هر آنچه که باید در باره ارز های دیجیتال بدانید.

شاید اکثری از ما بارها اسم ارز دیجیتال را شنیده باشیم. این واژه و کلمه ای میباشد که به خصوص در چندین سال اخیر بسیار گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. برای همین هم ممکن میباشد بخواهیم بدانیم ارز دیجیتال ریون کوین چه چیزی است؟ و چه کاربردهایی برای ما دارااست؟ برای چک ارز دیجیتال نیاز به نوشته ای بسیار جامع میباشد که‌این ارزها را از زوایای گوناگون گزینه تحلیل قرار دهد.

 

از یک طرف پرداختن به کلیه جنبه های ارز دیجیتال نیاز به چک تمامی آن‌ها و نیازمندی های استعمال از هرکدام از ان ها داراست. از سوی دیگر نیز با اعتنا بدین که‌این ارزها در دنیای دیجیتال وجود دارا‌هستند، تحلیل آن‌ها مستلزم آنالیز آن‌ها از جنبه دیجیتالی و نیز از جنبه مصرف انرژی الکتریکی دارااست.

 

ما درین نوشته‌علمی از وبسایت سرمایه سازی نخست سعی می‌کنیم تا تمجید کاملی از ارز دیجیتال چه می‌باشد برای شما ارائه نماییم و به دنبال ارزهای دیجیتال را از جنبه های متعدد آیتم آنالیز در اختیار بگذاریم.

 

اما در چک های خویش، کمتر به چک واحد سنجش مصرف انرژی الکتریکی و هزینه آن برای کسب درامد از این شیوه خوا‌هیم پرداخت. با دقت به‌این که همت نموده ایم درحد قابلیت به صورت جامع درباره‌ی ارزهای دیجیتال برای شما مطالب مفیدی را جمع آوری کنیم، امید است تا در نقطه نهایی این متن شما بایستی با مفاهیم و موضوعات ذیل شناخت کافی کسب کرده باشید:

   

تاریخچه ارز دیجیتال

گونه های ارز دیجیتال

شناخته گردیده ترین ارزهای دیجیتال

کاربردهای ارز دیجیتال

بلاک چین و فناوری های به عمل رفته در یک کانال ارز دیجیتال

تاریخچه ارز دیجیتال

ارز دیجیتال که به گویش انگلیسی cryptocurrency یا این که crypto currency نامیده می‌شود، در واقع یک بودجه دیجیتالی میباشد که مغایر اکثری از میزان دارایی هایی که ما داریم یا این که پدران ما در حین تاریخ داشته اند، در دنیای مجازی وجود داراست و نمی قدرت آن را در دنیای حقیقی و واقعی یافت.

 

بشر ها در حین تاریخ اشکال میزان دارایی ها را تجربه کرده اند که به عنوان مثال آن املاک و زمین های کشاورزی یا این که تجاری بوده میباشد. ما اشکال کالاها و تولیدات متعدد را از بودجه های خویش محسوب کنیم. پول و ارزهایی که هرمورد وابسته به یک میهن خاص می‌باشند نیز مثلا دارنده هایی می‌باشند که برای عموم اهمیت بالایی دارا هستند و در بخش اعظمی از کشورهای با فرهنگ آیتم به کارگیری قرار می گرفته اند.

در کنار پول های رایج هر مملکت، طلا جواهرات و فلزات گرانبها به عنوان مثال بودجه هایی میباشند که همواره بسیار آیتم دقت قرار گرفته اند. همگی این بودجه ها برای سال ها برای ما شناخته گردیده بودند.

 

البته ارز دیجیتال چه می باشد؟ ارز دیجیتال را می قدرت یک میزان دارایی نوین دانست که جدیدا برای بخش اعظمی از بشر ها مضمون‌ پیدا نموده است. پیش از قرن بیست و یکم اثری از این ارزها در عالم تحت عنوان یک دارنده نبود.

 

در شرایطی‌که چه در آخرها قرن بیستم کلام ها و نظریه هایی در خصوص قابلیت به کارگیری از این ارزها در تبادلات مطرح بود. البته با ظهور قرن نو میلادی و به خصوص در ده سال اخیر میباشد که ما شاهد رویش روز افزون به کارگیری از ارزهای دیجیتال و سپرده گذاری روی آن‌ها در هرجا جهان هستیم.

 

بخش اعظمی همت می نمایند تا با سپرده گذاری و معامله ارزهای دیجیتال بتوانند حتی سودهای کلانی نیز به دست آورند.

