنده شبانه , کسانی برای سرگرمی و زمین بازی طفل ها می‌باشد .
رستوران هتل :

کمددیواری ناشتایی هر روز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح چیده می شود ,
بوفه نهار از ساعت ۱۲ : ۳۰ تا ۱۴ و کمددیواری شام از ۱۲ تا ۲۱ فراهم پذیرایی از مهمان‌ها هتل می‌باشد . در میان ساعت ۱۹ تا ۲۱ هم ویتامین گشوده سرویس ها ارائه می‌دهد .
تجهیزات اتاق های هتل

هتل در کل دارنده ۱۰۸ اتاق است که یک کدام از آنها برای اشخاص ناتوان مطلوب است و ۲۲۲ تخت گنجایش آنان است . از جمله امکاناتی که همگی اتاق های هتل آن را دارا هستند گوشی تلفن بدون واسطه , خزینه , سشوار , مینی توشه , سیستم بیدار باش , بالکن , تلوزیون , وب بی سیم , اسپلیت , تهویه هوای مطبوع و سردخانه می‌باشند . برخای از اتاق ها رو به دریا و بعضا دیگر رو به گلشن می باشند . در صورتی‌که رزرو هتل آنتالیا را اینترنتی انجام دهید , راحت خیس شغل های مرتبط با مهاجرت خویش را پیش خواهید موفقیت .
اشکال اتاق های هتل

اتاق های استاندارد : این اتاق ها ۱۸ متر مربع وسعت دارا‌هستند و دارنده یک تخت کینگ سایز یا این که دو تخت تویین می باشند و دو بزرگسال همراه ۱ طفل می‌توانند در آن اقامت نمایند . میتوانید با هزینه بیشتر اتاق رو به دریا را کرایه نمائید .
اتاق های خانواده : اتاق های خانواده در واقع اتاق های استانداردی میباشند که به یکدیگر متصل میگردند و از باطن با یک در به یکدیگر رویکرد دارا هستند .
مسافت هتل تا جاذبه های آنتالیا

بوستان باترفلای آنتالیا : ۶ کیلومتر فاصله آن را به وسیله ماشین کرایه ای ۱۰ دقیقه ای خواهید طی کرد .
آبشار لاور دودن : ۶۰۰ متر تا هتل مسافت دارااست و کافی است فقط ۱۱ دقیقه پیاده روی نمائید تا به آبشار برسید .
درمانگاه مدیکال بوستان آنتالیا : ۹ کیلومتر از هتل مسافت داراست . در وضعیت واجب ماشین کرایه ای طی ۱۱ دقیقه شمارا میرساند .
راس خرید دیپو اوتلت : ۶ کیلومتر از هتل دورتر است و ماشین کرایه ای قادر است طی ۲۰ دقیقه مدعوین را بدین راس خرید می‌رساند .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.