بهترین هتل های شهر آنتالیا ترکیه

به طور کلی در سفر به آنتالیا انتخاب هتل اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا شما بیشترین زمان خود را در هتل سپری خواهید نمود.این شهر آثار تاریخی بسیار محدودی دارد و به همین دلیل شما بیشتر زمان خود را در پارک آبی و استفاده از امکانات هتل سپری خواهید نمود و به همین دلیل اغلب توصیه می شود که هتل انتخابی شما 5 ستاره باشد.

  

هتل گرانادا لاکچری بلک

گرانادا لاچری بلک را می توان به نوعی  بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی معرفی کرد زیرا به جز پارک آبی امتیازات بی نظیر دیگری نیز دارد.از امتیازات این هتل می توان به نزدیکی به ساحل و داشتن ساحل اختصاصی اشاره کرد.همچنین این هتل در فاصله 40 کیلومتری تا فرودگاه آنتالیا و داشتن 4 رستوان با غذاهای بین المللی و ترکی, 10 استخر روباز و 2 استخر سرپوشیده اشاره کرد.

هتل آکرا باروت آنتالیا

آکرا باروت یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیااز دیدگاه توریستهای ایرانی است.این هتل یک هتل 5 ستاره است و امکانات بسیار کاملی دارد.از امکانات این هتل می توان به رستوران های هتل با انواع غذاهای بین المللی و ترکی, استخر روباز و سرپوشیده, حمام ترکی, خدمات کرایه دوچرخه و اتومبیل, صرافی, اینترنت بی سیم رایگان, اتقا ها با نمای رو به دریا, آرایشگاه, خدمات خشکشویی و اتوشویی, داروخانه و… اشاره کرد.

هتل پورتوبلو

هتل پورتوبلو یکی دیگر از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا از نگاه گردشگران محسوب می شود.این هتل نیز از هتل های ساحلی آنتالیا است که نمای رو به دریای مدیترانه دارد.رستوران های این هتل در داخل و خارج از هتل خدمات ارائه می دهند.

هتل لیماک لارا دلوکس limak lara de luxe

هتل لیماک لارا دلوکس آنتالیا یکی از هتل های لوکس منطقه لارا است و در نزدیکی جاذبه هایی همچون آنتالیا مال, برج ساعت, آبشار لوئر و… قرار گرفته است.کارکنان این هتل به زبان های ژاپنی, ایتالیایی, تایلندی و ترکی مسلط هستند و می توانید با یکی از این زبان ها با آن ها ارتباط برقرار کنید.

از خدمات و امکانات این هتل میتوانیم به اینترنت بی سیم رایگان, حمام ترکی, سونا بخار, انواع ماساژ, استخر و… اشاره کرد.

هتل ریکسوس سان گیت rixos sungate

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های آنتالیا است که دارای پارک آبی و انواع خدمات تفریحی ابیو ساحلی است.این هتل در فاصله 50 کیلومتری تا فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.رستوران های این هتل از بهترین رستوران های آنتالیا هستند.

هتل شروود بریزس ریزورت آنتالیا

شروود یکی دیگر ازهتل های 5 ستاره با کیفیت آنتالیا است که تا ساحل تنها 4 دقیقه فاصله دارد.این هتل را شاید بتوان بهترین هتل آنتالیا دانست که در سال 2014 نیز بازسازی شده است.این ساحل اختصاصی دارد و خدمات تفریحی و ورزشی زیادی را به مسافران ارائه می دهد.

هتل سو اند آکوالند

این هتل نیز یکی دیگر از بهترین هتل های آنتالیا از دیدگاه توریستهای ایرانی است.این هتل مجموعا 296 اتاق دارد که از این بین 253 اتاق دلوکس, 39 سوییت و 1 سوییت ویژه افراد معلول هستند.این هتل 5  رستوران و 3 کافه دارد.

هتل ترندی لارا trendy lara

هتل ترندی یکی از هتل های لوکس و 5 ستاره آنتالیا است که هزینه ای متوسط دارد و با وجود اینکه یکی از هتل های برتر آنتالیا است برای اقامت در ان نیاز به پرداخت هزینه خیلی بالایی نیست.

این هتل در نزدیکی مرکز خرید پرمیوم آنتالیا و پارک لند آف لجندز قرار گرفته است.این هتل در منطقه لارا, اکسو قرار گرفته است.از برترین امکانات این هتل نیز می توان به اینترنت بی سیم رایگان, اتاق هایی با طراحی دکوراسیون و معماری داخلی بسیار گرم و دلچسب, زمین تنیس, میز تنیس, اجاره دوچرخه و ….

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.