پارک موضوعی بازیما

پارک موضوعی پروفسور بازیما او‌لین بوستان موضوعی جمهوری اسلامی ایران میباشد که در مشهد بهره‌برداری شد و فضایی تخیلی و علمی دارااست.این بوستان خیر صرفا برای خردسال ها جالب میباشد برای بزرگسالان نیز جذابیت خودش را داراست.بوستان موضوعی مشهد به موضوعات مرتبط با تن بشر می‌پردازد.در مسافرت به مشهد بازدید از این بوستان را فراموش نکنید.

  

این بوستان امروزه یک کدام از ار دوست داستنی ترین بوستان های کشور ایران میباشد.این بوستان 2400 متر وسعت داراست و در گروه رسیدن قرار گرفته میباشد.این بوستان در طبقه 4 این موسسه واقع شده‌است.این بوستان و تیم در ناحیه سپاد قرار گرفته میباشد.

 در‌این بوستان شما می‌توانید یک مهاجرت کوتاه علمی را مقدمه نمائید و به تن بشر مهاجرت نمائید و از ابتدا خلقت آن را مشاهده کنید و یا این که به اعماق دریاها بروید و مشاهده کنید و که در آنجا چه می گذرد و با خیلی از موجودات آشنا گردید. بوستان موضوعی مشهد سومی بوستان موضوعی با این وضعیت در جهان میباشد که در مشهد برای او‌لین توشه در کشور ایران ساخته شد.او‌لین و دو‌مین بوستان های موضوعی شبیه آن در عالم کورپوس در هلند و سنگاپور می‌باشند.علت اسم گذاری این بوستان به اسم پروفسور بازیما این میباشد که در مهاجرت کوتاه در‌این بوستان با شخصیتی به اسم پروفسور بازیما همدم خواهید شد.

مهاجرت در بوستان موضوعی مشهد در مسافرت کوتاهی که در‌این بوستان تجربه خواهید نمود از رویکرد دهن به درون تن آدم خواهید رفتن و آنگاه با تک به تک اعضای تن آشنا خواهید شد و رموز نهفته آن را فهم و شعور خواهید کرد که بسیار جالب و دارای هیجان میباشد.در زمان مهاجرت و بازی سعی در این میباشد که هوش هیجانی کودک ها را تحریک نمایند و هیجان و لذت بیشتری را برای خردسالان تولید کنند. بعداز این هجرت اشخاص داده ها بسیار مفیدی را خواهند داشت و این داده ها یاور با بازی و تفریح یادگرفتن داده خواهد شد.از سایر جذابیت های این بوستان فضای مشابه سازی گردیده ی خلبانی میباشد و هیجان پرواز حقیقی و واقعی را در آن تجریه خواهید نمود.

  گشوده ی و جاذبه بعدی این بوستان هجرت به مریخ و کسب داده ها در رابطه آن میباشد و دیگری بخش تشریح میباشد که تن تصنعی و مصنوعی بشر و یا این که قورباغه در آن تشریح می‌شود که جذابیت خودش را دارااست و برای علاقمندان به زیست شناسی بسیار مهیج خواهد بود. بخش جالب دیگر بوستان موضوعی مشهد ویژه دختران میباشد که با اسم ربان صورتی شناخته می‌شود و داده ها خیر در رابطه زمان بلوغ از جهات وضعیت روحی و جسمی به آنان داده می‌گردد و فضایی تماما محرمانه میباشد که کودان در آن حس راحتی خواهند داشت و میتوانند تمام سوالهای خویش را بپرسند.

به محض آمدن بدین بوستان شما با یک ساعت وسیع به اولِ خلقت جهان می‌روید و روند تولید و تکوین عالم را خواهید مشاهده کرد و آن‌گاه با بقیه مناطق و خلقت آدم و دریاها آشنا خواهید شد.با موجودات تک سلولی و موجودات پیچیده آشنا خواهید شد. برای خرید بلیط این بوستان میتوانید به وب سایت آن مراجعه کنید.این بوستان هر روزه از ساعت 9 صبح تا 10 شب فعال میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.