 

امروزه اکثری از فعالان بازار ارز و فلزات گرانبها خیر صرفا به کالاها و ارزهای رایج کشورها دقت می نمایند، که به صورت مداوم بها ارزهای دیجیتال در بازار را رصد می نمایند. منظره تنی چند از این ارزها در سال های آینده پر‌نور به حیث می‌رسد و به همین برهان هم یوزرها متعددی قصد سپرده گذاری مطمئن با منفعت بالا در‌این حوزه را دارا هستند.

 

ولی بسیار اصلی میباشد که پیش از ورود به هر بازاری در ارتباط ان داده ها کافی کسب نمود. راجع‌به ارزهای دیجیتال نیز این ضرورت وجود دارااست که هر کاربری پیش از سپرده گذاری، از جنبه های متفاوت، ارز دیجیتال را آیتم چک قرار دهد.

 

ما در‌این متن پیش از هر چیز موردنیاز دانستیم تا تعریفی جامع از ارز دیجیتال داشته باشیم تا شما بتوانید با به کار گیری از این تعریف و تمجید، بهتر ارزهای دیجیتال را بشناسید و جنبه های متفاوت ان را گزینه نظارت قرار دهید.

 

می بایست دقت داشته باشید که با اعتنا به رابطه تنگاتنگ فناوری ارزهای دیجیتال با فناوری کد گذاری نوین و بلاک چین ، شاید برای بخش اعظمی از حس درک کردن به ماهیت این فناوری ها و الگوریتم های آیتم به کار گیری از ان ها فعالیت معمولی ای نباشد.

این فناوری های در واقع اساس هایی میباشند که امنیت میزان دارایی های شما که به عبارتی ارزهای دیجیتال می باشند را تامین می نمایند. ما کوشش میک نیم تا به لهجه بی آلایش در ارتباط این فناوری ها نیز در‌این متن مشاجره کوتاهی داشته باشیم.

 

تعریف‌و‌تمجید ارز دیجیتال

ارز دیجیتال همانگونه که از اسم آن پیدا میباشد، یک دارنده دیجیتالی میباشد و وجود فیزیکی فرنگی ندارد. با اعتنا به همین خصوصیت میباشد که درخصوص ارز دیجیتال آلرژی های متعددی وجود داراست. یک کدام از مهم‌ترین آلرژی هایی درباره‌ی ارز دیجیتال وجود داراست تمجید آن میباشد.

 

تعریف‌و‌تمجید بی آلایش ای از ارز دیجیتال درپی برای شما نقل شده میباشد:

 

ارز دیجیتال یک پول مجازی میباشد که به طوری پباده سازی گردیده است که بتوان از ان در معاملات و مبادلات تجاری بهره مند شد.

ارز دیجیتال از کدگذاری برای تهیه کردن امنیت، نظارت تبادلات، و در دست گرفتن ساخت و ساز ارز تازه به کارگیری می نماید.

 

ارز دیجیتال می بایست چه قوانینی داشته باشد؟

 

بخش اعظمی از اشخاصی که می‌خواهند در‌این حوزه سپرده گذاری نمایند نیاز دارا‌هستند تا به خیر با قوانینی که هر ارز دیجیتال می بایست داشته باشد آشنا باشند. در حالتی که چه برای ارزهای شناخته گردیده این قضیه اهمیت کمتری دارااست، البته درباره‌ی ارزهای کمتر شناخته گردیده نیاز به چک بیشتری میباشد تا بتوان آینده هر ارز دیجیتال را درتوان قدرت پیش گویی نمود.

 

شاید برای بیت کوین که برای بخش اعظمی از ما شناخته گردیده‌است نیازی به آنالیز اعتبار این ارز دیجیتال نباشد، البته برای بخش اعظمی از ارزهای دیجیتال که جدیدا ساخت و ساز گردیده اند، نیاز میباشد که ببینیم آیا آن‌ها وضعیت موردنیاز برای معرفی تحت عنوان ارز دیجیتال را دارا‌هستند یا این که نه. در‌صورتی‌که قصد سپرده گذاری در موضوع ارزهای دیجیتال را دارید کارایی نمایید به موارد ذیل دقت فرمایید:

 

یک ارز دیجیتال نیازی ندارد تا به وسیله یک دولت یا این که راس دیگری رئیس خواهد شد بلکه به وسیله گروهی از اشخاص و با اجماع همگانی آیتم تایید قرار می‌گیرد. این اجماع بوسیله مقر های داده ای اشتراکی و فناوری هایی مانند بلاک چین به وجود می‌آید.

