پیاده روی در آنتالیا

آنتالیا یکی‌از شایسته ترین و بکرترین شهر های مملکت ترکیه است که دوست داران پیاده روی و درختان گردی عشق و علاقه متعددی به آن دارا هستند . در شرایطی‌که قصد مهاجرت با تور آنتالیا را دارید و به پیاده روی عشق دارید با ما همراه بمانید تا شایسته ترین و دیدنی ترین مسیر پیاده روی آنتالیا را به شما معرفی فرمائید . 
  
مسیر پیاده روی آنتالیا
لیسیان یکی‌از بترین مسیرهای پیاده روی است که درختان بکر اطراف آن دیده هر تماشاچی ای را به خویش جذب می نماید . این مسیر حدود 540 کیلومتر ارتفاع داراست از مسیری فی مابین فتحیه و آنتالیا است و بیست و پنج حوزه‌ تاریخی را در بر می‌گیرد . این مسیر پیاده روی درختان دوچندان بکر و جذابی دارااست .
برای دسترسی بدین مسیر پیاده روی بایستی عوض این که به فرودگاه آنتالیا بروید به فرودگاه دالامان بروید و از این طرز به فتحیه و مسیر لیسیان دسترسی پیدا فرمایید . برای دسترسی به‌این مسیر می‌توانید با مینی بوس های الودنیز هم مبادرت نمائید . ولی بابت دسترسی به آنتالیا به هیچ عنوان نگران نباشید در صورتی نمی‌خواهید به فتحیه بروید میتوانید بی واسطه به فرودگاه آنتالیا و یا این که فرودگاه دنیزلی و اسپارتا بروید تا بدین ترتیب راحت خیس و زودتر به آنتالیا برسید .
ذکر این نکته در رابطه این مسیر پیاده روی هم لازم است که‌این مسیر در بعضی نقاط دوچندان طاقت فرسا و در بعضا جاها خیلی دیدنی است . در مسیر لیسیان شما جاذبه های تاریخی اکثری مرتبط با دوران روم را خواهید رویت کرد . در بعضی نقاط طول این مسیر تا 1800 متر نیز میرسد که یاد آوری می‌کنیم حتما از خویش و همراهانتان محافظت نمائید تا خاطرات خیر را به یادگار داشته باشید .
اگر قصد پیاده روی در این سو پیاده روی آنتالیا را دارید توصیه میکنم با تحقیق در رابطه آن جزء آن را برای پیاده روی تعیین کنید چون فاصله آن مضاعف طولانی است و ممکن است روزهای متعددی زمان واجب باشد و براین اساس نظم و برنامه های سفرتان به نیز بخورد . شایسته ترین زمان نیز برای پیاده روی در این راستا فصولی به غیر از فصل تابستان و فصل‌زمستان است چون درین فصول گرماو سرمای شدید شمارا آزار خواهد بخشید و پیاده روی را فراوان طاقت فرسا از شرایط معمولی خواهد کرد .

فضای سبز زیبای اطراف این مسیر پیاده روی از جالب ترین نقاط در نزدیکی آنتالیا است و اثرها تاریخی این مسیر هم جذابیت های خودش را داراست . تابلوهای راهنمای این مسیر به رنگ های سپید و قرمز‌رنگ می‌باشند که شمارا برای ادامه مسیر ارشاد می نمایند و هر زمان که به هدف های و شهرها نزدیک می‌شوید تابلو های رنگ زرد را خواهید رویت کرد .
ضروریات پیاده روی در این سو
از مهم‌ترین مواقعی که در گزینش وسایل و ضروریات همراه به شما یاری خواهد کرد مقطع هنگامی است که برای این پیاده روی در لحاظ گرفته اید ولی درهرصورت کرم ضدآفتاب , وسایل امداد های نخستین , عینک آفتابی , جامه مطلوب با فصل و پیاده روی , کفش راحت و مطلوب برای پیاده روی و خوراکی های ضروری و لازم که از مهمترین این مورد ها می شود به آب کافی اشاره نمود .
مسیر لیسیان که طولانی ترین مسیر پیاده روی آنتالیا است , گرم و کم آب است و آب یه خرده در مسیرپیدا خواهید کرد و بهتراست آب کافیرا همراه داشته باشید تا مسیر را راحت خیس بپیمایید .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.