لذت سافاری در آنتالیا

آنتالیا یک کدام از شایسته ترین و مهم‌ترین شهرهای توریستی ترکیه به حساب آورده می شود . این شهر دارنده سواحل و بخش ها ارگانیک مضاعف خوشگل و دلچسبی است که دیده هر تماشاچی ای را به خویش جذب می نماید . یکی‌از شایسته ترین و جالب ترین تفریحاتی که در مسافرت با تور آنتالیا میتوانید تجربه فرمایید تور سافاری در آنتالیا است .
   در سافاری آنتالیا مجموعه ها با جیپ های ویژه در درختان و جاده های قشنگ و لبریز پیچ‌و‌خم عبور می نمایند که تفریحی زیاد هیجان آور است .

در شهر آنتالیا اشخاصی و موسسه ها بخش اعظمی میباشند که تور های سافاری را برگزار می کنندو سفارش ما به شما این است که برای گزینش و رزرو تور سافاری در آنتالیا از تور لیدر خویش یاری بگیرید تا شایسته ترین و کیفیت بالا ترین تور را تعیین کنید و هزینه مازاد پرداخت نکنید .

در سافاری شما در درختان بکر آنتالیا گردشی هیجان آور خواهید داشت که از رودخانه و کوه و جاده های مالامال پیچ‌و‌تاب عبور خواهید کرد ولی امنیت شما بوسیله سرگروه ضمانت می شود . این تفریح از شایسته ترین و ماندگار ترین تفریحات در مهاجرت به آنتالیا خواهد بود .
ضروریات در سافاری آنتالیا
در حالتی‌که قصد مسافرت با سافاری در آنتالیا را دارید حتما ضروریات را همراه داشته باشید تا در زمان مهاجرت اذیت نشوید و مسافرت بهتری را داشته باشید . بنابراین جراحت نیم بینید و مهاجرت برایتان شادی بخش خیس خواهد بود .

کیف وسایل : حتما در تور سافاری یک کیف همراه داشته باشید تا وسایل اضطراری نظیر گوشی , عینک آفتابی مطلوب و مقداری خوراکی و… را در کیفتان بگذارید . سفارش ما این است که کیفتان سبک باشد و بیشتراز حد آن را مالامال نکنید که در حین هجرت در گیر نقص‌ گردید .

آب و مایعات : در بعضا نقاط از این سافاری شما هیچ کمد دیواری و دکان ای برای تهیه و تنظیم ملزوماتی همچون آب نخواهید روئت کرد هرچند که بعضی پایانه ها این تجهیزات را دارا‌هستند و به همین بهانه توصیه میکنیم همراه خویش حتما آب داشته باشید .

اسباب و اثاث بهداشتی : اسباب بهداشتی از جمله مواد شستشو و ژل های منحصربه‌فرد ضد عفونی از سایر الزامات این مسافرت می باشند . درصورتی که بیماری خاصی داراست نیز حتما دارو و تجهیزات حتمی برای خودتان را همراه داشته باشید .

دوربین عکاسی : تور سافاری در آنتالیا یک کدام از شایسته ترین زمان ها برای یک عکاسی تمام و کمال است . در‌این تور شما از نقاط دوچندان قشنگ و خاصی عبور خواهید کرد که همراه داشتن یک دوربین مطلوب برای عکاسی منجر می شود خاطرات شما ماندگار شوند .
تجهیزات سافاری آنتالیا
درین سافاری شمارا از درب هتل سوار بر جیپ می نماید و شما‌را به درختان بکر آنتالیا میبرد . شما در زمان مهاجرت بیمه می‌باشید و اما می بایست این را بیان کنم که در‌صورتی‌که همراه با تیم باشید و با لیدر ملازمت و همراهی نمائید هیچ مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . درین تور در صورت رغبت شما ناهار هم همراه با تیم خواهید بود و در غایت شما‌را به درب هتل محل اقامتتان میرسانند .
آنچه در سافاری خواهید روئت کرد

در زمان سافاری در آنتالیا بخش ها بخش اعظمی را خواهید رویت کرد و از این مورد ها می شود به کمر , کپرو کانیون , بیشه های بخشها بکر آنتالیا , روستاهای نزدیک آنتالیا و کنیالتی و لارا و کوندو و بلک و ماناوگات و… اشاره نمود .

در‌این سافاری حتما احتیاط داشته باشید و کارایی فرمائید از مهاجرت لذت ببرید و کارهایی که تندرست شما و همراهانتان را به خطر می اندازند را فراموش نمایید , این هجرت یک تفریح گروهی است و ملازمت و همراهی با لیدر در
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.