عده ای که یک ارز دیجیتال را به وجود می اورند بایستی مشخص و معلوم نمایند که آیا قابلیت و امکان ساخت و ساز ارز دیجیتال تازه وجود دارااست یا این که نه.

در صورتی یک ارز دیجیتال قابلیت ساخت داشته باشد، می بایست معین خواهد شد که زیر چه قوانینی ارزهای نو ایجاد می گردند و مالکیت ارزهای تازه ساخت گردیده با چه کسی خواهد بود.

مالکیت هر ارز دیجیتال می بایست به صورت منحصر تعریف‌و‌تمجید گردد و نباید در تعریف و تمجید صاحب یک ارز دیجیتال ابهامی وجود داشته باشد.

هر ارز دیجیتال بایستی این قابلیت و امکان را آماده نماید که مالکیت ارزها قابل جابجایی به دیگری باشد. جابجایی یک ارز دیجیتال بایستی منحصرا به وسیله فردی که اکنون صاحب آن میباشد انجام شود.

هر ارز دیجیتال می بایست معیار ارزی را که ساخت و ساز نموده است و صاحب و مالک هرکدام از آنان‌را به صورت خاص مشخص و معلوم نماید و در مقر های داده ذخیره کند. این ذخیره به صورت معمول با به کار گیری از الگوریتم های کد گذاری اعمال میشود.

امنیت ارز دیجیتال

ارز های دیجیتالی در دیتابیس یا این که مقر های داده ای کامپیوتری ذخیره می‌شوند و با به کارگیری از سر نگاری به گونه ای تبادل می‌شوند که قابلیت و امکان سو به کارگیری از آنها به دست کم و صفر میرسد.

 

این کدگذاری ها میتوانند ساخت ارز دیجیتال نو را در دست گرفتن نمایند و علاوه بر این مالکیت ارز های دیجیتال را نیز آیتم چک قرار دهند. ولی همواره این سیرتکامل وجود ندارد. ارزهای نا شناخته ای که دربین هزاران ارز دیجیتال تازه در ابزار وجود دارا هستند را نمی اقتدار از دید امنیت یکسان دانست.

 

شما می بایست قوانینی که در ابتدا بیان شد را کاملا آیتم تحلیل قرار دهید. این که یک ارز دیجیتال چه‌گونه ساخت می‌گردد و مالکیت آن با که می باشد؟ یا ساخت و ساز ارز دیجیتال و قابل انعطاف افزارهای گزینه به کارگیری برای استخراج و نگه داری آن‌ها به وسیله چه عده ای رئیس میشود بسیار اصلی میباشد.

 

درباره‌ی ارزهایی مانند بیت کوین این نگرانی ها زیاد وجود ندارد. چون که شیوه ساخت و ساز یا این که ماینینگ بیت کوین و کلیه وضعیت نام برده در ابتدا برای این ارز دیجیتالی برقرار میباشد. ولی در هر حالا فهمیدن به فناوری های اساس آیتم به کار گیری در هر هنگامی امداد کننده خواهد بود.

 

پیش از این که به ارزیابی ارزهای دیجیتال بپردازیم می بایست بگوییم که شاید اینک بیت کوین تحت عنوان او‌لین اپلیکیشن منبع گشوده که در سال 2009 منتشر شد بازار امنی برای سپرده گذاری میباشد، ولی از فرصت تکثیر این بیت کوین تا به اکنون گفته می‌گردد که بیش تر از 6 هزار ارز دیجیتال شبیه بیت کوین به وجود آمده اند که بخش اعظمی از آنان برای دوران کوتاهی دوام آورده اند که به جهت عدم برخورداری از وضعیت ایده ال متبوع برای یک ارز دیجیتال بوده میباشد.

تفاوت ارز دیجیتال و ارزهای بی آلایش

همانگونه که گفتیم ارز دیجیتال به صورت معمول خلاف ارزها و مبالغی که در بخش اعظمی از کشورها برای بازه ها رایج بوده میباشد وجود فیزیکی فرنگی ندارد.

