هتل 5 ستاره ریکسوس آنتالیا

هتل ریکسوس آنتالیا ( بنا شده در حیطه بلک ) عضو گروه هتل های زنجیره ای Rixos و یکی‌از دارای شهرت ترین و شایسته ترین هتل های آنتالیا است . این هتل که دارنده بوستان آبی رنگ منقطع و نمایش منحصربه‌فرد دلفین است و با دارا بودن بیشتراز 900 نفر کارکنان و 769 اتاق متنوع همگی نیازهای شمارا مهیا میاورد . این هتل در 50 کیلومتری شهر آنتالیا و 40 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده‌است . هتل ریکسوس آنتالیا از آن هتل هایی است که می‌تواند هجرت به آنتالیا را به یاد ای مستمر برای شما تبدیل نماید . 
  
تجهیزات هتل ریکسوس آنتالیا

این هتل 5 ستاره دارنده 1000 متر کنار دریا منحصر با بوستان آبی رنگ به سبک تروجان به وسعت 12 هزار مترمربع است . باشگاه ورزشی و راءس خرید هم از سایر تجهیزات آن هستند . تمام اتاق های آن مشتمل بر بالکن محرمانه , تلویزیون ورقه تخت , ماهواره , اتاق نشیمن مستقل همراه با کاناپه های راحت و میز ناهار خوری می‌باشند .

تجهیزات اتاق ها : این هتل دارنده 665 اتاق از جمله استاندارد و سه تخته , 35 آپارتمان و 40 ویلا در دو سایز است . اتاقهای استاندارد هتل ریکسوس پریمیوم کلیه دارنده بالکن , گرمابه با وان و سشوار , سیستم تهویه مطبوع , گوشی تلفن بدون واسطه , تلویزیون ماهواره ای , وب درون اتاق و گاو صندوق است .

از سایر تجهیزات هتل ریکسوس پریمیوم می شود به وجود 9 رستوران با اشکال غذاهای ترکی , دربین المللی , دریایی و فرانسوی اشاره نمود . یکسری استخر سرباز , استخر سرپوشیده , گرمابه ترکی , سالنهای ماساژ و بدنسازی , اتاق بازیهای کامپیوتری , دلفیناریوم .
سرویس ها هتل ریکسوس آنتالیا

12 رستوران با غذاهای فرانسوی , ایتالیایی , ترکیه ای و آسیایی در آن موجود است . کافی شاپ های این هتل هم گونه های آب میوه را سرو می نمایند که میتوانید بر روی حیاط همگانی هتل میل نمایید .
آکروبات بازها و رقاصان رقص های محلی و ترکی هم عصرها برای سرگرمی شما برنامه اجرا خواهند کرد . میهمانها می‌توانند از زمین بازی اسکوآش , تنیس و بسکتبال به کارگیری نمایند یا این که از ماساژهای تن و صورت و معالجه های دست و پا منفعت ببرند . می‌توانید توصیه دهید که چای عصرانه را در یک کدام از 14 زمین بازی گلف برای شما سرو نمایند . پارکینگ و وب وای فای بدون پول همواره دراختیار دعوت شدگان خواهد بود .
شرایط جغرافیایی هتل ریکسوس آنتالیا

وضعیت جغرافیایی هتل : هتل ریکسوس پریمیوم در حوزه‌ بلک در حوالی آنتالیا و با مسافت حدوداً 30 دقیقه ای فرودگاه آنتالیا واقع شده‌است . نشانی هتل ریکسوس پریمیوم : İleribaşı Mevkii P . k . 116 Belek Serik , 07505 Antalya , Turkey تجهیزات هتل : این هتل در زمینی به مساحتی 400 هزار متر مربع دارنده خیابانها و مسیرهایی مملو‌از اشکال طبیعت و تفریحگاههایی است که آنرا نظیر یک شهر بی نقص نموده است .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.