صبحانه در سفر به آنتالیا


تجربه فوق العاده لذیذ ناشتایی در آنتالیا حتما می‌تواند یک صبح مختلف و روزی فوق العاده خوب برای شما در مسافرت به آنتالیا رقم بزند و این‌که آنتالیا با سواحل نیلگون و اماکن تاریخی نظیر شهر سابق کالیچی که اساسا از هدف های توریسم پرطرفدار و دیدنی تابستانی میهن ترکیه به شمار می ‌رود , میشناسند و این شهر با سواحل جذاب و ویرانه ‌های تاریخی خویش هر تماشاچی ای را شگفت ‌زده و کدر خویش می ‌کند و به جرئت می توان اظهار‌کرد که بیشتر گردشگران به عشق و علاقه ناشتایی های منحصربه‌فرد ترکی این شهر را گزینش می نمایند و شما هواداران در حالتی‌که برای مشاهده از اینجا صرفا 24 ساعت یا این که یک روز زمان داشتید ناشتایی ای خوشمزه در آنتالیا از دست ندهید و اما کجا خوب تر از آنتالیا ! جایی که در رستوران هایش شایسته ترین غذاهای سنتی ترکیه را سرو می نمایند و برای ناشتایی هایشان طیف وسیعی از گونه های پنیر , گوجه های باغی , چای ترکی , زیتون و . . . منفعت می‌برند که در کنار نمایی بی سابقه دریا و درختان قادر است فوق العاده شادی بخش به حیث رسد و سوال حساس بیشتر مسافران و گردشگر ها این است که لذیذترین صبحانه در تور آنتالیا را کجا بخوریم ! نگران نباشید با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال شمارا با جزئیات بگیرید .
  
رستوران Cakırlar Köy Kahvaltısı

بدون شک یکی شایسته ترین مکان ها برای میل کردن یک ناشتایی خوب و خوشمزه میتواند همین رستوران Cakırlar در آنتالیا باشد که ناشتایی محلی - سنتی و روستایی را برای میهمانانش سرو می نماید که به میزان ای بدون نقص و منحصربه‌فرد است که تا سایر روز شمارا سیر نگه می‌دارد و تحت عنوان دو وعده غذایی شما به اکانت می‌آید و درضمن در حالتی‌که این رستوران را گزینش کردید حتما اشکال پنیر , زیتون , مرباهای متعدد , گوجه خارجی های جدید و فلفل و گزلمه gözleme که ممکن است برایتان سوال باشد که گزلمه چه میباشد ؟
رستوران بورکی توفیک

یکی‌از ایده آل ترین مکان ها برای میل کردن ناشتایی به ویژه بورک ترکیه همین رستوران خوب است که جزء رستوران های دوستداشتنی آنتالیا و ضمنا می‌دانید که بورک از : خمیر نان یا این که شیرینی که باطن آن را با گوشت چرخ کرده , زامبون گوشت , سوسیس , گوجه , زیتون , فلفل دلمه ای , اسفناج , قارچ و . . . صحیح می شود که آن را مالامال می نمایند و بعد از آن سرخ می نمایند و این که رستوران بورکی توفیک Borekci Tevfik از سال 1930 بهره برداری شده‌است و هوا داران خودش را داراست و در اینجا بورک های لذیذ را سرو می نماید که مزه و طعم آن از آن زمان تا به امروز تغییر تحول نکرده است و با آزمون کردن آن ها عاشقش می‌شوید , ضمنا گونه های متنوعی بورک های خوشمزه و لذیذ را در‌این رستوان می‌توانید پیشنهاد بدهید و حقیقت بدانید که تمام خمیرهای آن به نحوی ماهرانه ای با دست تنظیم می شود .

کافه Sevgi Ciftligi

عالی سفارش بعدی ما برای تجربه یک ناشتایی خوب در شهر قشنگ و ساحلی آنتالیا همین کافه دیدنی است که برعکس مطلوب گردشگرانی است که ظواهر و محیط کافه و یا این که رستوران برایشان الویت است , به دلیل آنکه که‌این کافه دارنده فضای روباز و جالب وسیعی هست و میزهای آن صحیح در ذیل سایه فضای سبز نهاده شده‌است و مرغ و جوجه اردک های بامزه آزادانه در ایوان آن میچرخند و برفراز سرتان ریسه های لامپ که به زیبایی آن امداد شایانی کرده اند جای‌دارد و پیرو شما میتوانید در‌این کافه پنیر و کره های محلی نو , زیتون محلی و سیاه , عسل و خامه و سرشیر , تخم مرغ محلی و سوسیس و . . . را توصیه دهید و روزتان را با یک ناشتایی خوب آغاز نمائید و درضمن بدانید که شیرینی های سنتی ترکی نیز همراه با چای ترکی را از دست ندهید .
رستوران Sakinler KIr Bahcesi

مورد بعدی در لیست شایسته ترین مکان برای صرف ناشتایی درین شهر میرسد به همین کافه رستوران که شما میتوانید برای تجربه یک ناشتایی اصیل ترکی خوب و خوشمزه در محیطی در دل فضای سبز و محیطی لبریز گل که مضاعف نیز پر اسم و رسم شده‌است روی رستوران ساکینلر اکانت گشوده فرمائید , شما شایسته ترین گزلمه عمرتان را دراین مکان می‌توانید آزمون نمایید و قابل ذکر است که درین رستوران در نصیب فضای گشوده آن و همان گلشن دو مکان برای نشستن شما درنظرگرفته شده شده‌است و نیز میتوانید آلاچیق های محرمانه را تعیین فرمایید و نیز صندلی های به دور میزی در تحت طبیعت را برای نشستن برگزینید و این‌که وجود باغچه ها و گل ها در کنار میزها اینجا را تبدیل به یک مکان رویایی نموده است .
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.