 

تبادل و دسترسی به یک ارز دیجیتال بوسیله یک مقر داده اعمال می گردد که ممکن میباشد اشتراکی باشد. به همین ادله خلاف سیستم بانکداری که به صورت متمرکز بوسیله خزانه مرکزی در دست گرفتن می‌شود، ممکن میباشد که در دست گرفتن ارز دیجیتال بوسیله مرکز ها زیادی انجام شود.

 

نکته: هر ارز دیجیتال ممکن میباشد که از فناوری های مختلفی سود برنده شود که یکی‌از مهمترین این فناوری ها را بلاک چین می نامند.

 

نکته دیگر در ارتباط قابلیت رفتار پول تازه یا این که ارز دیجیتال تازه میباشد. می‌دانیم که در اکثری از کشورها ما با پدیده ای با اسم کردار پول مواجه هستیم. این پدیده سبب ساز می وشد که ارزهای رایج به گذر زمان مجال بها خویش را از دست بدهند.

 

این پدیده حتی برای دلار ایالات متحده نیز وجود دارااست. به نحوی که میبینید دلار امریکا هر چندین سال بها خویش را در قبال طلا و جواهرات و فلزات گزان قیمت از دست میدهد. این فرمان به جهت خلق و خوی پول بوسیله جامعه ها میباشد که ما به جهت ان شاهد کاهش بها پول ملی یا این که ارزهای گوناگون در بازار هستیم.

 

به حیث شما آیا این نقص‌ برای ارزهای دیجیتال نیز وجود داراست؟ به چشم می‌خورد که اکثری طلا و جواهرات را بر پول یا این که ارزهای رایج ترجیح می‌دهند و بیشتر روی فلزات باارزش سپرده گذاری می نمایند.

 

در شرایطی‌که چه در مقایسه با ارزهای رایج و پول ملی هر سرزمین، ارزهای دیجیتال نیز به جهت این که قابلیت ساخت‌و‌ساز یا این که ماینینگ دارا‌هستند، ممکن میباشد با کاهش قیمت مواجه شوند، البته عامل ها زیاد دیگری میباشند که در سوی ارتقا بها ارزهای دیجیتال می‌باشند. به جهت همین کارداران میباشد که ما شاهد پرورش ارزش ارزهایی مانند بیت کوین هستیم.

نکته دیگر این میباشد که مثلا درباره ی بیت کوین، الگوریتم هایی که می‌توانند بیت کوین های نو کردار نمایند، روز آپ تو دیت طاقت فرسا خیس می‌شوند و به همین عامل نمی قدرت ذکر کرد که نگرانی دور از شوخی در خصوص اخلاق و رفتار بیت کوین تازه با ماینیگ در آینده وجود دارااست.

 

نکته دیگر این میباشد که خلاف اخلاق پول های رایج در هر مملکت که بوسیله دولت آن مرزوبوم در اختیار گرفتن می‌گردد، در زمینه ی ارزهای دیجیتال، ساخت و ساز ارز نو به وسیله الگوریتم های جانور در دست گرفتن میشوند و می قدرت ترازو گنجایش ایجاد ارز دیجیتال نو را پیش گویی نمود.

 

ارز دیجیتال چه‌طور فعالیت می نماید؟

جمع اکثری در بازار ارز دیجیتال کار می­نمایند و از این طرز هر ساله درآمدزایی اینترنتی بخش اعظمی دارا‌هستند ولی گروهی نیز می باشند که عشق دارا هستند اخیرا وارد این فعالیت شوند البته نمی­دانند می بایست از کجا استارت نمایند.

 

همینطور درک کردن این که ارز دیجیتال به چه شکل عمل می­نماید اهمیت دارااست تا اشخاص بتوانند با داده ها و دور اندیشی بیش‌تری در این مورد کار نمایند. بدین ترتیب در پی سعی می­کنیم طریق کارایی ارز دیجیتال را برای شما ذکر کنیم در آغاز مختصری درخصوص ارز دیجیتال برای شما کلام کرده و درپی نحوه فعالیت با آن را شرح خوا‌هیم بخشید.

 

ارز دیجیتال چه‌گونه فعالیت می نماید؟ این سوالی میباشد که بیش‌خیس اشخاص می­خواهند جواب آن را بدانند. ارزهای الکترونیکی از فناوری غیرمتمرکز فایده می­مارک و در سود یوزرها می­توانند پرداختی امن و ذخیره پول مطمئنی داشته باشند و برای جاری ساختن هیچ یک از این عملیات ما یحتاج وجود ندارد از یک نهاد واسطه مانند سازمان و یا این که خزانه خاصی یاری بگیرند. اکثر واحدهای ارز دیجیتال به‌جز توکن ­ها با به کارگیری از پروسه استخراج ساخت و ساز می­شوند.

