پارک وکیل آباد

پارک وکیل آباد از تیم بوستان های دیرین و وسیع مشهد به شمار می رود. این بوستان با مناظر بی نظیری که دارااست، سبب گردیده تا اکثر گردشگران مشهد و مسافرانی که با تور مشهد هجرت می‌کنند، بی تردید از این بوستان پهناور دیدن کنند. بوستان نماینده قانونی آباد این بوستان در هشت کیلومتری شمال غرب مشهد واقع شده‌است و از سال 1348 تاکنون یکی تفرجگاه های مردم مشهد و مسافران تور ارزان مشهد به حساب آورده می شود.

 

 

وجود اشکال مختلفی از درختان و پوشش های متعدد گیاهی و وجود نهرهای آب و روان در دره های بوستان، سبب گردیده تا این بوستان خوشگل و سرسبز، همواره از آب و هوای بسیار مطلوبی برخوردار باشد. بوستان نماینده قانونی آباد مشهدپارک نماینده قانونی آباد حدود 70 هکتار مساحت داراست و گلشن های آن به وسیله قنات نماینده قانونی آباد آب پاشی میشود. این بوستان بوسیله شخصی به اسم حسین ملک وقف شده‌است و شهرداری حوزه‌ 9 تهران اداره آن را به عهده داراست.

آب و هوای بوستان نماینده قانونی آباد:

به جهت وجود طبیعت سرسبز و درختان، هوای این ناحیه در فصل‌تابستان بسیار خنک و مطبوع میباشد، در واقع بوستان نماینده قانونی آباد ناحیه ییلاقی شهر مشهد به حساب آورده می شود، دیدنی میباشد بدانید که‌این بوستان در حوالی طرقبه قرار گرفته میباشد. به جهت آب و هوای خوب میباشد که همواره گزینه دقت مسافران بوده و تحت عنوان یک تفرجگاه از آن حافظه می گردد. در‌این بوستان، محلی برای استراحت مسافران، یک گلشن وحش، یک شهربازی پهناور به اسم کوهستان و بوستان شعف برای خردسال ها در لحاظ گرفته شده‌است تا مسافران تور مشهد لحظات بشاش و مفرحی را در‌این بوستان بگذرانند.

گلشن وحش نماینده قانونی آباد:

گلشن وحش نماینده قانونی آباد یکی جذاب ترین و دارای اسم و رسم ترین قسمت های در حدود بوستان نماینده قانونی آباد میباشد که با دقت به تنوع انواع جانوران درین گلشن وحش فی مابین مسافران بسیار پرطرفدار میباشد و شاید یکی علل جذب گردشگر به‌این حوزه‌، همین گلشن وحش میباشد. گلشن وحش نماینده قانونی آبادشما می‌توانید درین گلشن وحش اشکال حیوان ها گوشت خوار، علف خوار، آبزیان، خزندگان و پرنده ها را ببینید، ببر، گراز، شیر، خرس، گربه وحشی، چهار گوزن، گونه های پرنده ها و شامپانزه در‌این گلشن وحش وجود دارا هستند.

اعتنا داشته باشید که برای بازدید از گلشن وحش می بایست بلیت تهیه و تنظیم نمایید، ساعتها عمل گلشن وحش کلیه روزه از 8 ونیم صبح تا پنج بعد از ظهر میباشد. دریاچه بوستان نماینده قانونی آباد: در بوستان نماینده قانونی آباد یک دریاچه فصلی موجود است که آب آن به وسیله قنات نماینده قانونی آباد تامین می گردد و محل بسیار قابل قبولی میباشد تا ساعاتی را در کنار آن بنشینید و از فضای دل انگیز آن لذت ببرید.

شهربازی نماینده قانونی آباد:

شهربازی کوهستان بوستان نماینده قانونی آباد، یک مکان خنده رو و دوست داشتنی برای دوستداران شهربازی و تفریحات آن، به شمار می رود. گونه های متنوعی از وسایل تفریحی درین شهربازی برای به کار گیری گردشگران تور مشهد در حیث گرفته شده‌است. همینطور می‌توانید در محوطه آن آلاچیق های زیادی را نیز ببینید که محل قابل قبولی برای استراحت به شمار می رود.

تجهیزات بوستان نماینده قانونی آباد:

شهردای این حیطه تجهیزات متعددی را در این موسسه برای رفاه مسافران درنظر گرفته میباشد، رستوران، گنجه، دستشویی وسایل بازی، تجدید بنا استخرها، کف سازی بوستان با مصالح طبیعی از پاراگراف تجهیزات و اقدامات شهرداری میباشد که برای بهسازی این شرکت در لحاظ گرفته شده‌است.

شیوه دسترسی به بوستان نماینده قانونی آباد:

برای دسترسی به بوستان نماینده قانونی آباد در چهره نداشتن ماشین فردی میتوانید از مترو استعمال نمایید، میتوانید از خط یک که در بلوار نخریسی جای دارد و به صورت بدون واسطه شما‌را به بوستان نماینده قانونی آباد می‌برد، استعمال نمایید. همینطور می‌توانید با استعمال از اتوبوس های شهری که باطن شهر تردد دارا‌هستند، خویش را به بوستان نماینده قانونی آباد برسانید.

نانچه قصد دارید در روز تعطیل به بوستان بروید بهتر میباشد در سا‌عتها اول روز تکان فرمائید به دلیل آنکه بوستان در روزهای تعطیل نا مرتب میباشد در‌این‌حالت‌ می‌توانید مکان قابل قبولی نیز گزینش کرده و از تابش شدید آفتاب مصون باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.