سافاری در آنتالیا


سافاری تفریحی مالامال شور و هیجان است که در آن سوار بر جیپ بر روی تپه ها و رودخانه ها گردش می‌کنیم . یکی زیباترین جاههای عالم برای سافاری آنتالیاست که با مناظر قشنگ و بکری که داراست گردشگران متفاوتی را از سراسر عالم به‌این شهر می کشاند . درین محل برای انجام سافاری تورهایی اجرا می شود که به طور معمول بها بالایی دارا هستند . 
  
شناخت با سافاری
سافاری از تفریحات دوست داستنی گردشگران و از ماجراجویی هایی است که هیجان , شور و واهمه را در کنار نیز دارااست , در هنگام این ماجراجویی محو تماشای درختان قشنگ و بکر آنتالیا میشوید و در حالی که سوار بر خودرو می باشید از جاده های شهری بیرون و به کوه و فضای سبز میروید . این فعالیت قوانین و وسایل خاصی نیاز داراست که بایستی آن‌ها انجام دهید تا در زمان سافاری صدمه ای نبینید .
سافاری در آنتالیا
قرار تصاحب کردن در کنار دریا دریای شمال سبب ساز شده که‌این شهر آب و هوایی مطلوب برای رشد گیاهان گوناگون داشته باشد و با فضای سبز زیبایی ای که داراست میتوانید سافاری ای لذتبخش را درین شهر تجربه نمائید . برهه زمانی زمان این سافاری از ۴۵ دقیقه تا ۶ ساعت قابل تغییر و تحول است و در همگی بازه زمانی انجام آن یک راهنمای حرفه ای در کنار شما جای‌دارد . اگرچه که قابلیت و امکان سافاری در نقاط متفاوت آنتالیا موجود هست البته حوزه‌ کمر و لارا شایسته ترین مکان ها برای این فعالیت است .
شایسته ترین بخش ها آنتالیا برای سافاری
سافاری در کمر
کمر حیطه ای سرسبز با مناظری خوشگل در جنوب آنتالیا است که به دور بودن این حیطه از آنتالیا منجر شده که هزینه سافاری درین محل نسبت به جاهای دیگر ارزان خیس باشد .
شما در حین سافاری در کوه پایه توروس گشت و گذار می‌کنید , از تپه های خاکی , بیشه ها و زمین های ناهموار عبور میکنید و محو تماشای حیات وحش و معاش روستایی میشوید . در ضوابط تور آمده که بایستی حتما گذشته از انجام آن بیمه گردید و چنانچه بخواهید به شما یک وعده خوراک نیز داده می شود . هزینه آن برای سافاری با جیپ حدود ۶۰ دلار و برای سافاری با چهارچرخ حدود ۴۰ دلار است .
سافاری در کپرو کانیون

در استان آنتالیا یک بوستان ملی ای خوشگل به اسم کپرو کانیون در دره ای نازک موجود هست که رودی سبز رنگ از بین آن می گذرد . درین بوستان می‌توانید تفریحات متعددی انجام دهید که مهیج ترین آنان سافاری است . سافاری در‌این نقطه صرفا با جیپ انجام می شود و گنجایش آن ۲ تا ۶ نفر است . هزینه این تور حدود ۴۰ دلار است و لحظاتی خنده رو و مفرح را برای شما بوجود می‌آورد .
برای سافاری چه وسایلی ضروری است

کوله پشتی : می‌توانید در کوله خویش وسایل حتمی خویش نظیر عینک , آب , تلفن همراه و … را قرار دهید تا در طول سافاری آلوده نشوند .

ماسک : در صورتیکه حساست یا این که بیماری تنفسی دارید ماسک بگذارید تا گردو غبار وارد دهن شما نشود .

آبمیوه : در مسیر و در کوه و بیشه جایی برای خرید آشامیدنی پیدا نمی‌کنید پس آنان‌را همراه خویش بیاورید .

دوربین مطلوب : در حالتی‌که میخواهید که در زمان سافاری از خویش فیلم داشته باشید می بایست از دوربینی اختصاصی به کار گیری نمائید تا اثبات بماند .

عینک : برای این که گرد و غبار وارد دیده شما نشود می بایست در بعضا از بخش های مسیر عینک داشته باشید .

مواد شستشو : در صورت داشتن پوست اساسی در پایان سافاری , غبار و آلودگی را با این ماده های شوینده از روی صورت خویش بشویید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.