 

رمزارزها چه‌طور عمل می­نمایند؟

 

راز ارز برای این که تراکنش خویش را ایفا دهند از سبک‌های متنوعی به کار گیری می­نمایند. از جمله بیت کوین با به کارگیری از سبک ثابت فعالیت کار می­نماید و تراکنش ­ها را برای ماینرها پذیرش می­نماید.

 

در بلاک‌چین سبک­ های متعددی که به آن­ها الگوریتم اجتماع گفته می­خواهد شد وجود دارااست که به آن­ها سازوکارهای توافقی جمعی نیز گفته می­گردد و پذیرش یا این که عدم پذیرش تراکنش­ ها بر طبق نظرها افرادی میباشد که در کانال شرکت کردن دارا‌هستند. به طور کلی تراکنش­ های ارز دیجیتال به صورت همتا به همتا کار نموده و در فیض لزومی به وجود واسطه­ ها وجود ندارد.

 

امنیت این ارزها توسط نودها تامین گردیده و نودها به طریق­ ها گوناگون در کانال­ های گوناگون گزینش می­شوند. برای مثال در بیت کوین مسئولیت این فعالیت برعهده ماینر میباشد و در ترون و ایاس راجع‌به این نودها براساس رای­گیری تصمیم می­گیرند.

 

محبویت ارزهای دیجیتال

این نوع ارزها به سیرتکامل ­ای تشکیل شده‌اند که امنیت آن­ها به هیچ عنوان در خطر نخواهد بود و قابلیت و امکان تقلب در آن­ها نیست. هیچ کس نمی­تواند ارزهای دیجیتال را هک نماید و یا این که صاحبی ندارند که آن­ها را متوقف کند. همینطور واسطه­ ها در‌این نوع ارزها حذف می­شوند زیرا غیر متمرکز میباشند.

 

از سایر انگیزه­ های محبوبیت ارز دیجیتال می­قدرت به‌این نکته اشاره نمود که برای به کار گیری از این ارزها ما یحتاج وجود ندارد نام نویسی فرمائید یا این که گواهی آپلود فرمایید. تمامی می­توانند استخراج این ارزها را اعمال دهند و استعمال از طاقت فرسا افزارها برای کلیه مجاز میباشد.

 

پر اسم و رسم­ترین ارزهای دیجیتال

مثلا دوستداشتنی ­ترین ارزهای دیجیتال می­اقتدار به بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین­ کش اشاره نمود. که هر یک دارنده مزایای خاص خویش میباشند و توانسته­ اند دربین یوزرها به واسطه همین خصوصیت­ ها به محبوبیت متعددی دست یابند. مثلا بیت کوین با این که دیرین­ ترین ارز دیجیتال میباشد ولی تا کنون توانسته میباشد محبوبیت خویش را مراقبت نماید. اتریوم به خیال و خاطر مورد ­های خدماتی که پیش روی یوزرها قرار می­دهد از محبوبیت متعددی برخوردار‌است.

 

چه گونه می قدرت ارز دیجیتال را داد و ستد کرد؟

معامله ارز دیجیتال فعالیت رنج وجود ندارد و می‌توانید از روش صرافی های داخلی به طور آنلاین آنها را مبادله نمایید. ولی برای این فعالیت نیاز به نوعی از احراز نام‌و‌نشان خواهید داشت. کیف پول دیجیتال راهی برای تبادل ارز دیجیتال میباشد.در پایان این نکات توصیه می‌کنیم مقاله ها چه‌طور بیت کوین بخریم و چه‌طور بیت کوین بفروشیم را مطالعه فرمائید.

 

چه تعداد ارز دیجیتال تا به اکنون به وجود آمده میباشد؟

بعداز این که بیت کوین وارد بازار شد، در سال های بعد از آن مراحل ورود ارز های دیجیتال نو سرعت گرفت. به همین استدلال در سال های اخیر تعداد متعددی ارز دیجیتال به وجود امده اند که ولی بایستی بگوییم که اکثری از آنان هیچ گاه آیتم دقت قرار نگرفته اند.

 

با این وجود، هنوز هم فعلا نیز بیشتراز هزار ارز دیجیتال در بازار وجود داراست که بخش اعظمی از آنها هیچ شانسی برای ادامه حضور در بازار ندارند.

