لارا ورلد هتل آنتالیا


هتل لارا ورلد آنتالیا یک هتل 4 ستاره است که 3 دقیقه پیاده با کنار دریا لارا مسافت داراست . هتل لارا ورلد یک ناحیه ساحلی محرمانه درفش آبی‌رنگ با صندلی ها و چترهای آفتابی 200 متر دورتر داراست . این هتل دارنده یک استخر شنا و یک گرمابه سنتی و اتاق های این هتل دارنده تی او ال سی دی متصل به ماهواره و وای فای مجانی میباشند . تور آنتالیا مجال قابل قبولی برای تجربه اقامت درین هتل است .
   اتاق های مجهز به سیستم تهویه هوا در هتل لارا ورلد آنتالیا دارنده گرمابه های محرمانه با سشوار و وسایل دوش میباشند . دستگاه های بدون پول چای و قهوه ساز هم جان دار می باشند .

مهمان ها می‌توانند از غذاهای دریایی کبابی در کنار استخر یا این که در درون تالار هتل لذت ببرند . مهمانها می‌توانند از تمام سرویس ها بی نقص مشتمل بر ناشتایی , ناهار , شام , قهوه بین وعده , و آبمیوه های مختص غیر الکلی در تمام ارتفاع روز به کارگیری نمایند . همینطور 2 کافه توشه برای آب میوه ها و کوکتل ها موجود هست .

تجهیزات هتل لارا ورلد دربرگیرنده یک گرمابه ترک , سونا , و سرویس ها ماساژ درمانی میباشد . این هتل همینطور میتواند سازماندهی تورهای قایقرانی و دریایی و جیپ های سافاری را انجام دهد .

جاذبه های توریسم نزدیک مشتمل بر آبشارهای لور دودن در حوزه‌ ی لارا و دروازه ی هادریان در راس شهر می‌باشند . فرودگاه آنتالیا تا هتل 15 دقیقه شیوه است . پارکینگ همگانی مجانی هم در هتل موجود هست .

لارا ورلد یکی‌از هتل های مطلوب برای کسانی است که می‌خواهند با تور ارزان آنتالیا مسافرت نمایند و میزان هزینه تور برایشان اهمیت داراست . هتل لارا ورلد آنتالیا از جمله هتل هایی است که از لحاظ اقتصادی به صرفه خیس است .

برای انتتخاب مطلوب خیس و تجربه یک هجرت فارغ از دقدقه و سرشار از لذت با ما تماس حاصل نمایید

هتل 4 ستاره ی لارا ورد دارنده حاشیه دریا مخصوص با مسافت ی 200 متری از هتل است . استخر با مشاهده کرد رو به دریاست و قابلیت به کار گیری از خزینه سنتی هم موجود هست . اتاق ها دربرگیرنده تلویزیون ال سی دی ماهواره ای و وای فای بدون پول میباشند . همینطور سیستم های تهویه مطبوع و خزینه منحصر به همراه سشوار و دیگر تجهیزات اضطراری . سرویس ها قهوه و چای بدون‌پول هم مهیا می شود .
غذاهای ترکیه ای و در بین المللی برای ناشتایی و شام سرو می گردند .
تجهیزات هتل لارا مشتمل بر خزینه ترکی , سونا و سرویس ها ماساژ میباشد .
فرودگاه آنتالیا 15 دقیقه رانندگی از هتل مسافت دارااست و پارکینگ همگانی بدون پول هم مو جود هست .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.