 

فی مابین این رمزارز ها، فقط تعداد معدودی از ارزهای دیجیتال میباشند که از نخست آیتم دقت بوده اند و یا توانسته اند در سال های قبل همچنان آیتم دقت اشخاص فعال و سرمایه گذاران در بازار ارزهای دیجیتال باشند. این فرمان عارضه ها زیادی دارااست.

 

سرمایه گذاران در‌پی خصوصیت هایی در ارزهای دیجیتال می باشند که با یافتن ان ها در یک ارز، میزانی از بودجه خویش را در قالب ان ارز دیجیتال ذخیره می نمایند تا در تبادلات مالی و یا این که برای کب فایده بیشتر از ان منفعت ببرند.

 

ارز دیجیتال چه می‌باشد و چرا اکثری عشق دارا‌هستند تا از ارز دیجیتال استعمال نمایند؟

عوارض بسیار مختلفی برای عشق و علاقه اشخاص برای حضور در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارااست. یکی‌از ابتدایی ترین عارضه ها حضور اشخاص در‌این بازارها را می قدرت تصمیم به کسب بهره بیشتر دانست.

 

با ارتقا قیمتی که بیت کوین کسب کرد و در مسافت ای کوتاه منجر منفعت تعدادی صد درصدی دارندگان خویش شد، بخش اعظمی ارزو دارا هستند تا با خرید ارز دیجیتال بتوانند در آینده یسودهای مشابهی را به دست آورند. ولی کسانی هم میباشند که علت های دیگری برای به کار گیری از ارزهای دیجیتال دارا هستند.

 

مثلا بخش اعظمی از اشخاصی که عشق ای به نحوه های کهن برای تبادلات مالی یا این که سرمایه گذاری عشق و علاقه ای ندارند، راهی که بتوان به بیزنس و یا این که نگهداری از سرمایه خویش فارغ از دخالت خزانه ها پرداخت بسیار اصلی میباشد.

 

ارز دیجیتال این قابلیت را برای این اشخاص به وجود اورده میباشد تا سوای این که داده ها فردی و مالی خویش ار در مشت خزانه ها قرار دهند، بتوانند به صورت امن از میزان دارایی های خویش حفاظت نمایند و در طی نیاز به تبادلات مالی و حتی بیزنس و داد و ستد مال بپردازند.

 

در نحوه های سنتی، خزانه ها روند تبادلات را پایین حیث دارا‌هستند تا بتوانند از میزان دارایی های شما حفظ نمایند که‌این نحوه معایبی داراست. نام و نشان شما برای خزانه پر‌نور میباشد و هر بانکی می‌تواند بودجه شمارا رصد نماید. ممکن میباشد که حتی حکومت نیز به داده ها مالی شما دسترسی داشته باشد. این فرمان نیازمند پرداخت مالیات بر میزان دارایی هم در مواقعی میشود.

 

البته زمانی از ارز دیجیتال استعمال می‌کنید همگی چیز فرق می نماید. فرایندی که با بلاک چین در دست گرفتن میشود، می‌تواند به تبادل امن ارز دیجیتال فارغ از نیاز به خزانه ها بپردازد.

 

این مزیت در کنار ارتقا نرخ ارزهای دیجیتال، آنها‌را به مورد ای مطلوب برای سپرده گذاری برای اکثری تبدیل کرده است به گونه ای که فعلا یکی شایسته ترین سپرده گذاری در کشور‌ایران سرمایه گذرای روی ارز دیجیتال میباشد. در این مکان موردنیاز میباشد قبلا که راجع به گونه های ارز دیجیتال کلام کنیم، درباره‌ی فناوری بلاک چین بیشتر توضیح بدهیم.

 

صحبت پایان

 

ارز دیجیتال نوعی پول الکترونیکی میباشد که امروزه در سراسر عالم توده اکثری از عموم به عمل در این باره سرگرم می باشند. استخراج ارز دیجیتال نیاز به تخصص و مهارت و یا این که نام نویسی نخستین­ای ندارد و به طور غیرمتمرکز عمل می­نماید به سیرتکامل‌ای که در‌این شیوه واسطه­ها حذف می­شوند. قابلیت تقلب در‌این طرز نیست و هیچ کس نمی‌تواند آنها را هک نماید (مگر در مواقعی که کیف پول شما هک گردد


منابع :

چرا بیت کوین ارزش دارد؟

ارز دوج کوین چه چیزی است؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.